Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja, det er mye mulig.

Men jeg tror dere ville hatt betydelig større problemer med å avsløre taktikken et slikt mannlig individ bruker. Derimot ville jeg lett sett igjennom dette FORDI jeg selv er mann.

Dette er bare tull Steinar. Dette har vi snakket om før og gitt deg flere eksempler på. Vi ser det, vi stopper tåpelighetene/utnyttelsen etter noen måneder og sitter ikke og holder pusten/lar livet passere mens vi venter på at dusten skal ta en avgjørelse om å slutte å utnytte oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten samtlige av oss har vært borti menn som vi har fått følelser for, men som bare har vært ute etter å utnytte oss. Men siden vi er normalt oppegående klarer vi å lese signaler og oppklare situasjonen på noen få uker. Dette har ingen ting med kjønn å gjøre. Jeg og de andre kvinnene på kvinneguiden har ingen problemer med å forstå menn, og den eneste mannen som ikke forstår oss er deg!

:ler: Ja, den der var jo spesielt god da :ler:

Skrevet

Jeg kommer med en slik generalisering fordi jeg er sikker på at hennes oppførsel ikke er så fjern for andre kvinner som det dere liker å påstå her.

Ah, jeg synes å ane et snev av bitterhet her. Det er det eneste du mangler. Mann uten erfaring og ryggrad som gjør seg selv til martyr og lever i limbo år etter år uten å ta ansvar for eget liv - og som i tillegg sitter i sin egen stue og mumbler bittert om de fæle kvinnfolkene. Prins Charming if I ever saw one!

• Liker 2
Skrevet

Og det sier du basert på din lange og grundige erfaring med det kvinnelige kjønn?

Tja, hvem vet ;)

Men jeg sier det mer utifra at det er mye lettere for meg som en mann å "forstå" intuitivt andre menns væremåte og reaksjonsmønster. Selv om jeg ikke nødvendigvis respekterer deres væremåte.

Skrevet

Men jeg sier det mer utifra at det er mye lettere for meg som en mann å "forstå" intuitivt andre menns væremåte og reaksjonsmønster. Selv om jeg ikke nødvendigvis respekterer deres væremåte.

Så du generaliserer kvinner til å kjenne bedre til dette med å lure penger av folk fordi det er lettere for deg å forstå andre menns væremåte? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Og hva har du tenkt til å gjøre med det?

Du er det mest kjønnsfikserte jeg noensinne har truffet på. Alt kan spores tilbake til om du har utovertiss eller innovertiss. :roll:

Gjøre med hva?

Og ja, det meste kan faktisk spores tilbake til ulike kjønn.

Skrevet

Og det gjør tydeligvis ikke du. Nå skal du plutselig vente til i sommer. Himmel und hav.

Nei, jeg skal ikke vente til i sommer. Strategien er klar.

Gjest Blondie65
Skrevet
Og ja, det meste kan faktisk spores tilbake til ulike kjønn.

La meg se om jeg skjønner denne?

Tolkningsdama ber deg dra til helvete fordi du ikke åpner pengeboka. Nei? Det er fordi du er mann og hun er dame?

Du sitter og venter på at hun skal fly nedover slik at dere kan få pratet. Hun ber deg dra til helvete. Det er fordi hun er kvinne og du er mann? Nei?

Skrevet

Dette er bare tull Steinar. Dette har vi snakket om før og gitt deg flere eksempler på. Vi ser det, vi stopper tåpelighetene/utnyttelsen etter noen måneder og sitter ikke og holder pusten/lar livet passere mens vi venter på at dusten skal ta en avgjørelse om å slutte å utnytte oss.

Å det er nok veldig mange kvinner som gjør den feilen, tenker jeg.

Skrevet

Strategien har vært klar i over et år nå. Det er bare tomme ord. Det er ingen som hører på deg lenger.

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Å det er nok veldig mange kvinner som gjør den feilen, tenker jeg.

Hvilken feil?

Å la en utnyttende idiot forsvinne i dimman fordi vi ikke vil bli utnyttet lenger? Er det en feil nå?

Skrevet (endret)

Så du generaliserer kvinner til å kjenne bedre til dette med å lure penger av folk fordi det er lettere for deg å forstå andre menns væremåte? :klo:

Det har alltid vært vanlig at menn spanderer på kvinner. Og ikke omvendt. Dermed blir det oftere kvinner som får denne muligheten.

Og glem den såkalte likestillingen i denne sammenhengen, den er bare et moderne paradoks i historien.

Endret av Steinar40
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvilken strategi er det? Er det den som handler om å løpe til det toget som muligens har tenkt å forlate stasjonen om to år?

Oi sorry. Jeg glemmer jo at dette med bilder ikke er din greie.

Skal vi se: Hvilken strategi er det? Er det den som handler om å sette hardt mot hardt, bortsett fra når det er jul, påske, konfirmasjon eller en annen gang når man pleier være snill og dele ut gaver? Er det den strategien der du setter et ultimatum som knapt nok rekker å gå ut før du har tøyet grensen for hva ultimatumet egentlig var?

Jeg minner fortsatt om at det er 14. februar i dag - og jeg minner fortsatt om at hun har sagt at hun skal flytte hit til sommeren - når hun ikke ber deg dra til helvete da - så ut fra hennes ord er det jo ingen grunn til denne strategien din. Ut fra hennes handlinger, som ikke stemmer med hennes ord trenges ingen strategi - ut fra handlingene er det faktisk bare å bryte tvert.

Skrevet

La meg se om jeg skjønner denne?

Tolkningsdama ber deg dra til helvete fordi du ikke åpner pengeboka. Nei? Det er fordi du er mann og hun er dame?

Det er som sagt fordi hun har fått denne muligheten av en mann fordi hun er kvinne.

Du sitter og venter på at hun skal fly nedover slik at dere kan få pratet. Hun ber deg dra til helvete. Det er fordi hun er kvinne og du er mann? Nei?

Hun reagerer som hun gjør fordi jeg presser henne.

Skrevet

:ler: Ja, den der var jo spesielt god da :ler:

Hvorfor ler du?

Skrevet

Hvilken feil?

Å la en utnyttende idiot forsvinne i dimman fordi vi ikke vil bli utnyttet lenger? Er det en feil nå?

Nei, det som er feil er at det er relativt vanlig at kvinner IKKE kvitter seg med utnyttende idioter.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det har alltid vært vanlig at menn spanderer på kvinner. Og ikke omvendt. Dermed blir det oftere kvinner som får denne muligheten.

De fleste kvinner anno 2011 (og 2009-2010) er skikkelige, selvstendige kvinner som ikke ønsker å bli forsørget av en mann. At en mann (og en kvinne) ønsker å gi hverandre en gave en gang i blant eller hjelper hverandre i et forhold, hører også med i 2011. Det er imidlertid ikke vanlig at en kvinne tigger og ber om penger om igjen og om igjen med så lite gjentjenester som du opplever Steinar. Det er rett og slett ingen balanse i dette "forholdet" i det hele tatt.

Men du kan takke deg selv for å ha oppdratt henne slik. Og vi andre vil ha oss frabedt å bli sammenlignet med henne.

Skrevet

De fleste kvinner anno 2011 (og 2009-2010) er skikkelige, selvstendige kvinner som ikke ønsker å bli forsørget av en mann. At en mann (og en kvinne) ønsker å gi hverandre en gave en gang i blant eller hjelper hverandre i et forhold, hører også med i 2011. Det er imidlertid ikke vanlig at en kvinne tigger og ber om penger om igjen og om igjen med så lite gjentjenester som du opplever Steinar. Det er rett og slett ingen balanse i dette "forholdet" i det hele tatt.

Men du kan takke deg selv for å ha oppdratt henne slik. Og vi andre vil ha oss frabedt å bli sammenlignet med henne.

Ja, jeg sier ikke at jeg er uskyldig i denne sammenhengen.

Men jeg hadde ikke forventet at hun skulle reagere som hun gjorde.

Skrevet

Hun reagerer som hun gjør fordi jeg presser henne.

Nei Steinar... Hun reagerer som hun gjør fordi hun vet hun slipper unna med det, og fordi hun ikke taper noe på det! Og ikke kom med strofene om at banken er stengt, nå SKAL hun bestemme seg osv osv osv. Du kommer til å være på akkurat samme sted om 1 år som du er nå, og du kommer til å fortsette denne rundansen til krampa tar deg. Fordi du ikke har baller til å gjøre noe med situasjonen selv. Maken til ansvarsfraskrivelse har jeg skjelden vært vitne til. :blink:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ler du?

Jeg må jo le når noen klarer å påstå at alle andre menn - unntatt jeg - forstår alle kvinner :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...