Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2541 Skrevet 14. februar 2011 Og det er da jeg prøver å si til deg, Steinar at dersom du hadde hatt noen som helst erfaring med å kommunisere med andre mennesker, så hadde du sett at ALT hun GJØR SIER at hun ikke er interessant. Du klarer ikke å se dette. Du hører bare det eneste hun faktisk SIER som gir deg håp, og ignorerer alt det andre. Alle ander ville sett på hva hun gjør, som er ikke noe som helst, og tatt det hun SA med en stor klype salt. Men det gjør faktisk jeg også! Ellers hadde jeg jo tatt alt hun sa for god fisk. Og hvorfor skulle jeg vært usikker på hennes hensikter og beregnet sannsynligheter da?
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2542 Skrevet 14. februar 2011 Btw, en liten oppdatering ifra hva som skjedde i går kveld. Hun ville da ha en større pengesum til å dekke sine (prekære) utgifter som hun skrev. Jeg svarte at hun får reise hit så vi får pratet i sammen først. Da mottok jeg den kjente og kjære "dra til helvete" meldingen igjen. Hvorpå jeg gjentok at hun får reise hit så vi får pratet først. Tenker forøvrig ikke at hun trenger å vente på noen valentine-melding ifra meg. Hun er så forvirret og tvetydig at det er umulig å vite noe som helst med sikkerhet. Det er problemet i et nøtteskall. Hun sier; "Jeg skal flytte til deg til sommeren." Bare basert på dette utsagnet så er det selvfølgelig helt naturlig at jeg automatisk tenker at det må jo bety at hun ikke mener det? Hællandussen - ikke gjør deg dum(ere enn du er) Steinar!! Gå tilbake til det som skjedde i går kveld. Hun sier bare at hun skal flytte til deg til sommeren fordi hun skal holde deg varm!!! Har du hørt om å juge?!!! Hun juger når hun sier at hun skal flytte til sommeren!!!! Hun er ikke spesielt flink til å juge heller! Men det trenger hun vel strengt tatt ikke være heller - fordi du går jo på hver eneste lille limpinne! Og nei, hun er ikke psyk som juger - men du er kanskje litt psyk som tror på alt og tar alt så bokstavlig!! 1
Gjest Passing by Skrevet 14. februar 2011 #2543 Skrevet 14. februar 2011 Hun sier; "Jeg skal flytte til deg til sommeren." Bare basert på dette utsagnet så er det selvfølgelig helt naturlig at jeg automatisk tenker at det må jo bety at hun ikke mener det? Selvfølgelig er det naturlig at du tolker henne motsatt, sett i lys av hennes tidligere meldinger og handlinger. Hun ba vel om penger samtidig gjorde hun ikke? Det er bare ord, de betyr ingenting for henne. Det er bare en måte å oppnå fordeler for seg selv på.
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2544 Skrevet 14. februar 2011 Men det gjør faktisk jeg også! Ellers hadde jeg jo tatt alt hun sa for god fisk. Og hvorfor skulle jeg vært usikker på hennes hensikter og beregnet sannsynligheter da? Nå juger du. Du tar ikke det hun sier med en klype salt. Da hadde du ikke sendt henne et rødt øre EVER. 1
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2545 Skrevet 14. februar 2011 Hun er så forvirret og tvetydig at det er umulig å vite noe som helst med sikkerhet. Det er problemet i et nøtteskall. Hun sier; "Jeg skal flytte til deg til sommeren." Bare basert på dette utsagnet så er det selvfølgelig helt naturlig at jeg automatisk tenker at det må jo bety at hun ikke mener det? En ting til.... Du sier at hun er så usikker og ikke klarer å bestemme seg. Hvorfor tar du det da som en selvfølgelighet at hun mener at hun skal flytte til deg til sommeren - bare fordi hun sier det?? 2
Gjest Passing by Skrevet 14. februar 2011 #2546 Skrevet 14. februar 2011 Ja, jeg vil ikke gjøre feil. Kan du gjøre flere feil nå? Du har allerede gjort haugevis med feil, stolt på en dame som ikke er kvinne for sitt ord og som du ikke har hatt kjærlig omkvem med siden før hun separerte seg. Tror du har brukt opp tabbekvoten din og mer til. 1
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2547 Skrevet 14. februar 2011 Hællandussen - ikke gjør deg dum(ere enn du er) Steinar!! Gå tilbake til det som skjedde i går kveld. Hun sier bare at hun skal flytte til deg til sommeren fordi hun skal holde deg varm!!! Har du hørt om å juge?!!! Hun juger når hun sier at hun skal flytte til sommeren!!!! Hun er ikke spesielt flink til å juge heller! Men det trenger hun vel strengt tatt ikke være heller - fordi du går jo på hver eneste lille limpinne! Og nei, hun er ikke psyk som juger - men du er kanskje litt psyk som tror på alt og tar alt så bokstavlig!! Okei, så det du sier er altså at hun er jo trass alt kvinne så da er det jo egentlig helt greit å juge (mao ikke være bokstavlig) for å kunne utnytte et dumt mannfolk?
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2548 Skrevet 14. februar 2011 Selvfølgelig er det naturlig at du tolker henne motsatt, sett i lys av hennes tidligere meldinger og handlinger. Hun ba vel om penger samtidig gjorde hun ikke? Det er bare ord, de betyr ingenting for henne. Det er bare en måte å oppnå fordeler for seg selv på. Hun ber alltid om penger ettersom jeg har skrudd igjen krana.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2549 Skrevet 14. februar 2011 Nå juger du. Du tar ikke det hun sier med en klype salt. Da hadde du ikke sendt henne et rødt øre EVER. Jeg juger ikke. Men jeg har latt tvilen komme tiltalte til gode. Litt for mange ganger.
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2550 Skrevet 14. februar 2011 Okei, så det du sier er altså at hun er jo trass alt kvinne så da er det jo egentlig helt greit å juge (mao ikke være bokstavlig) for å kunne utnytte et dumt mannfolk? Hvor sier jeg at det er greit? Det er ikke greit!!! Men folk (både kvinner og menn) juger. Det merkelige i din sak er at du ikke forstår at hun juger - når hun gjør det så åpenlyst!!! Du lar deg utnytte!! Og det har folk her sagt til deg i en evighet. Kanskje du burde ta det littegrann til deg.
Gjest Passing by Skrevet 14. februar 2011 #2551 Skrevet 14. februar 2011 Okei, så det du sier er altså at hun er jo trass alt kvinne så da er det jo egentlig helt greit å juge (mao ikke være bokstavlig) for å kunne utnytte et dumt mannfolk? Nei, det er nok ikke fordi hun er en kvinne men fordi hun er en utspekulert person som vet hva som skal til for at du skal åpne lommeboken din. Dette problemet er kjønnsnøytralt, det finnes også de menn som lurer dumme kvinnfolk men de gjør det ikke fordi de er menn.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2552 Skrevet 14. februar 2011 En ting til.... Du sier at hun er så usikker og ikke klarer å bestemme seg. Hvorfor tar du det da som en selvfølgelighet at hun mener at hun skal flytte til deg til sommeren - bare fordi hun sier det?? Virker det som at jeg tar det som en selvfølgelighet? Da hadde jeg jo ikke vært usikker her!
Fønix Skrevet 14. februar 2011 #2553 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Okei, så det du sier er altså at hun er jo trass alt kvinne så da er det jo egentlig helt greit å juge (mao ikke være bokstavlig) for å kunne utnytte et dumt mannfolk? Og du sier altså at en kortvokst svenske tok det siste kakestykket, så da burde det egentlig være enveiskjøring mellom Minnesund og Kløfta? Endret 14. februar 2011 av Fønix 2
Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2554 Skrevet 14. februar 2011 Virker det som at jeg tar det som en selvfølgelighet? Da hadde jeg jo ikke vært usikker her! Du sa at du selvfølgelig tolket "jeg skal flytte til deg til sommeren" som at hun faktisk mente at hun skulle flytte. Hun juger.
Gjest Passing by Skrevet 14. februar 2011 #2555 Skrevet 14. februar 2011 Hun ber alltid om penger ettersom jeg har skrudd igjen krana. Hun ba vel om penger før du skrudde igjen krana også? Du hadde gitt henne penger før og vist henne at det var mulig? Helt uskyldig er du ikke i denne saken.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2556 Skrevet 14. februar 2011 Okei, så det du sier er altså at hun er jo trass alt kvinne så da er det jo egentlig helt greit å juge (mao ikke være bokstavlig) for å kunne utnytte et dumt mannfolk? Det har jo vist seg å være helt greit å utnytte deg da..... Dette blir nesten som en sånn roman hvor man holder med tyven, fordi ransofferet er så stokk dum. Bare at her er det enda værre fordi tyven også er mindre smart. Huffda... det var et bilde, en metafor det!! Vanskelig. Greia er vel den at man tenker at du kan ha det så godt når du ikke skjønner bedre hva som foregår.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2557 Skrevet 14. februar 2011 Hun ba vel om penger før du skrudde igjen krana også? Du hadde gitt henne penger før og vist henne at det var mulig? Helt uskyldig er du ikke i denne saken. Planen var at jeg skulle hjelpe henne økonomisk i separasjonsperioden. Men det betydde altså IKKE at denne perioden skulle bli en sånn never ending story som den har blitt!
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2558 Skrevet 14. februar 2011 Det har jo vist seg å være helt greit å utnytte deg da..... Dette blir nesten som en sånn roman hvor man holder med tyven, fordi ransofferet er så stokk dum. Bare at her er det enda værre fordi tyven også er mindre smart. Huffda... det var et bilde, en metafor det!! Vanskelig. Greia er vel den at man tenker at du kan ha det så godt når du ikke skjønner bedre hva som foregår. Det er aldri akseptabelt å utnytte et annet menneske. Ever!
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2559 Skrevet 14. februar 2011 Jeg juger ikke. Men jeg har latt tvilen komme tiltalte til gode. Litt for mange ganger. Hvis du ikke juger, vet du ikke hva "en klype salt" betyr.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #2560 Skrevet 14. februar 2011 Det er aldri akseptabelt å utnytte et annet menneske. Ever! Så slutt å la deg utnytte da! Og slutt å være så opphengt i et menenske som gjør de tingene du sier at det ALDRI er akseptablet å gjøre!!! 1
Fremhevede innlegg