Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2441 Skrevet 13. februar 2011 Hvis du forstår alt som har blitt ment og sagt, betyr det da at du lyver når du skriver ting som at vi tror du er undermåls fordi du har "problemer med et kvinnfolk"? Nei. Det er jo helt åpenbart at (flere av) dere tror og mener at jeg må være mer eller mindre undermåls.
Tabris Skrevet 13. februar 2011 #2442 Skrevet 13. februar 2011 Nei. Det er jo helt åpenbart at (flere av) dere tror og mener at jeg må være mer eller mindre undermåls. Du forsto ikke spørsmålet mitt. Du sier at du forstår alt vi mener og sier. Men rett før det kom du med et utsagn som viser at du har misforstått alt vi har sagt (at vi tror du er undermåls fordi du har problemer med et kvinnfolk). Var det utsagnet da bare løgn fra din side? Hvorfor skrev du at det er pga "problemer med kvinnfolk" vi mener du er undermåls, hvis du har forstått alt vi mener og sier?
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2443 Skrevet 13. februar 2011 Det virker heller ikke som om du har noen dype følelser eller følelser i det hele tatt for henne. Det har bare blitt en prestige-sak for deg! Og selvsagt kan du kutte henne ut uavhengig av hva hun måtte mene om saken!! Joda, jeg har dype følelser for henne. Men de er nå under streng kontroll. Først og fremst skal jeg nå tvinge henne til å "avsløre seg". Dvs. at hun skal vise meg i praksis hvilket flagg hun egentlig seiler under.
Neutral Skrevet 13. februar 2011 #2444 Skrevet 13. februar 2011 Men så lenge du fortsetter å gi næring til følelsene kommer du jo aldri over henne. Hvordan kan du fortsatt være så stormende forelsket (når du ikke har møtt henne på over et halvt år) at du ikke klarer å la fornuften vinne? Jeg tror du heller er forelsket i forelskelsen, eller besatt av tanken på å få henne, eller ei dame generelt. Hvorfor er det så ufattelig viktig at dere blir "enige"? At hun kommer på besøk til deg for å "gjøre det slutt"? Det kommer jo uansett aldri til å skje, ser du ikke det? Hvorfor står du ikke litt mer opp for deg selv? Hvorfor orker du å bruke så utrolig mye tid og krefter på å prøve å tolke et kvinnfolk som virkelig gir blaffen i deg? Hvorfor ikke fjerne henne helt fra livet ditt, komme ut av det med kanskje litt av selvrespekten i behold, gå ut der du bor og konsentrere deg om andre mennesker? Det vil garantert om ikke så lenge føles som en befrielse. GI BLAFFEN I HVA SOM RØRER SEG OG IKKE RØRER SEG I HODET TIL TOLKNINGSDAMA. DET ENKLE ER OFTE DET BESTE. 3
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2445 Skrevet 13. februar 2011 Du forsto ikke spørsmålet mitt. Du sier at du forstår alt vi mener og sier. Men rett før det kom du med et utsagn som viser at du har misforstått alt vi har sagt (at vi tror du er undermåls fordi du har problemer med et kvinnfolk). Var det utsagnet da bare løgn fra din side? Hvorfor skrev du at det er pga "problemer med kvinnfolk" vi mener du er undermåls, hvis du har forstått alt vi mener og sier? Fordi det er ett konkret kvinnfolk hele denne saken handler om. Og ingenting annet.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2446 Skrevet 13. februar 2011 Da kan vi bare konkludere med at det finnes veldig mange folk som er såkalt undermåls på dette området. Tenk på alle de som lever i parforhold som egentlig ikke fungerer. Noen blir jo tilogmed mishandlet. Uten å gjøre noe med det selv. Skal du drive å sammenligne deg selv med folk som blir mishandlet???? Du er ikke sammen med denne dama en gang!!!! Ikke begynn å sammenligne deg selv men folk som har reelle problemer. Du bare sutrer fordi en dame som har et visst potensiale til å bli en huslig kjæreste ikke vil bli kjæresten din, men bare vil presse deg for penger. Det er derfor du er undermåls!! Problemet er ikke at hun ikke prater, at hun vil ha penger eller at hun ikke gidder å reise til deg. Problemet er ikke at hun ber deg dra til helvete eller kaller deg en pikk. Problemer er at du tror at dette er et problem du skal løse på alle andre måter enn å bare kutte henne ut!!!!! 4
Tabris Skrevet 13. februar 2011 #2447 Skrevet 13. februar 2011 (endret) Fordi det er ett konkret kvinnfolk hele denne saken handler om. Og ingenting annet. Dette svarer ikke spørsmålet mitt i det hele tatt. Forsto du spørsmålet? Det må du jo ha gjort siden du forstår alt vi sier og mener. Så hvorfor kommer du med et svar som er "God dag, mann - økseskaft!" på høyt nivå? Endret 13. februar 2011 av Tabris
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2448 Skrevet 13. februar 2011 Fordi det er ett konkret kvinnfolk hele denne saken handler om. Og ingenting annet. For alle andre menn som har problemer met et kvinnfolk så dreier det seg også om et konkret kvinnfolk. Men de aller fleste menn ville kutte at denne dama glatt - uansett hvor dype følelser de hadde hatt - og de hadde ikke trengt å bli enig med henne om at det var over! Det er der du er undermåls!!!
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2449 Skrevet 13. februar 2011 Men så lenge du fortsetter å gi næring til følelsene kommer du jo aldri over henne. Ja, det er sant, men dette kommer ikke til å fortsette i samme spor særlig mye lenger. Hvordan kan du fortsatt være så stormende forelsket (når du ikke har møtt henne på over et halvt år) at du ikke klarer å la fornuften vinne? Jeg tror du heller er forelsket i forelskelsen, eller besatt av tanken på å få henne, eller ei dame generelt. Jeg er ikke forelsket i henne, sant nok. I denne situasjonen er det umulig. Men jeg bryr meg faktisk om henne. Hvorfor er det så ufattelig viktig at dere blir "enige"? At hun kommer på besøk til deg for å "gjøre det slutt"? Det kommer jo uansett aldri til å skje, ser du ikke det? Hvorfor står du ikke litt mer opp for deg selv? Hvorfor orker du å bruke så utrolig mye tid og krefter på å prøve å tolke et kvinnfolk som virkelig gir blaffen i deg? Som sagt, hun skal vise meg i praksis hvilket flagg hun egentlig seiler under. Hvorfor ikke fjerne henne helt fra livet ditt, komme ut av det med kanskje litt av selvrespekten i behold, gå ut der du bor og konsentrere deg om andre mennesker? Det vil garantert om ikke så lenge føles som en befrielse. GI BLAFFEN I HVA SOM RØRER SEG OG IKKE RØRER SEG I HODET TIL TOLKNINGSDAMA. DET ENKLE ER OFTE DET BESTE. Sånn kan det fort ende.
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2450 Skrevet 13. februar 2011 For alle andre menn som har problemer met et kvinnfolk så dreier det seg også om et konkret kvinnfolk. Men de aller fleste menn ville kutte at denne dama glatt - uansett hvor dype følelser de hadde hatt - og de hadde ikke trengt å bli enig med henne om at det var over! Det er der du er undermåls!!! Og hvordan i all verden kan du vite det?
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2451 Skrevet 13. februar 2011 Problemer er at du tror at dette er et problem du skal løse på alle andre måter enn å bare kutte henne ut!!!!! Jeg tror at det fortsatt kan finnes 2 ulike muligheter. Og det ene av disse er da at hun aktivt velger å skjerpe seg, bestemme seg og satse. Men dette kan bare hun velge å gjøre selv. Jeg presser henne nå til å måtte forta ett valg. Og da ser jeg altså på det andre valget hennes som at hun fortsetter å gjøre ingenting. Dette er hva jeg kan gjøre. Altså presse henne.
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2452 Skrevet 13. februar 2011 Dette svarer ikke spørsmålet mitt i det hele tatt. Forsto du spørsmålet? Det må du jo ha gjort siden du forstår alt vi sier og mener. Så hvorfor kommer du med et svar som er "God dag, mann - økseskaft!" på høyt nivå? Kan spørsmålet ditt ha vært uklart?
Gjest Airi Skrevet 13. februar 2011 #2453 Skrevet 13. februar 2011 Kan spørsmålet ditt ha vært uklart? Det er ingenting uklart med det spørsmålet, men nok en gang svarer du på noe helt annet.
Tabris Skrevet 13. februar 2011 #2454 Skrevet 13. februar 2011 Kan spørsmålet ditt ha vært uklart? Jeg har utdypet det, men det kan selvsagt være uklart. Jeg forsøker igjen: 1. Du sier at du tror vi mener du er undermåls fordi du har "problemer med kvinnfolk". Jeg sier at dette viser at du ikke har forstått noe av det du skriver fordi det er IKKE fordi du har problemer med en kvinne vi synes du virker som du har aspergers. 2. Deretter sier du at du forstår alt vi mener og sier. Dette går direkte mot det du skrev overfor, det du tror vi mener du kanskje har aspergers fordi du har problemer med en kvinne. Det viser jo tydelig at du ikke forstår noe som helst. Så da har vi to muligheter: a) Ditt utsagn om at det er problemer med en kvinne som gjør at vi tror du kan ha aspergers, viser at du faktisk IKKE forstår alt vi mener og sier. b) Ditt utsagn om at det er problemer med en kvinne som gjør at vi tror du kan ha aspergers, var av deg sagt enten i spøk eller som ren løgn. Men jeg forstår ikke helt hvorfor du skulle ha gjort noe av dette, og hva motivasjonen for det var. Så hva er riktig? a) eller b)?
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2455 Skrevet 13. februar 2011 Det er ingenting uklart med det spørsmålet, men nok en gang svarer du på noe helt annet. Det eneste som er glassklart det er at jeg ikke lyver.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2456 Skrevet 13. februar 2011 Jeg tror at det fortsatt kan finnes 2 ulike muligheter. Og det ene av disse er da at hun aktivt velger å skjerpe seg, bestemme seg og satse. Men dette kan bare hun velge å gjøre selv. Jeg presser henne nå til å måtte forta ett valg. Og da ser jeg altså på det andre valget hennes som at hun fortsetter å gjøre ingenting. Dette er hva jeg kan gjøre. Altså presse henne. Jeg synes du skrev dette i november også Steinar40! Du skulle gi henne et ultimatium. Vel, vel, jeg vil bare si som kvinne, at er jeg interessert, så viser jeg det. Er jeg ikke interessert men ønsker ikke å såre, holder jeg han på en armlengdes avstand en liten stund, i håp at han forstår det selv, men sier ifra om han ikke forstår det innen rimelig tid.
Gjest Blondie65 Skrevet 13. februar 2011 #2457 Skrevet 13. februar 2011 Steinar: Hva skal til fra denne damen for at du skal kutte henne ut? Spør henne direkte da vel: er du interessert i et forhold med meg eller er du ikke det? Svaret mottas i Ja/Nei form. Da vil du ha allverdens closure og kan gå videre i ditt liv. Vi andre vet allerede hva svaret er fordi vi har tolket det ut fra det hun har sagt til deg. Jeg innser at direkte hentydninger som ikke er i klar tale ikke er nok for deg, så ring henne - NÅ og spør - direkte: er du interessert i et forhold med meg?
Gjest Airi Skrevet 13. februar 2011 #2458 Skrevet 13. februar 2011 Det eneste som er glassklart det er at jeg ikke lyver. Jeg melder meg ut fra denne tråden nå.
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2459 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har utdypet det, men det kan selvsagt være uklart. Jeg forsøker igjen: 1. Du sier at du tror vi mener du er undermåls fordi du har "problemer med kvinnfolk". Jeg sier at dette viser at du ikke har forstått noe av det du skriver fordi det er IKKE fordi du har problemer med en kvinne vi synes du virker som du har aspergers. 2. Deretter sier du at du forstår alt vi mener og sier. Dette går direkte mot det du skrev overfor, det du tror vi mener du kanskje har aspergers fordi du har problemer med en kvinne. Det viser jo tydelig at du ikke forstår noe som helst. Så da har vi to muligheter: a) Ditt utsagn om at det er problemer med en kvinne som gjør at vi tror du kan ha aspergers, viser at du faktisk IKKE forstår alt vi mener og sier. b) Ditt utsagn om at det er problemer med en kvinne som gjør at vi tror du kan ha aspergers, var av deg sagt enten i spøk eller som ren løgn. Men jeg forstår ikke helt hvorfor du skulle ha gjort noe av dette, og hva motivasjonen for det var. Så hva er riktig? a) eller b)? Hjelpe og trøste, bruker du å diskutere på denne måten med din samboer? Stakkars mann! Poenget mitt er at denne saken handler om ett konkret kvinnfolk i mitt liv. Og altså IKKE hvem som kan ha aspergers eller ikke. Har du aspergers eller noen annen diagnose selv?
Steinar40 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2460 Skrevet 13. februar 2011 Jeg synes du skrev dette i november også Steinar40! Du skulle gi henne et ultimatium. Det ble visst ikke noe av før nå gitt! Vel, vel, jeg vil bare si som kvinne, at er jeg interessert, så viser jeg det. Er jeg ikke interessert men ønsker ikke å såre, holder jeg han på en armlengdes avstand en liten stund, i håp at han forstår det selv, men sier ifra om han ikke forstår det innen rimelig tid. Ja, da er ikke du og hun mye like tydeligvis. Verken på den ene eller den andre måten.
Fremhevede innlegg