pøbelsara Skrevet 12. februar 2011 #2401 Skrevet 12. februar 2011 I bunn og grunn er jeg en ekte logiker vettu ...og månen er egentlig en gigantisk gul ost. Forklaring: Det jeg skrev er like sant (eller innlysende usant) som det du skrev. 1
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2402 Skrevet 12. februar 2011 Du har virkelig hardt for det! Det har da for faen ikke noe å si at hun ikke kan "bestemme seg", for det er du som må bestemme deg! Om du finner deg i den driten eller ikke! ER DET MULIG. Jeg skal se hvordan hun reagerer på det siste som har skjedd først.
Ellevill Skrevet 12. februar 2011 #2404 Skrevet 12. februar 2011 Ha ha ha ha ha ha ha ha ha host Jeg får lyst til å slå!
Cava Queen Skrevet 12. februar 2011 #2405 Skrevet 12. februar 2011 Jeg skal se hvordan hun reagerer på det siste som har skjedd først. M.a.o. så finner du deg i dritten! Who cares? Ikke jeg lenger ihvertfall, nok er nok.
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2406 Skrevet 12. februar 2011 M.a.o. så finner du deg i dritten! Who cares? Ikke jeg lenger ihvertfall, nok er nok. Nei. Meningen er å se om hun skjønner poenget og reagerer på en positiv måte. Det er derfor jeg nå har stengt banken og begynt å krave av henne i stedet. Da får jeg se om hun begynner å endre oppførsel. Eller ikke.
Lizzee Skrevet 12. februar 2011 #2407 Skrevet 12. februar 2011 Nei. Meningen er å se om hun skjønner poenget og reagerer på en positiv måte. Det er derfor jeg nå har stengt banken og begynt å krave av henne i stedet. Da får jeg se om hun begynner å endre oppførsel. Eller ikke. ...vi er fortsatt der ja!!! Takker for underholdningen Steinar. Men nå gidder jeg ikke høre på oppgulpet ditt lenger.
Dalila Skrevet 12. februar 2011 #2408 Skrevet 12. februar 2011 Nei dette kan jeg ikke lese mer om, det er jo så hinsides all fornuft. Du har et problem Steinar. Virkelig. Og jeg jobber innenfor psykisk helse. Har du vurdert å søke hjelp? Dette er ikke ment som en frekk kommentar. Hvorfor plager du deg selv med dette opplegget her? Dessuten lurer jeg på hva du vil sammen med et menneske med "feil" innstilling og holdning og væremåte. Men det har jeg forsåvidt lurt på hele tiden...
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2409 Skrevet 12. februar 2011 ...vi er fortsatt der ja!!! Takker for underholdningen Steinar. Men nå gidder jeg ikke høre på oppgulpet ditt lenger. Jeg må gjøre det på min måte.
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2410 Skrevet 12. februar 2011 Nei dette kan jeg ikke lese mer om, det er jo så hinsides all fornuft. Du har et problem Steinar. Virkelig. Og jeg jobber innenfor psykisk helse. Har du vurdert å søke hjelp? Dette er ikke ment som en frekk kommentar. Hvorfor plager du deg selv med dette opplegget her? Dessuten lurer jeg på hva du vil sammen med et menneske med "feil" innstilling og holdning og væremåte. Men det har jeg forsåvidt lurt på hele tiden... Joda, jeg skal gi deg rett i at denne situasjonen har blitt og er et problem for meg. Og derfor gjør jeg nå noe for å komme meg videre på enten den ene eller den andre veien. Banken er stengt og jeg har satt visse krav til denne dama. Resten blir da opp til henne. Dvs. at hun må endre sin innstilling og oppførsel. Med andre ord bestemme seg for å avslutte separasjonen, være positiv og vise en virkelig motivasjon og interesse igjen. Men hvis det da fortsatt ikke skjer, så kommer jeg faktisk til å trekke min egen konklusjon.
Fønix Skrevet 12. februar 2011 #2411 Skrevet 12. februar 2011 Men jeg er egentlig ikke så veldig interessert i hvor dum jeg måtte være. Det er vel egentlig det hele denne historien koker ned til. 2
Ellevill Skrevet 12. februar 2011 #2412 Skrevet 12. februar 2011 Det er vel egentlig det hele denne historien koker ned til.
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2413 Skrevet 12. februar 2011 Det er vel egentlig det hele denne historien koker ned til. Kjenner du noen som er veldig interessert i hvor dumme de er selv? Og hva med deg selv? Akkurat, det var det jeg tenkte også.
Gjest Airi Skrevet 12. februar 2011 #2414 Skrevet 12. februar 2011 Nå har det ikke en gang underholdningsverdi lenger, Steinar. 2
Fønix Skrevet 12. februar 2011 #2415 Skrevet 12. februar 2011 Kjenner du noen som er veldig interessert i hvor dumme de er selv? Og hva med deg selv? Akkurat, det var det jeg tenkte også. Der må jeg nok dessverre skuffe deg. Jeg er faktisk litt opptatt av ikke å oppføre meg som en dysfunksjonell tulling. Men på sett og vis misunner jeg deg litt. Må være fint å kunne gjøre så mye idiotisk og likevel være så strålende fornøyd med seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #2416 Skrevet 12. februar 2011 Kjenner du noen som er veldig interessert i hvor dumme de er selv? Og hva med deg selv? Akkurat, det var det jeg tenkte også. Ja, hvis jeg gjør noe dumt er det veldig fint at noen forteller meg at det det er dumt. 2
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2417 Skrevet 12. februar 2011 Nå har det ikke en gang underholdningsverdi lenger, Steinar. Vet du hva? For meg har dette egentlig ingen underholdningsverdi. Hva tror du det kan komme av?
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2418 Skrevet 12. februar 2011 Der må jeg nok dessverre skuffe deg. Jeg er faktisk litt opptatt av ikke å oppføre meg som en dysfunksjonell tulling. Men på sett og vis misunner jeg deg litt. Må være fint å kunne gjøre så mye idiotisk og likevel være så strålende fornøyd med seg selv. Tja, hittil har jeg faktisk ikke gjort så veldig mye dumt. Og det er akkurat det å gjøre noe veldig dumt som jeg nå virkelig prøver mitt beste for å unngå.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #2419 Skrevet 12. februar 2011 Tja, hittil har jeg faktisk ikke gjort så veldig mye dumt. Og det er akkurat det å gjøre noe veldig dumt som jeg nå virkelig prøver mitt beste for å unngå. JO, du har det. Du har kasta bort år av livet ditt på en dame som ikke vil ha deg.
Steinar40 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2420 Skrevet 12. februar 2011 Ja, hvis jeg gjør noe dumt er det veldig fint at noen forteller meg at det det er dumt. Det aller fleste tåler ikke å høre det når de gjør eller har gjort noe dumt. Og hvis du ikke tror meg, så prøv å fortell noen at du syns h*n har gjort noe dumt ute i virkeligheten
Fremhevede innlegg