Cava Queen Skrevet 14. februar 2011 #2521 Skrevet 14. februar 2011 Hun har ifølge seg selv alltid hatt store problemer med å klare å bestemme seg selv. En sterk indre usikkerhet. Jeg synes vel egentligat du har bevist at du har en sterk indre usikkerhet også. Jeg mener, tusenvis av innlegg og sprørsmål om hva hun egentlig mener.... Og at det er totalt umulig for deg å avslutte før hun har vist ditt og datt eller bevist ditt og datt eller bestemt seg for ditt og datt... Det er ikke umulig selvfølgelig. Men hun skal isåfall bevise det. Du har sitert henne en del ganger. Du har fortalt om hva hun gjør. Det er jo rene bevis på at hun ikke er interessert!!! Eller tror du hun bare later som om hun ikke er interessert? (hun sier nei men hun mener egentlig JA)
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2522 Skrevet 14. februar 2011 Btw, en liten oppdatering ifra hva som skjedde i går kveld. Hun ville da ha en større pengesum til å dekke sine (prekære) utgifter som hun skrev. Jeg svarte at hun får reise hit så vi får pratet i sammen først. Da mottok jeg den kjente og kjære "dra til helvete" meldingen igjen. Hvorpå jeg gjentok at hun får reise hit så vi får pratet først. Tenker forøvrig ikke at hun trenger å vente på noen valentine-melding ifra meg.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2523 Skrevet 14. februar 2011 Mhm, og hvordan skal hun bevise det? Ved å bestemme seg og gjøre det klart og tydelig.
Ellevill Skrevet 14. februar 2011 #2524 Skrevet 14. februar 2011 Vel, hvis jeg hadde en dårlig økonomi og følte meg usikker på hva jeg vil og ønsker å gjøre, kunne jeg da oppført meg som henne hvis jeg hadde mulighetene? Svaret mitt måtte blitt at det sannsynligvis ikke hadde vært helt utenkelig. Det er i hvert fall veldig lett å dra ut på tiden når man er usikker og ikke må velge. Er du fortsatt like sikker i din sak her? Jepp, jeg er fortsatt like sikker! Og du er like vinglete som alltid. Du understreker hele tiden hvor stødig du er, ærlig og redelig. Det hun gjør er ikke noe skikkelig folk gjør, så da er du kanskje ikke så skikkelig likevel. Du kan gjemme det bak at hun har vanskeligheter for å bestemme seg så mye du vil, så kan vi andre sitte her å humre litt imens. 1
Ellevill Skrevet 14. februar 2011 #2525 Skrevet 14. februar 2011 Btw, en liten oppdatering ifra hva som skjedde i går kveld. Hun ville da ha en større pengesum til å dekke sine (prekære) utgifter som hun skrev. Jeg svarte at hun får reise hit så vi får pratet i sammen først. Da mottok jeg den kjente og kjære "dra til helvete" meldingen igjen. Hvorpå jeg gjentok at hun får reise hit så vi får pratet først. Tenker forøvrig ikke at hun trenger å vente på noen valentine-melding ifra meg. Og du er like forelsket og mener fortsatt at hun bør flytte til deg til sommeren. Fantastisk... Nei, her må du nok sette "hardt mot hardt" igjen. Ikke fire en tomme! ()
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2526 Skrevet 14. februar 2011 Jeg synes vel egentligat du har bevist at du har en sterk indre usikkerhet også. Jeg mener, tusenvis av innlegg og sprørsmål om hva hun egentlig mener.... Og at det er totalt umulig for deg å avslutte før hun har vist ditt og datt eller bevist ditt og datt eller bestemt seg for ditt og datt... Ja, jeg vil ikke gjøre feil. Og her er jeg altså ikke alene om beslutningen. Som betyr at hennes valg er like viktig som mitt. Og da er det ikke akkurat veldig praktisk med ett individ som ikke klarer å bestemme seg selv. Du har sitert henne en del ganger. Du har fortalt om hva hun gjør. Det er jo rene bevis på at hun ikke er interessert!!! Eller tror du hun bare later som om hun ikke er interessert? (hun sier nei men hun mener egentlig JA) Hun er så forvirret og tvetydig at det er umulig å vite noe som helst med sikkerhet. Det er problemet i et nøtteskall.
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2527 Skrevet 14. februar 2011 Ved å bestemme seg og gjøre det klart og tydelig. Mhm, og det er det BARE du i denne tråden som ikke forstår. Hun sier med all mulig tygelighet at hun ikke vil ha deg. Det forstår alle andre som leser her. Man trenger ikke TOLKE for å forstå det. Man forstår det. 2
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2528 Skrevet 14. februar 2011 Mhm, og det er det BARE du i denne tråden som ikke forstår. Hun sier med all mulig tygelighet at hun ikke vil ha deg. Det forstår alle andre som leser her. Man trenger ikke TOLKE for å forstå det. Man forstår det. Hun sier; "Jeg skal flytte til deg til sommeren." Bare basert på dette utsagnet så er det selvfølgelig helt naturlig at jeg automatisk tenker at det må jo bety at hun ikke mener det?
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2529 Skrevet 14. februar 2011 Forhold er ikke som matte Steinar, når du har en lang rekke negativer, så blir det ikke en positiv. Den eneste grunnen til at hun sier dette, er at hun vil ha penger. Hun er ikke interessert, og det hun sier om å flytte betyr ikke noe. 2
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2530 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Forhold er ikke som matte Steinar, når du har en lang rekke negativer, så blir det ikke en positiv. Den eneste grunnen til at hun sier dette, er at hun vil ha penger. Hun er ikke interessert, og det hun sier om å flytte betyr ikke noe. Jo, forhold er faktisk matte, men ikke bare med pluss og minus. Forhold dreier seg om sannsynlighetsberegninger på høyt nivå. For ikke å snakke om en masse imaginære størrelser! Endret 14. februar 2011 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2531 Skrevet 14. februar 2011 Ok, nå svarte jeg deg på noe som du tydeligvis ikke fikk med deg, men du hang deg opp i noe som egentlig ikke var poenget i mitt innlegg. Hun sier hun vil flytte for å få penger. Dette betyr at hun ikke kommer til å flytte. Selv om hun sier EN positiv ting, har alt det andre hun har gjort vist at hun IKKE er interesert. Du må se på SUMMEN, ikke enkelt-tilfeller av positive glimt.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2532 Skrevet 14. februar 2011 Ok, nå svarte jeg deg på noe som du tydeligvis ikke fikk med deg, men du hang deg opp i noe som egentlig ikke var poenget i mitt innlegg. Hun sier hun vil flytte for å få penger. Dette betyr at hun ikke kommer til å flytte. Selv om hun sier EN positiv ting, har alt det andre hun har gjort vist at hun IKKE er interesert. Du må se på SUMMEN, ikke enkelt-tilfeller av positive glimt. Ja, men det dreier seg allikevel bare om sannsynlighet, ettersom hennes lovnad ikke har passert i tid ennå. Spørsmålet er altså hvor sannsynlig det er at lovnaden; "Jeg skal flytte til deg til sommeren." faktisk kommer til å inntreffe.
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2533 Skrevet 14. februar 2011 Lurer du på det? Helt seriøst???? 2
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2534 Skrevet 14. februar 2011 Lurer du på det? Helt seriøst???? Selvfølgelig. Det er jo akkurat dette som er kjernen i hele denne problemstillingen.
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2535 Skrevet 14. februar 2011 Det kan du slutte med med engang. Hun kommer ikke til å flytte til deg til sommeren. Det er jo nettopp det alle andre i denne tråden har gjentatt til det kjedsommelige. Hun sier det KUN for å få penger av deg. 1
pøbelsara Skrevet 14. februar 2011 #2536 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Ja. La oss vente til sommeren for å se hva som skjer. Og når er sommeren, egentlig? La oss lage en tråd der vi vedder på om sommeren hun snakket om er i juni, juli eller august. Eller kanskje det blir indian summer i september - det er ikke umulig. Det må man i så fall vente på, hvis hun ikke kommer i juni, juli eller august. Og på den sydlige halvkule er det sommer om vinteren, så hvis hun ikke kommer i juni, juli eller august eller september som er den sommeren de fleset av oss mener når vi snakker om sommeren, så kommer hun kanskje en annen gang. Og hvis hun har skrevet neste sommer, så mener hun kanskje 2012? Her gjelder det å ikke gi opp for tidlig. Endret 14. februar 2011 av pøbelsara 4
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2537 Skrevet 14. februar 2011 PØBEL-sara!!! Jeg som har trodd du het PØLSE-Sara! LENGE! Alltid!!! Åh herre!
pøbelsara Skrevet 14. februar 2011 #2538 Skrevet 14. februar 2011 PØBEL-sara!!! Jeg som har trodd du het PØLSE-Sara! LENGE! Alltid!!! Åh herre!
Steinar40 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2539 Skrevet 14. februar 2011 Det kan du slutte med med engang. Hun kommer ikke til å flytte til deg til sommeren. Det er jo nettopp det alle andre i denne tråden har gjentatt til det kjedsommelige. Hun sier det KUN for å få penger av deg. Joda, jeg forstår faktisk at alle her påstår det. Hadde hun og jeg blitt enige så hadde det ikke vært snakk om noen sannsynlighet, da hadde det vært 100% sikkert. En stor fordel sånn sett. Men nå har altså dette vist seg å være umulig å få til. Samtidig som hun kommer med en masse prat og lovnader som det hittil ikke har vist seg å komme noe konkret ut av. Da er altså sannsynlighetsvurderingen om dette kommer av at hun bare ikke har klart å bestemme seg (ennå), eller om hun bare lyver for å få penger. Dette er faktisk veldig vanskelig å vurdere i hennes tilfelle. Derfor ønsker jeg heller at hun skal bevise hva som er fasiten.
Gjest KateW Skrevet 14. februar 2011 #2540 Skrevet 14. februar 2011 Og det er da jeg prøver å si til deg, Steinar at dersom du hadde hatt noen som helst erfaring med å kommunisere med andre mennesker, så hadde du sett at ALT hun GJØR SIER at hun ikke er interessant. Du klarer ikke å se dette. Du hører bare det eneste hun faktisk SIER som gir deg håp, og ignorerer alt det andre. Alle ander ville sett på hva hun gjør, som er ikke noe som helst, og tatt det hun SA med en stor klype salt.
Fremhevede innlegg