Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3381 Skrevet 18. februar 2011 Og du har to uker på deg fra "nå". :ler:
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3382 Skrevet 18. februar 2011 Næh. Jeg må da ikke endre innstilling og oppførsel for å få penger, vel, din satans gjeddpeis!!! Du får se om jeg er på gli etter at jeg har fått pengene på konto. Ingen, og aller minst jeg selv, vet hva jeg tenker og føler, så jeg kan ikke love noe. Husk det. Spooky!
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3383 Skrevet 18. februar 2011 Kan jeg få litt penger, forresten? Jeg har så lyst på ny kjole. Hva får jeg for det da?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3384 Skrevet 18. februar 2011 Hvorfor ønsker du ikke å søke hjelp til problemene dine? Det er mange som blir diagnosert med aspergers eller andre diagnoser i voksen alder, og synes livet blir mye enklere nå de får vite hva som feiler det. Det er ingen skam å feile noe heller, det er mange som gjør det. Det sies f.eks at Bill Gates har aspergers.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3385 Skrevet 18. februar 2011 @Ludovie: "gjeddpeis"...høhø! Godt, gammelt ord. Takk! Som betyr??? Regner med dette kommer ifra det språklig frodige nord? hehe
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3386 Skrevet 18. februar 2011 Hva får jeg for det da? Av meg får du to teksmeldinger i måneden, vekselvis "Jeg trenger penger" "Jeg skal flytte til deg til sommeren" "Din pikk" og "Dra til helvete". Hvor mye får jeg for det?
Gjest Purple Haze Skrevet 18. februar 2011 #3387 Skrevet 18. februar 2011 Hva får jeg for det da? Jeg vil også ha penger! Og av meg får du da muligheten til å gå på gress og vente i all evighet, om du vil. Din fordømte p**k. Sånn, nå blar du vel opp?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3388 Skrevet 18. februar 2011 Så langt registrerer jeg at Steinar lider av dette berømmelige "prinsesse-syndromet". Jeg vil forøvrig også ha penger. Moi!? Som er guds gave til kvinnen!!! Forklar?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3389 Skrevet 18. februar 2011 Av meg får du to teksmeldinger i måneden, vekselvis "Jeg trenger penger" "Jeg skal flytte til deg til sommeren" "Din pikk" og "Dra til helvete". Hvor mye får jeg for det? Jeg vil også ha penger! Og av meg får du da muligheten til å gå på gress og vente i all evighet, om du vil. Din fordømte p**k. Sånn, nå blar du vel opp? Jeg investerer bare når jeg ser avkastning i horisonten Dere er ikke sleipe og utspekulerte nok! Jeg forventer mer og bedre av kvinner hehe
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3390 Skrevet 18. februar 2011 Jeg investerer bare når jeg ser avkastning i horisonten Dere er ikke sleipe og utspekulerte nok! Jeg forventer mer og bedre av kvinner hehe Det du gjør har ingenting med investering å gjøre i det hele tatt. Du kaster penger ut av vinduet. Forstår du virkelig ikke det?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3391 Skrevet 18. februar 2011 Klart han tror det! Han er jo en udiagnostisert autist. En høytfungerende sådan (A-typisk, eller Asperger). De forstår ikke ironi, metaforer, har spesiell form for humor, er alltid på jakt etter årsak, bruker vitenskap i flere situasjoner men har ofte store hull i vitenskapen, vil gjøre ting på sin måte, liker ikke instrukser fra andre, vansker med å identifisere og beskrive egne følelser, forstår ikke sosiale spilleregler/ koder, kommunikasjonsproblemer og forståelsesvansker som for eksempel vansker med å lese og forstå mimikk og kroppsspråk, er ustabil følelsesmessig, stiller provoserende spm., uvilje mot endring i omgivelser og rutiner, kan også ha store avvik når det gjelder evne til å oppfatte andres perspektiv, og evne til å organisere sin tilværelse, og til å finne alternative løsninger når ting ikke skjer som planlagt. m.m. Til din informasjon så passer dette ganske så dårlig på meg. Heldigvis må jeg da si. Men hvis du skulle ha lyst til å stille meg noen seriøse diagnose-spørsmål så værsågod
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3392 Skrevet 18. februar 2011 Til din informasjon så passer dette ganske så dårlig på meg. Heldigvis må jeg da si. Men hvis du skulle ha lyst til å stille meg noen seriøse diagnose-spørsmål så værsågod Den beskrivelsen av aspergers passer faktisk deg på en prikk. Det hjelper ikke at du påstår det motsatte.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3393 Skrevet 18. februar 2011 Jeg vil også ha penger! Og av meg får du da muligheten til å gå på gress og vente i all evighet, om du vil. Din fordømte p**k. Sånn, nå blar du vel opp? Hmmmm ... for en fristerinne du er!
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3394 Skrevet 18. februar 2011 Jeg synes egentlig at det hele er ganske trist, og synes derfor at tråden bør stenges. Han trenger hjelp, og ikke at mange av dere som skriver her inne gjør narr av han. Han forstår ikke ironien eller metaforene deres, han klarer heller ikke besktive følelsene sine overfor denne damen, han har problemer med å ta nadres (kvinnens) perspektiv og han sliter med empati (overfor henne og barna hennes). Han kan heller ikke tenke seg til å flytte, fordi en omstilling som det krever endring av rutiner og omgivelser, og det takler austister dårlig. Jeg synes iallefall dere bør tenke over det når dere svarer i denne tråden. Jeg har tenkt dette lenge, og jeg legger meg helt flat.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3395 Skrevet 18. februar 2011 Det du gjør har ingenting med investering å gjøre i det hele tatt. Du kaster penger ut av vinduet. Forstår du virkelig ikke det? Ja, det har jeg gjort. Men nå har jeg altså sluttet med det. Fornøyd?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3396 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har tenkt dette lenge, og jeg legger meg helt flat. Helt flat ... hmmmmm hehe
QueenPenelope Skrevet 18. februar 2011 #3397 Skrevet 18. februar 2011 Ja, det har jeg gjort. Men nå har jeg altså sluttet med det. Fornøyd? Det sa du en stund før jul også. Og likevel åpnet lommeboka seg på mystisk vis, og plutselig var det en tolkningsdame i nord som fant noen ekstra kroner under juletreet... Din definisjon på "sluttet med" er omtrent like nøyaktig som din definisjon på "nå". Og det vet tolkningsdama også. Hvor mange år har du kjent henne forresten?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #3398 Skrevet 18. februar 2011 Ja, det har jeg gjort. Men nå har jeg altså sluttet med det. Fornøyd? Nei, jeg er fortsatt ikke fornøyd, for du tror fortsatt at det er en viss mulighet for at tolkningsdama vil ha deg.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3399 Skrevet 18. februar 2011 Det sa du en stund før jul også. Og likevel åpnet lommeboka seg på mystisk vis, og plutselig var det en tolkningsdame i nord som fant noen ekstra kroner under juletreet... Din definisjon på "sluttet med" er omtrent like nøyaktig som din definisjon på "nå". Og det vet tolkningsdama også. Hvor mange år har du kjent henne forresten? Tiden går altså. Har vel faktisk kjent henne i over 7 år. Men det ser jo ikke akkurat ut til å bli så mye lenger. Og 25 tusen hit eller 25 tusen dit, spiller det noen stor rolle liksom?
Gjest Purple Haze Skrevet 18. februar 2011 #3400 Skrevet 18. februar 2011 Hmmmm ... for en fristerinne du er! Følger bare tolkningsdamas oppskrift, jeg. Skjønner ikke hvorfor den ikke skulle virke for meg også? Kan jo slenge på at jeg er huslig, feminin og eeeeelsker menn som aldri jatter med Kontonummer sendes på PM.
Fremhevede innlegg