Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nope, dette stemmer ikke. Jeg har levd i den virkelige verden i over tredve år, og jeg har ALDRI vært avhengig av en mann for å overleve. Jeg har aldri forventet at en mann skal forsørge meg heller.

Jeg skrev hvis man skal være helt ærlig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett i at min taktikk ikke har fungert. Og derfor har jeg altså endret taktikk.

Jaha? Og hva er den nye taktikken din?

Skrevet

Penger må alle ha i denne verden vi lever. Så det er forsåvidt ikke noe problem FØR det BARE dreier seg om penger. Da ER det et problem, ja. Og jeg føler altså at det nå dreier seg for mye om penger og altfor lite om noe annet.

Jeg må også ha penger for å leve, det er en selvfølgelighet. Ikke strø om deg med selvfølgeligheter og svade hele tiden.

Du fatter rett og slett ikke at damer som må lokkes inn i et forhold med penger, ikke er interessert i DEG.

• Liker 1
Skrevet

Så nå sier du at jeg juger?

Jeg flyttet hjemmenfra da jeg var 16. Hvordan tror du jeg har klart meg i livet? Dette er et seriøst spørsmål.

Skrevet

Du har rett i at min taktikk ikke har fungert. Og derfor har jeg altså endret taktikk.

På hvilken måte har du gjort det?

Skrevet (endret)

Skulle vi liksom ikke like å høre denne "sannheten"?? :fnise:

Det spiller ingen rolle hva du tror at jeg/"vi kvinner" liker eller ikke liker.

Det du sier har ingenting med virkeligheten å gjøre!

Beklager å måtte ødelegge illusjonen din Steinar (som du nok bare tror på fordi det da er lettere for deg å forsvare at du har gitt så mye penger til tolkningsbitchen) de fleste kvinner forventer ikke å bli forsørget.

Og jeg påstår at de fleste kvinner (tilogmed i Norge i dag) forventer at mannen skal (bidra sterkt til å) forsørge henne.

Så der får vi nok bare være enige om å være uenige.

Selv om det selvfølgelig er jeg som har rett :smoke: hehe

Endret av Steinar40
Skrevet

Hva mener du?

Tror du Kate W lyver?

Jeg har levd 10 år lenger enn henne, og jeg har heller ALDRI blitt forsørget. I samboerskap har vi delt likt på alle utgifter.

Jeg tror som de fleste andre her at du har fått sett litt naken hud, og har mistet hodet fullstendig.

Du kan ikke bygge et forhold på det utgangspunktet dere har. Skjønner du det ikke???

Kan du forklare med hva som er grunnmuren i forholdet deres bortsett fra at hun er huslig og du er "solid"?

Ungene hennes vil nok synes dette blir en fest!

• Liker 3
Skrevet

Hva er det du mener jeg ikke forstår ved kvinner da?

Er det noe poeng i å forsøke å forklare deg det igjen???

Jeg tror nok heller spørsmålet er hvor godt du egentlig kjenner disse kvinnene.

Disse kvinnene jeg kjenner har egen lønn, forsørger seg selv og tigger ikke penger fra potensielle kjærester.

Er de i forhold så bidrar de med 50% av familiens utgifter.

Det er slike kvinner du ikke liker Steinar. Majoriteten av norske kvinner. Selvstendige og voksne damer som aldri sender sms'er og ber menn på andre siden av landet betale bilforsikringen sin.

Jeg bryr meg om henne. Og ingen kan forklare sine følelser.

Du bryr deg om henne - derfor betyr det ikke noe at hun driver med alt det du ikke liker??? Jeg hadde ikke brydd meg om et menneske som oppførte seg slik mot meg.

Man kan være litt blind av forelskelse en liten stund Steinar. Men det får da være grenser!!! Intelligent, rasjonell og logisk som du er og alt ting.... :lur:

• Liker 1
Skrevet

Og jeg påstår at de fleste kvinner (tilogmed i Norge i dag) forventer at mannen skal (bidra sterkt til å) forsørge henne.

Hvilken mann? Hvordan tror du single damer klarer seg? Ved å knele i bakgater og suge menn?

Skrevet (endret)

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Endret av Suzy
Skrevet

På hvilken måte har du gjort det?

Har du ikke fått det med deg?

Han har satt et aller siste ULTIMATIUM!!

Hardt mot hardt!

Firer ikke en tomme!

.... eller vent, det er jo ikke noe nytt...

Nå ble jeg litt usikker også. Ja, hva er den nye taktikken?

Skrevet

Du trives med å være sistevalget da...?

Altså, det man velger når man ikke har noen andre (bedre) valg...?

Det er ikke virkeligheten her. Poenget er at hun har ekstremt vanskelig for å klare å bestemme seg selv. Og ikke minst kommunisere rundt dette på en normal måte.

Skrevet

Har du ikke fått det med deg?

Han har satt et aller siste ULTIMATIUM!!

Hardt mot hardt!

Firer ikke en tomme!

.... eller vent, det er jo ikke noe nytt...

Nå ble jeg litt usikker også. Ja, hva er den nye taktikken?

:nigo:

Skrevet

Har du hatt noe forhold til en kvinne bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Her vil jeg utdype, har du hatt et forhold på NOE NIVÅ til en kvinne, utenom din mor. Har du hatt en dyp samtale med en kvinne, noen gang?

Skrevet

Penger må alle ha i denne verden vi lever. Så det er forsåvidt ikke noe problem FØR det BARE dreier seg om penger. Da ER det et problem, ja. Og jeg føler altså at det nå dreier seg for mye om penger og altfor lite om noe annet.

Selvfølgelig må vi ha penger!

Og derfor jobber vi!! Tar en utdannelse også og finner oss en god jobb hvor vi trives.

Det er ikke et nytt konsept heller! Kvinner har holdt på med dette lenge!!

Helt ærlig - kors på halsen - jeg trives veldig godt med å tjene mine egne 500.000,- i året og slippe å nedverdige meg til å be en mann om penger!!

• Liker 1
Skrevet

HUN HAR BESTEMT SEG!

Isåfall har hun fortsatt ikke klart å kommunisere dette på en normal måte.

Det finnes faktisk ingenting normalt i å si til meg; "Jeg skal flytte til deg til sommeren." hvis hun egentlig vil noe helt annet selv.

Skrevet

Jeg venter fortsatt på svar....

Her vil jeg utdype, har du hatt et forhold på NOE NIVÅ til en kvinne, utenom din mor. Har du hatt en dyp samtale med en kvinne, noen gang?

Og du må gjerne ta med noe her også - for oppklaring :jepp:

Skrevet

Steinar, har du sagt til henne at hun skal få pengene dine at du skal hjelpe henne økonomisk hvis hun flytter til deg?

Skrevet

Det handler ikke om å være enige eller uenige.

Din påstand har ingen verdi.

(legger merke til at du har moderert deg litt: det er ikke lenger forsørge - men bidra sterkt til å forsørge)

Det er mulig at kvinnene i den sekten du har vokst opp i (i Indre Enfold) har blitt forsørget. Men det er nok ikke noe som er representativt for kvinner flest i Norge i dag.

• Liker 1
Skrevet

Isåfall har hun fortsatt ikke klart å kommunisere dette på en normal måte.

Det finnes faktisk ingenting normalt i å si til meg; "Jeg skal flytte til deg til sommeren." hvis hun egentlig vil noe helt annet selv.

Det er vel ingen som har påstått at hun er normal....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...