Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2581 Skrevet 14. februar 2011 Det der har vi snakket om før her. Og min påstand er at HUN HAR BESTEMT SEG!!! Men Steinar tror ikke på den for hun har ikke bestemt seg for noe som han vil at hun skal bestemme seg for! Og da skjønner han det ikke. Tilbake til den låveveggen du Steinar..... :gjeiper: Tja, jeg mener selvfølgelig at det vil være toppen av idioti av henne å velge noe annet enn oss i sammen. Men det finnes alltid nok av teite folk. Ikke akkurat lett å hindre dem i å gjøre dumme valg.
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2582 Skrevet 14. februar 2011 Håper virkelig ikke det for hennes egen skyld. Går det ikke å loppe deg for penger så finner hun sikkert på noe annet der hun er. Det har hun nok bestemt seg for. For hun flytter ikke til deg. Og bestemme seg.... Tror ikke hun føler noe ansvar for å sette deg inn i hva hun foretar seg eller bestemmer seg for.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2583 Skrevet 14. februar 2011 God dag god dag... Når jeg spør "hva da" så mener jeg selvsagt hva skal hun bestemme seg for???? Hun skal selvfølgelig bestemme seg for å dele resten av sitt liv med meg i den store og evige kjærligheten
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2584 Skrevet 14. februar 2011 Tja, jeg mener selvfølgelig at det vil være toppen av idioti av henne å velge noe annet enn oss i sammen. Men det finnes alltid nok av teite folk. Ikke akkurat lett å hindre dem i å gjøre dumme valg. Hadde du forventet deg smarte valg fra henne eller? En dame som utnytter folk, juger og har helt feil oppførsel og innstilling? Det overrasker vel ikke?? Men la nå henne gjøre dumme valg da. Og se til å gjøre noen smarte valg selv!!!
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2585 Skrevet 14. februar 2011 Hadde du forventet deg smarte valg fra henne eller? En dame som utnytter folk, juger og har helt feil oppførsel og innstilling? Det overrasker vel ikke?? Men la nå henne gjøre dumme valg da. Og se til å gjøre noen smarte valg selv!!! Jeg jobber med saken
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2586 Skrevet 14. februar 2011 Nei, dra meg nå baklengst inn i fuglekassa!!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2587 Skrevet 14. februar 2011 Hun skal selvfølgelig bestemme seg for å dele resten av sitt liv med meg i den store og evige kjærligheten Tror nok du må klare deg med venteboller i luftslottet ditt en god stund til. Eventuellt sitte på stasjonen og vente på toget som aldri forlater stasjonen. Sannsynligheten for at hun flytter til deg = 0% og dette med et signifikansnivå på 100%. 1
Gjest Eurodice Skrevet 14. februar 2011 #2588 Skrevet 14. februar 2011 Tja, jeg mener selvfølgelig at det vil være toppen av idioti av henne å velge noe annet enn oss i sammen. Snakk om å ha høye tanker om seg selv. Du er nok et skikkelig varp, i hvert fall i finansiell henseende, en utømmelig Sareptas krukke . 1
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2589 Skrevet 14. februar 2011 Snakk om å ha høye tanker om seg selv. Du er nok et skikkelig varp, i hvert fall i finansiell henseende, en utømmelig Sareptas krukke . Tja, smaken er som baken vettu hehe
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2590 Skrevet 14. februar 2011 Tror nok du må klare deg med venteboller i luftslottet ditt en god stund til. Eventuellt sitte på stasjonen og vente på toget som aldri forlater stasjonen. Sannsynligheten for at hun flytter til deg = 0% og dette med et signifikansnivå på 100%. Det er en viss sannsynlighet for at du kan ha rett.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2591 Skrevet 14. februar 2011 Det er en viss sannsynlighet for at du kan ha rett. Det er 100% sannsynlig at han/hun har rett. Det er kun du som tror at den sannsynligheten er mindre enn 1.
Lizzee Skrevet 14. februar 2011 #2592 Skrevet 14. februar 2011 Snakk om å ha høye tanker om seg selv. Du er nok et skikkelig varp, i hvert fall i finansiell henseende, en utømmelig Sareptas krukke . Tja, smaken er som baken vettu hehe Det er nå godt at du liker deg selv da. Jeg tror nemlig ikke at tolkningsdamen har samme smak som deg - det vil si liker deg like godt som du liker deg selv. Det er der kjernen til problemet ligger. 1
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2593 Skrevet 14. februar 2011 Det er nå godt at du liker deg selv da. Jeg tror nemlig ikke at tolkningsdamen har samme smak som deg - det vil si liker deg like godt som du liker deg selv. Det er der kjernen til problemet ligger. Inntil hun og jeg skulle få til en fungerende kommunikasjon så er det umulig å vite hva hun egentlig tenker. Og jeg er langt ifra sikker på at hun engang vet det selv.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2594 Skrevet 14. februar 2011 Inntil hun og jeg skulle få til en fungerende kommunikasjon så er det umulig å vite hva hun egentlig tenker. Og jeg er langt ifra sikker på at hun engang vet det selv. Nå er denne spøken dratt alt for langt Steinar.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2595 Skrevet 14. februar 2011 Nå er denne spøken dratt alt for langt Steinar. Dette er ingen spøk! Denne damas oppførsel er faktisk stranger than fiction. Tro meg!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2596 Skrevet 14. februar 2011 Dette er ingen spøk! Denne damas oppførsel er faktisk stranger than fiction. Tro meg!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2597 Skrevet 14. februar 2011 Dette er ingen spøk! Denne damas oppførsel er faktisk stranger than fiction. Tro meg! Nei hennes oppførsel kan vi forstå. Den er umoralsk, men ikke vanskelig å forstå. Det er din oppførsel som er stranger than fiction. Tro meg! 2
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2598 Skrevet 14. februar 2011 Nei hennes oppførsel kan vi forstå. Den er umoralsk, men ikke vanskelig å forstå. Det er din oppførsel som er stranger than fiction. Tro meg! Det er en vesentlig sak som ikke må glemmes her. Dere er kvinner og forstår henne utifra dere selv. Jeg derimot er en mann og har derfor ikke denne muligheten. Dermed er det sannsynlig at det gjør at dere kan "forstå" hennes oppførsel mye bedre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2599 Skrevet 14. februar 2011 Du må ha veldig vondt for det, altså. Hvordan forklarer du at Fønix har skjønt dette for lenge siden? Dette er ikke en sak om kjønn. Det er en sak om at du er utrolig treg i oppfattelsen. Du ser at hun maser om penger hver eneste gang hun kontakter deg. Likevel er det de få koselige tingene hun sier, som du fokuserer på. Du nekter å se at penger er gjennomgangstemaet hennes. Fordi det er det eneste hun er ute etter. Dette er åpenbart for hele KG, minus deg. Du sier hun ikke klarer å bestemme deg, men du tror henne når hun sier at hun skal flytte til sommeren. Absolutt ingenting av det du sier henger på greip.
Gjest Blondie65 Skrevet 14. februar 2011 #2600 Skrevet 14. februar 2011 Btw, en liten oppdatering ifra hva som skjedde i går kveld. Hun ville da ha en større pengesum til å dekke sine (prekære) utgifter som hun skrev. Jeg svarte at hun får reise hit så vi får pratet i sammen først. Da mottok jeg den kjente og kjære "dra til helvete" meldingen igjen. Hvorpå jeg gjentok at hun får reise hit så vi får pratet først. Tenker forøvrig ikke at hun trenger å vente på noen valentine-melding ifra meg. Hva betyr denne meldingen hennes og disse handlingene hennes da Steinar? Hva betyr det hun sier her i disse SMS'ene i klartekst? Hva er det hun sier mellom linjene her? Er det: Jeg elsker deg Steinar over alt på jord og vil gjøre ALT for at du skal se at jeg strekker meg mot deg? Sånn for ordens skyld: JEG vet svaret - jeg lurer på hva DU legger i disse ordene. Forøvrig må jeg få understreke at akkurat som Ellevill er jeg 100 % sikker på at jeg ALDRI ville utnyttet et annet menneske dersom jeg var i pengenød. Aldri. Hvordan vet jeg dette? Jeg har hatt det temmelig trangt opp igjennom tidene, men har satt min ære i å klare meg selv. Det har jeg også vært nødt til. En gang for ikke så veldig lenge siden ble jeg tilbudt et lån fra noen jeg kjenner, jeg takket nei. Vet du hvorfor? Det generøse tilbudet var svært hyggelig og ærlig ment, men jeg vet bedre enn å låne penger av bekjente. Går det dårlig - dvs. jeg får ikke betalt tilbake av en eller annen grunn, eller den som låner meg pengene får en endret situasjon i sitt liv som gjør at denne må ha pengene tilbake kjapt da kan vi begge komme i en meget ubehagelig situasjon som kan gå ut over vårt forhold/vennskap. Dit vil jeg ikke.
Fremhevede innlegg