Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3401 Skrevet 18. februar 2011 Nei, jeg er fortsatt ikke fornøyd, for du tror fortsatt at det er en viss mulighet for at tolkningsdama vil ha deg. Tja, det er akkurat dette hun skal bevise nå i nærmeste fremtid. Eller aldri.
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3402 Skrevet 18. februar 2011 Et knippe kjønnsgeneraliserende GPP fra Stein-gutt (fra de 30 siste sider): Og ja, det meste kan faktisk spores tilbake til ulike kjønn. Å det er nok veldig mange kvinner som gjør den feilen, tenker jeg. Utdyper sitatet over: Nei, det som er feil er at det er relativt vanlig at kvinner IKKE kvitter seg med utnyttende idioter. Og jeg påstår at de fleste kvinner (tilogmed i Norge i dag) forventer at mannen skal (bidra sterkt til å) forsørge henne. Jeg tenker faktisk at 99,99% av alle kvinnfolk må betale med (mer eller mindre) sex i et parforhold Dere er jo kvinner selv så jeg antar jo da at dere vet hvilke spill dere vanligvis spiller hehe Jatting kan ofte vise seg å være en veldig effektiv taktikk overfor kvinnfolk faktisk. Kvinnfolk altså! De er seg like Logikk er vel egentlig ikke noe kvinnfolk er særlig berømte for? Dere som er kvinner vet og kan jo alt om følelser hehe Jeg ble rent fasinert over mengden av dusteri når jeg fikk det samlet... 1
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3403 Skrevet 18. februar 2011 Følger bare tolkningsdamas oppskrift, jeg. Skjønner ikke hvorfor den ikke skulle virke for meg også? Kan jo slenge på at jeg er huslig, feminin og eeeeelsker menn som aldri jatter med Kontonummer sendes på PM. Fristende! hehe Men tolkningsdama hater at jeg ikke jatter med henne så jeg vet ikke helt om du er den rette da altså. Valgets kvaler!!! Det er nesten så jeg skjønner henne og hennes "er det mulig at ta et valg i dette årtusenet tro?"
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3404 Skrevet 18. februar 2011 Til din informasjon så passer dette ganske så dårlig på meg. Heldigvis må jeg da si. Men hvis du skulle ha lyst til å stille meg noen seriøse diagnose-spørsmål så værsågod Det er vanskelig for deg å oppdage disse symptomene ved deg selv, fordi din oppfatning av deg selv er helt ulik oss utenforstående. Det vil derfor være vanskelig for meg, eller noen andre her, å prøve å få deg til å legge merke til disse symptomene. Det er derfor du ikke klarer å følge rådene til de andre her på forumet. Du klarer nemlig ikke å se at du handler galt overfor denne kvinnen. Du forstår ikke at du stiller urimelige krav, for du klarer ikke ta hennes perspektiv. Det enkleste vil være om du oppsøker fastlegen din og får en henvisning til psykolog. H*n vil kunne hjelpe deg, og gjøre hverdagen lettere i omgang med andre, og det igjen kan føre til at du klarer å få et forhold med denne kvinnen igjen. Vi her på forumet som ikke er autister har veldig vanskelig for å forstå deg, din handlemåte, og dine tanker og oppfatninger. Det vil jeg tro denne kvinnen også sliter med. Det er nok derfor det ikke går så bra med dere. Du forstår ikke henne, og hun forstår ikke deg. Dersom du får hjelp, og en diagnose, vil hun også kunne forstå hvorfor du sier, og handler, sånn som du gjør. Hun kan også opparbeide seg kunnskap om Asperger, og finne metoder å snakke med deg på som kan lette kommunikasjonen mellom dere. Jeg har ganske noen års erfaring med høytfungerende autister, og ser ganske mange symptomer gjennom det du skriver her på forumet. Jeg forstår at det er veldig vanskelig for deg å oppdage disse selv, og at du derfor nekter for at du kan ha austisme, og det også er helt normalt. Det er derfor det er så vanskelig å få voksne folk til å skaffe seg hjelp, og få et bedre liv; De fungerer så godt i samfunnet at de klarer ikke innse at de har symptomer. Grunnen til at det ikke er så mange voksne som får diagnosen er at de som oftest ikke har noe særlig stort sosialt nettverk; Ergo ingen som står såpass nærme at de kan oppdage at den personen har symptomer, oppfører seg annerledes enn de fleste andre, og derfor oppfordrer personen til å oppsøke hjelp. Mange udiagnostiserte autister isolerer seg og unngår sosiale settinger. De sliter også med å holde på forhold. Som tidligere skrevet her, så har Bill Gates Aspergers. Ingen kan se det eller oppdage det, foruten dem som kjenner ham personlig. Flere kjente personer med Aspergers finner du her. Håper du iallefall prøver å snakke med fastlegen din om dette. 1
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3405 Skrevet 18. februar 2011 Et knippe kjønnsgeneraliserende GPP fra Stein-gutt (fra de 30 siste sider): Jeg ble rent fasinert over mengden av dusteri når jeg fikk det samlet... Ei ekte kvinnesakskvinne her! Tja, hvorfor ikke? Vi er jo tross alt 2 ulike kjønn hehe
Gjest Tsunade Skrevet 18. februar 2011 #3406 Skrevet 18. februar 2011 Jeg ble rent fasinert over mengden av dusteri når jeg fikk det samlet... Herlig, ikke sant? Dette blir det bok av! Eller et program i "Brennpunkt". Jeg tror forresten ikke at Steinar har Aspergers syndrom. Takk for at du gadd å svare på spørsmålet mitt, Steinar!
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3407 Skrevet 18. februar 2011 Flere kjente personer med Aspergers finner du her. Jøss, så interessant! 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3408 Skrevet 18. februar 2011 Tiden går altså. Har vel faktisk kjent henne i over 7 år. Men det ser jo ikke akkurat ut til å bli så mye lenger. Og 25 tusen hit eller 25 tusen dit, spiller det noen stor rolle liksom? Er du helt gal? Gir du bort så mye penger til en som kaller deg en pikk og ønsker at du drar til helvete?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3409 Skrevet 18. februar 2011 Det er vanskelig for deg å oppdage disse symptomene ved deg selv, fordi din oppfatning av deg selv er helt ulik oss utenforstående. Det vil derfor være vanskelig for meg, eller noen andre her, å prøve å få deg til å legge merke til disse symptomene. Det er derfor du ikke klarer å følge rådene til de andre her på forumet. Du klarer nemlig ikke å se at du handler galt overfor denne kvinnen. Du forstår ikke at du stiller urimelige krav, for du klarer ikke ta hennes perspektiv. Handler galt overfor denne kvinnen. Akkurat det interesserte meg. Hva tenker du på helt konkret?
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3410 Skrevet 18. februar 2011 Ei ekte kvinnesakskvinne her! Tja, hvorfor ikke? Vi er jo tross alt 2 ulike kjønn hehe Kvinnesakskvinne? Hva mener du?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3411 Skrevet 18. februar 2011 Kvinnesakskvinne? Hva mener du? Tja, du mener vel at kjønnene er like kanskje? Noe jeg altså ikke mener.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3412 Skrevet 18. februar 2011 Herlig, ikke sant? Dette blir det bok av! Eller et program i "Brennpunkt". Jeg tror forresten ikke at Steinar har Aspergers syndrom. Takk for at du gadd å svare på spørsmålet mitt, Steinar! Hva tror du feiler han da?
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3413 Skrevet 18. februar 2011 Tja, du mener vel at kjønnene er like kanskje? Noe jeg altså ikke mener. Jeg har bare sagt at jeg mener du uttrykker deg usigelig dumt - gjør det meg til en kvinnesakskvinne?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3414 Skrevet 18. februar 2011 Handler galt overfor denne kvinnen. Akkurat det interesserte meg. Hva tenker du på helt konkret? Hun tenker på at du lar deg utnytte. Hadde du vært nevrotypisk hadde du forstått dette helt intuitivt.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3415 Skrevet 18. februar 2011 Er du helt gal? Gir du bort så mye penger til en som kaller deg en pikk og ønsker at du drar til helvete? Ja, det var jo et helvetes gnål om alt hun trengte så da "hjalp" jeg henne igjen. Uten å få en dritt igjen for det selvfølgelig! Men nå (i 2011) er jeg et nytt og bedre menneske! Hardt-mot-hardt er det eneste som gjelder heretter.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3416 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har bare sagt at jeg mener du uttrykker deg usigelig dumt - gjør det meg til en kvinnesakskvinne? Alt du peker på har med mine uttalelser om kvinner å gjøre. Så, ja.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3417 Skrevet 18. februar 2011 Ja, det var jo et helvetes gnål om alt hun trengte så da "hjalp" jeg henne igjen. Uten å få en dritt igjen for det selvfølgelig! Men nå (i 2011) er jeg et nytt og bedre menneske! Hardt-mot-hardt er det eneste som gjelder heretter. Å slutte å gi penger er ikke å sette hard mot hardt. Det du skal gjøre er å si til henne at du ikke ønsker å ha noe mer med henne å gjøre og at hun skal betale tilbake pengene snartes ellers sender du HA på henne!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3418 Skrevet 18. februar 2011 Alt du peker på har med mine uttalelser om kvinner å gjøre. Så, ja. Det kan ha noe å gjøre med at alle dine uttalelser har med kvinner å gjøre!
Gjest Tsunade Skrevet 18. februar 2011 #3419 Skrevet 18. februar 2011 Hva tror du feiler han da? Hvem sier at det feiler ham noe? Stahet er heldigvis ingen diagnose(ennå). Yo, Steinar! Skal du ikke drite i hun der dama, og heller ta meg? OBS! OBS! Jeg er nordfra! Og jeg forsørger meg selv!!!
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3420 Skrevet 18. februar 2011 Alt du peker på har med mine uttalelser om kvinner å gjøre. Så, ja. Alt du sier handler om generalisering av kjønn å gjøre (også menn). Skjønner ikke helt at det gjør meg til kvinnesakskvinne. At jeg ynder å påpeke at du ikke vet noe om kvinner er heller ikke noe argument. Det er bare fakta
Fremhevede innlegg