Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei - vi som kvinner forstår henne ikke fordi hun er kvinne.

Kvinner flest oppfører seg ikke sånn.

Hun vil ikke ha deg - men pengene dine.

Det har ikke noe med kjønn å gjøre. Hadde det vært en mann som hadde oppført seg likedan - ville vi sett det på samme måte.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Ja, jeg er heldigvis ikke født bak en låvevegg ;)

Men dessverre stod du bak låvedøra da den smalt opp på vid vegg. Jeg beklager metaforen. Jeg klarer ikke la være. Og jeg orker ikke forklare.

I dag har jeg nådd det punktet Steinar at jeg har sluttet å rive meg i håret. Jeg har nådd det punktet der jeg ler så jeg griner av deg.

Jeg har også nådd det punktet - riktignok for en stund tilbake - der jeg sluttet å synes synd på deg.

SÅ la meg helt til slutt få minne deg på noe Steinar: hvilken dag er det i dag? Hva skulle skje i dag?

Men du har jo allerede sørget for at du kan skyte dette frem til sommeren, nydelig illustrert av Pøbel Sara.

Lykke til med den avgjørelsen du før eller siden blir nødt å se i øynene Steinar. Jeg håper for din skyld at den er dager unna, fremfor måneder og år.

Gjest Blondie65
Skrevet

Snakk om å ha høye tanker om seg selv. Du er nok et skikkelig varp, i hvert fall i finansiell henseende, en utømmelig Sareptas krukke :jepp: .

Nå bruker du sånne avanserte bilder igjen. :regler:

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er en vesentlig sak som ikke må glemmes her.

Dere er kvinner og forstår henne utifra dere selv.

Jeg derimot er en mann og har derfor ikke denne muligheten.

Dermed er det sannsynlig at det gjør at dere kan "forstå" hennes oppførsel mye bedre enn meg.

Men nå har vi brukt *sjekker* 2600 innlegg (:daane:) på å øse av vår kunnskap og hjelpe deg til å forstå. Og det eneste som mangler nå er at du lærer av det og forstår at når vi forstår det og forklarer deg det så betyr det at det er sånn det er.

I den grad det er nødvendig å være kvinne for å forstå hespetreets oppførsel.

Der har du et godt stykke arbeid foran deg Steinar. Men jeg mistenker at her er det ikke forståelsen men den manglende viljen som er problemet.

Hvis du er sann da. Jeg mistenker mer og mer at dette er for gøy og på lissom, lissom ...

Skrevet

Så nå skal du vente til i sommer for å se om hun flytter ned? Med romantiske "Kan jeg få penger?" og "Dra til helvete!" meldinger å fordrive ventetiden med. :ler:

Jeg lurer på hvilken unnskyldning du skal bruke for å fortsette å vente når hun ikke flytter ned i sommer. Du har jo laget deg en flott evighetsmaskin her - du vi vente til du hun sier klart fra at hun ikke er interessert. Men om hun sier det så kan du ikke ta henne alvorlig for hun har jo sagt så mye rart så mange ganger før. Så jeg vet egentlig ikke hva du venter på. Antagelig venter du mest på neste unnskyldning som kan forsvare overfor deg selv at du kaster bort livet ditt i limbo og venter enda lenger.

For en makaløs manick...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare mer og mer lyst til å henge meg på tolkningsdama å kalle Steinar en pikk og be han dra til helvete.

Skrevet

Så nå skal du vente til i sommer for å se om hun flytter ned? Med romantiske "Kan jeg få penger?" og "Dra til helvete!" meldinger å fordrive ventetiden med. :ler:

Jeg lurer på hvilken unnskyldning du skal bruke for å fortsette å vente når hun ikke flytter ned i sommer. Du har jo laget deg en flott evighetsmaskin her - du vi vente til du hun sier klart fra at hun ikke er interessert. Men om hun sier det så kan du ikke ta henne alvorlig for hun har jo sagt så mye rart så mange ganger før. Så jeg vet egentlig ikke hva du venter på. Antagelig venter du mest på neste unnskyldning som kan forsvare overfor deg selv at du kaster bort livet ditt i limbo og venter enda lenger.

For en makaløs manick...

Husk bare på at hun sikkert ikke har sagt hvilken sommer hun skal flytte til han... :lur:

• Liker 1
Skrevet

Husk bare på at hun sikkert ikke har sagt hvilken sommer hun skal flytte til han... :lur:

"Det går hit, det går dit, det går rundt en liten bit..."

Skrevet

Vi danser boogie boogie og snur oss rundt i ring og så er vi her igjen...

......Å boogie boogie boogie, ååååå boogie boogie boggie....

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

For en makaløs manick...

(Forøvrig finnes den i

også) Endret av Blondie65
Skrevet (endret)

En god gammel klassiker! :ler:

En ond sirkel er jo forsåvidt en slags evighetsmaskin.

Hvis man aldri kommer seg ut av sirkelen.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg har bare mer og mer lyst til å henge meg på tolkningsdama å kalle Steinar en pikk og be han dra til helvete.

Ja, kvinnfolk er seg like!

Skrevet

Hvis man aldri kommer seg ut av sirkelen.

Og det gjør tydeligvis ikke du. Nå skal du plutselig vente til i sommer. Himmel und hav.

Skrevet (endret)

Nei - vi som kvinner forstår henne ikke fordi hun er kvinne.

Kvinner flest oppfører seg ikke sånn.

Hun vil ikke ha deg - men pengene dine.

Det har ikke noe med kjønn å gjøre. Hadde det vært en mann som hadde oppført seg likedan - ville vi sett det på samme måte.

Ja, det er mye mulig.

Men jeg tror dere ville hatt betydelig større problemer med å avsløre taktikken et slikt mannlig individ bruker. Derimot ville jeg lett sett igjennom dette FORDI jeg selv er mann.

Endret av Steinar40
Skrevet (endret)

Ja, kvinnfolk er seg like!

Hvorfor kommer du med slike tåpelige generaliseringer når du vet inderlig vel at si og si alle kvinner som har svart i denne tråden har tatt avstand fra tolkningsdamas oppførsel?

Endret av Tabris
Skrevet

Ja, det er mye mulig.

Men jeg tror dere ville hatt betydelig større problemer med å avsløre taktikken et slikt mannlig individ bruker. Derimot ville jeg lett avslørt dette FORDI jeg selv er mann.

Og hva har du tenkt til å gjøre med det?

Du er det mest kjønnsfikserte jeg noensinne har truffet på. Alt kan spores tilbake til om du har utovertiss eller innovertiss. :roll:

Skrevet

Ja, det er mye mulig.

Men jeg tror dere ville hatt betydelig større problemer med å avsløre taktikken et slikt mannlig individ bruker. Derimot ville jeg lett sett igjennom deette FORDI jeg selv er mann.

Nesten samtlige av oss har vært borti menn som vi har fått følelser for, men som bare har vært ute etter å utnytte oss. Men siden vi er normalt oppegående klarer vi å lese signaler og oppklare situasjonen på noen få uker. Dette har ingen ting med kjønn å gjøre. Jeg og de andre kvinnene på kvinneguiden har ingen problemer med å forstå menn, og den eneste mannen som ikke forstår oss er deg!

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kommer du med slike tåpelige generaliseringer når du vet inderlig vel at si og si alle kvinner som har svart i denne tråden har tatt avstand fra tolkningsdamas oppførsel?

Jeg kommer med en slik generalisering fordi jeg er sikker på at hennes oppførsel ikke er så fjern for andre kvinner som det dere liker å påstå her.

Skrevet

Jeg kommer med en slik generalisering fordi jeg er sikker på at hennes oppførsel ikke er så fjern for andre kvinner som det dere liker å påstå her.

Og det sier du basert på din lange og grundige erfaring med det kvinnelige kjønn?

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...