Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan det tenkes at hun mener at hun ikke hadde separert seg uten pengene dine? Altså, at det er din økonomiske hjelp som gjorde det mulig for henne å separere seg??

Mens du har tolket det slik at hun separerte seg fordi hun ønsket et forhold til deg.

Mulig du har gått grundig, og varig, i den såkalte "venne-fella", og det for årevis siden. Og misforstått hva hun egentlig har sagt.

Og nå er hun avhengig av pengestøtten din, og kan si det meste, for at de skal fortsette å komme.

Hun var riktignok avhengig av mine penger, men det var ikke det hun sa og ga inntrykk av.

Men det kan selvfølgelig bare ha vært mer tomt prat det også.

Jeg har vel egentlig prøvd alt for å forstå henne, uten å ha vært i nærheten av å lykkes. Og det er ikke min feil vil jeg påstå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hun syntes i hvert fall at jeg var mer fantastisk tidligere. Det var i grunnen etter at hun separerte seg at alt gikk i feil retning. Mye mulig at det ble for mye for henne.

Her kommer det fram noe som jeg syns får brikkene til å falle litt på plass.

Det kan ha seg sånn at hun var misfornøyd i ekteskapet sitt, men ikke våget/ville bryte ut. Så kom du inn i bildet, og det var puffet hun trengte for å separere seg. Men når hun kom for seg selv, kom litt ned på jorda, fikk tenkt seg om og følt litt på hvordan det er å være alene, fant hun ut at du slett ikke var så fantastisk som hun først trodde. De rosa brillene ramlet av med et brak.

Been there, done that....og vet hvordan det føles. Ikke noe jeg er stolt av, og det er leeeeenge siden.

Skrevet

Hun sier det fordi:

1. Du skal slutte å mase

2. Hun er ikke tøff nok til å si nei direkte

3. Hun vil beholde deg som bankautomat

Psyk, sier jeg da.

Skrevet

Hun så vel først på deg som en snill litt pussig fyr, men så begynte du å innbille deg at det skulle bli et forhold mellom dere, og da fikk hun sannsynligvis panikk og skjøv deg unna.

Svar på disse spørsmålene:

Har dere kysset?

Har dere hatt sex?

Hvis svaret er nei på begge disse spørsmålene har dama ALDRI noensinne hatt følelser for deg.

Dama har hatt følelser for meg. Det er det ingen tvil om.

Men om det har vært de rette følelsene, det er en helt annen sak.

Skrevet

Psyk, sier jeg da.

Sleip, er hun, men det betyr ikke at det feiler henne noe. Om det feiler henne noe eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men at det feiler deg noe er det liten tvil om. Ellers hadde du ikke brukt over 1,5 år på å forstå noe som er så opplagt.

Skrevet

Hva slags følelser er det snakk om? Sinne?

Skrevet

Her kommer det fram noe som jeg syns får brikkene til å falle litt på plass.

Det kan ha seg sånn at hun var misfornøyd i ekteskapet sitt, men ikke våget/ville bryte ut. Så kom du inn i bildet, og det var puffet hun trengte for å separere seg. Men når hun kom for seg selv, kom litt ned på jorda, fikk tenkt seg om og følt litt på hvordan det er å være alene, fant hun ut at du slett ikke var så fantastisk som hun først trodde. De rosa brillene ramlet av med et brak.

Been there, done that....og vet hvordan det føles. Ikke noe jeg er stolt av, og det er leeeeenge siden.

Ja, jeg tror nok at hun kan ha opplevd dette hun også.

Men hun har allikevel sagt at hun ikke vil leve i sammen med mannen.

Dermed sitter hun selvfølgelig fast i kattepina, når hun fortsatt ikke aner hva hun egentlig vil.

Skrevet

Hva slags følelser er det snakk om? Sinne?

Alle typer følelser.

Skrevet

Dermed sitter hun selvfølgelig fast i kattepina, når hun fortsatt ikke aner hva hun egentlig vil.

At hun ikke vil leve sammen med mannen betyr ikke at hun vil leve med deg. Hvorfor tror du hun sitter i noen kattepine? Det er du som plages av dette, ikke henne. Hadde hun vært avhengig av deg hadde hun ringt deg daglig og mast masse om at du måtte komme på besøk. Gjør hun det?

• Liker 1
Skrevet

At hun ikke vil leve sammen med mannen betyr ikke at hun vil leve med deg. Hvorfor tror du hun sitter i noen kattepine? Det er du som plages av dette, ikke henne. Hadde hun vært avhengig av deg hadde hun ringt deg daglig og mast masse om at du måtte komme på besøk. Gjør hun det?

Hun har dårlig råd og ønsker å flytte og skille seg.

Skrevet

Alle typer følelser.

Kom med eksempler!

Skrevet

Kom med eksempler!

Det klarer du å tenke deg til selv når jeg skriver alle typer følelser.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke svare konkret på om dere har kysset og hatt sex?

Det er ikke akkurat pinlig at en mann på 40 har kysset en dame... eller ligget med henne ;)

Jeg får følelsen av at det kun har vært vennskapelig kontakt, og ikke noen kyssing, tafsing eller sex i det hele tatt, når en mann på over 40 ikke kan svare konkret på spørsmålet.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Poenget er ikke om hun ikke klarer å bestemme seg om hun vil ha deg eller mannen sin. Sannsynligvis vil hun ikke ha noen av dere. Hun har nemlig oppdaget at det finnes en hel verden av muligheter der ute, og de mulighetene er mer fristende enn noen av dere to. I mellomtiden trenger hun pengene dere kan bidra med.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke svare konkret på om dere har kysset og hatt sex?

Det er ikke akkurat pinlig at en mann på 40 har kysset en dame... eller ligget med henne ;)

Jeg får følelsen av at det kun har vært vennskapelig kontakt, og ikke noen kyssing, tafsing eller sex i det hele tatt, når en mann på over 40 ikke kan svare konkret på spørsmålet.

Det er privat.

Skrevet

Poenget er ikke om hun ikke klarer å bestemme seg om hun vil ha deg eller mannen sin. Sannsynligvis vil hun ikke ha noen av dere. Hun har nemlig oppdaget at det finnes en hel verden av muligheter der ute, og de mulighetene er mer fristende enn noen av dere to. I mellomtiden trenger hun pengene dere kan bidra med.

Tja, ettersom jeg ikke klarer å forstå eller forklare henne, så kan denne teorien være like god som noen annen.

Men en ting er i hvert fall sikkert, og det er at hun ikke får mer penger av meg i denne situasjonen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tja, ettersom jeg ikke klarer å forstå eller forklare henne, så kan denne teorien være like god som noen annen.

Men en ting er i hvert fall sikkert, og det er at hun ikke får mer penger av meg i denne situasjonen.

Tipper teorien min holder godt stikk, jeg. Alt du skriver om hvordan hun oppfører seg, tyder på det. Så da ønsker jeg deg lykke til videre i livet, på jakt etter neste dame du kan fatte interesse for.

Skrevet (endret)

Hun har dårlig råd og ønsker å flytte og skille seg.

Det kan virke på deg som om du tror at du er redningen fordi du er i stand til å forsørge henne og fordi du selv mener at du er en solid fyr som alltid vil stille opp for dama di. (bare hun flytter til deg og viser seg verdig etc.). Men selv om du mener at du er en solig og stødig kar så er nok ikke det nok for at ho dama skal velge deg.

Hvorfor går hun fra mannen sin? Sånn egentlig? Hva har skjedd mellom de to? Altså ting som ikke har med deg å gjøre? Du sier at det var du som fikk henne til å endelig ta ut separasjon. Men det betyr ikke at du var årsaken til separasjonen. Det må ha skjedd noe mellom henne og mannen. Hun kan ha blitt skuffet, såret, de kan ha vokst fra hverandre. Nå som hun har vært separert en stund så ser hun kanskje at det kan være fint å være alene en stund (men hun har trengt litt økonomisk hjelp). Kan også hende at hun ser at du ikke kan oppfylle de ønskene hun har for et fremtidig forhold. Selv om DU mener du er det opplagte valget så er du muligens ikke det for andre! Og du kan ikke tvinge andre til å se deg som den perfekte mann!! Du kan forsørge og var trofast osv.... men det er en rekke følelsesmessige ting som skal stemme. Og hun viser med all tydelighet at disse tingene ikke stemmer!

Hun kan jo ikke velge deg bare fordi ting føles riktig for deg???

Endret av Lizzee
  • Liker 2
Skrevet

Pøh, tomprat!

Du åpner lommeboka så fort hun ringer, skriver, tekster eller sender morse :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Pøh, tomprat!

Du åpner lommeboka så fort hun ringer, skriver, tekster eller sender morse :ler:

Du glemte røyksignaler :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...