Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2561 Skrevet 14. februar 2011 Det er din oppførsel som er verst her, Steinar. 3
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2562 Skrevet 14. februar 2011 Så i tillegg til å bestemme seg, prate med deg, endre innstilling og oppførsel så skal hun nå også slutte å juge og utnytte folk, slutte å gjøre uakseptable ting. Dette er dame med potensiale gitt!! Det er en STOR prestasjon i seg selv at du kan være usikker på henne. 1
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2563 Skrevet 14. februar 2011 Hvis du ikke juger, vet du ikke hva "en klype salt" betyr. Juge ... ikke vet ... moi? Tvil ... tiltalte ... en klype salt ... see?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2564 Skrevet 14. februar 2011 Planen var at jeg skulle hjelpe henne økonomisk i separasjonsperioden. Men det betydde altså IKKE at denne perioden skulle bli en sånn never ending story som den har blitt! Det tror jeg hun har gitt fullstendig blaffen i.
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2565 Skrevet 14. februar 2011 Så i tillegg til å bestemme seg, prate med deg, endre innstilling og oppførsel så skal hun nå også slutte å juge og utnytte folk, slutte å gjøre uakseptable ting. Dette er dame med potensiale gitt!! Det er en STOR prestasjon i seg selv at du kan være usikker på henne. Og da er vi tilbake til den ENE blowjobben Steinar har fått i sitt liv. Det eneste som logisk sett kan framme en sånn oppførsel må være en nesten femti-år gammel jomfrugutts, første ikke egenframkalte orgasme. 3
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2566 Skrevet 14. februar 2011 Det er din oppførsel som er verst her, Steinar. Hva mener du?
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2567 Skrevet 14. februar 2011 Hva mener du? Det har vi snakket om før. Du tar ikke ansvar for dine egne handlinger. Alt er hennes skyld, og hennes avgjørelse. Den eneste du kan bestemme over, er deg selv. Du burde bestemt for lenge siden at dette gidder du ikke mer, for det er ikke liv laga. 1
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2568 Skrevet 14. februar 2011 Det tror jeg hun har gitt fullstendig blaffen i. Ja, akkurat det tror jeg vi kan være enige om at det er veldig liten tvil om.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2569 Skrevet 14. februar 2011 Så i tillegg til å bestemme seg, prate med deg, endre innstilling og oppførsel så skal hun nå også slutte å juge og utnytte folk, slutte å gjøre uakseptable ting. Dette er dame med potensiale gitt!! Det er en STOR prestasjon i seg selv at du kan være usikker på henne. Ja, jeg er heldigvis ikke født bak en låvevegg
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2570 Skrevet 14. februar 2011 Det har vi snakket om før. Du tar ikke ansvar for dine egne handlinger. Alt er hennes skyld, og hennes avgjørelse. Den eneste du kan bestemme over, er deg selv. Du burde bestemt for lenge siden at dette gidder du ikke mer, for det er ikke liv laga. Jeg ønsker heller at hun skal måtte bestemme seg selv.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2571 Skrevet 14. februar 2011 Så i tillegg til å bestemme seg, prate med deg, endre innstilling og oppførsel så skal hun nå også slutte å juge og utnytte folk, slutte å gjøre uakseptable ting. Dette er dame med potensiale gitt!! Det er en STOR prestasjon i seg selv at du kan være usikker på henne. Det tror jeg hun har gitt fullstendig blaffen i. Ja, akkurat det tror jeg vi kan være enige om at det er veldig liten tvil om. Dermed kan vi legge til lista at hun også skal slutte å gi blaffen men heller bry seg litt til lista.... Og du lurer på hvem sin oppførsel som er værst????? Enig med KateW: det må ha vært en formidabel blowjob!!!
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2572 Skrevet 14. februar 2011 Jeg ønsker heller at hun skal måtte bestemme seg selv. For hva da????
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2573 Skrevet 14. februar 2011 Enig med KateW: det må ha vært en formidabel blowjob!!! Jupp, hun må være en av de legendariske kvinnene som kan suge en hageslange tørr...
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2574 Skrevet 14. februar 2011 Jeg ønsker heller at hun skal måtte bestemme seg selv. Det har hun. Det er du som ikke eier ryggrad og ikke kan ta valg. Hun har valgt at hun ikke trenger jobb, for hun kan bruke deg.
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2575 Skrevet 14. februar 2011 Ja, jeg er heldigvis ikke født bak en låvevegg ...er du ikke? For hva da???? Det der har vi snakket om før her. Og min påstand er at HUN HAR BESTEMT SEG!!! Men Steinar tror ikke på den for hun har ikke bestemt seg for noe som han vil at hun skal bestemme seg for! Og da skjønner han det ikke. Tilbake til den låveveggen du Steinar..... :gjeiper:
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2576 Skrevet 14. februar 2011 Jupp, hun må være en av de legendariske kvinnene som kan suge en hageslange tørr... Jeg tror faktisk hun kan suge en tennisball igjennom en hageslange!!!! 1
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2577 Skrevet 14. februar 2011 Jeg tror faktisk hun kan suge en tennisball igjennom en hageslange!!!! *løper ut for å øve med en hageslange* Nå skal jeg faen meg blir RIK, RIK HØRER DU! Mohahaha
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2578 Skrevet 14. februar 2011 For hva da???? For da VET jeg også.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2579 Skrevet 14. februar 2011 Det har hun. Det er du som ikke eier ryggrad og ikke kan ta valg. Hun har valgt at hun ikke trenger jobb, for hun kan bruke deg. Håper virkelig ikke det for hennes egen skyld.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2580 Skrevet 14. februar 2011 For da VET jeg også. God dag god dag... Når jeg spør "hva da" så mener jeg selvsagt hva skal hun bestemme seg for????
Fremhevede innlegg