Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det garantier for noen egentlig?

Ikke før etterpå, vil jeg påstå.

Men her dreier det seg altså om innsamling av data.

Blir vi enige om en konkret felles plan, og hun allikevel ikke følger den, så sier det seg selv at det da blir veldig sannsynlig at begeret mitt renner over.

Begeret kommer også til å renne over hvis jeg fortsatt ikke skulle se noen som helst god vilje ifra hennes side snart. Ifølge de kravene jeg nå har pålagt henne.

Innsamling av data, konkret plan, pålagte krav....... Det høres ut som du snakker forretning her...... Sjarmerende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innsamling av data, konkret plan, pålagte krav....... Det høres ut som du snakker forretning her...... Sjarmerende.

I bunn og grunn er jeg en ekte logiker vettu :smoke:

Men det er ikke på denne måten jeg kommer til å legge det frem for henne selvfølgelig :)

Skrevet

Men det er ikke på denne måten jeg kommer til å legge det frem for henne selvfølgelig :)

En intelligent logiker som ikke klarer å bestemme seg for en dritt? Som bare finner på unskyldninger for å beholde en dum dame i livet sitt?

Du kan bruke så fine ord du bare vil Steinar - spiller ingen rolle når du ikke viser noen som helst fremgang og det ikke betyr noe i praksis!

Du klarer kanskje å innbille deg selv at du har strammet skruene - men alle damene her ser jo at du bare firer på krava! Og da er det nok det tolkningsdama forstår også. Hun kan spille deg opp og ned som hun vil. Du har ikke kontroll i det hele tatt! Du må bevege deg ut av bobla di for å få det.

Enten har du asperbergs eller så er dette en trolle-historie. Det finnes ingen mellomting eller andre muligheter. Ingen nogenlunde normal, frisk mann kan forholde seg slik til en dame.

• Liker 4
Skrevet

Enten har du asperbergs eller så er dette en trolle-historie. Det finnes ingen mellomting eller andre muligheter. Ingen nogenlunde normal, frisk mann kan forholde seg slik til en dame.

Tro hva du vil for meg.

Skrevet

Tro hva du vil for meg.

Det handler ikke om å tro hva man vil. Men tolke de tingene du sier og de tingene du forteller at du gjør.

Det er tross alt dine innlegg som gjør at folk tror det de tror!

Skrevet

En ekte logiker ville trukket en logisk forklaring ut fra oppførselen til dama og hvorvidt dette passet i hans liv. Og så ville han ha kuttet ut dama for over et år siden og gått videre med livet sitt.

En ekte logiker ville aldri ha sittet døgnet rundt på KG og repetert sin egen uvitenhet i forhold til damer!!!

• Liker 2
Skrevet

Det handler ikke om å tro hva man vil. Men tolke de tingene du sier og de tingene du forteller at du gjør.

Det er tross alt dine innlegg som gjør at folk tror det de tror!

Ja, jeg kan forstå det, men fakta er altså at jeg nå setter hardt-mot-hardt. Selv om resultatet ut av dette kommer til å ta litt mer tid i denne situasjonen.

Skrevet

En ekte logiker ville trukket en logisk forklaring ut fra oppførselen til dama og hvorvidt dette passet i hans liv. Og så ville han ha kuttet ut dama for over et år siden og gått videre med livet sitt.

En ekte logiker ville aldri ha sittet døgnet rundt på KG og repetert sin egen uvitenhet i forhold til damer!!!

Jeg har rett og slett ikke følt at sannsynligheten er signifikant nok ennå.

Skrevet

Signerer denne. Her er det et eller annet alvorlig galt. Ingen normalt oppegående og intelligente mennesker kan drive på sånn som dette. Faktisk ville jeg synes en diagnose hadde vært bedre enn om Steinar var et troll. Førstnevnte vil i hvertfall kunne forklare dette på en måte som kan forstås. Sistnevnte vil bare være trist.

Skrevet

Signerer denne. Her er det et eller annet alvorlig galt. Ingen normalt oppegående og intelligente mennesker kan drive på sånn som dette. Faktisk ville jeg synes en diagnose hadde vært bedre enn om Steinar var et troll. Førstnevnte vil i hvertfall kunne forklare dette på en måte som kan forstås. Sistnevnte vil bare være trist.

Er du utdannet psykolog eller psykiater?

Skrevet

Er du utdannet psykolog eller psykiater?

Nei. Og ikke en gang en utdannet psykolog eller psykiater hadde kunnet satt en diagnose via internett. Men jeg mistenker det sterkt, for jeg klarer ikke se noe annet alternativ. Ingen voksne mennesker med normal intelligens og normal funksjonsevne oppfører seg som dette.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Og ikke en gang en utdannet psykolog eller psykiater hadde kunnet satt en diagnose via internett. Men jeg mistenker det sterkt, for jeg klarer ikke se noe annet alternativ. Ingen voksne mennesker med normal intelligens og normal funksjonsevne oppfører seg som dette.

Tja, dette har nok blitt en veldig spesiell situasjon. Og det har minst like mye med hennes personlighet å gjøre. Hun har som sagt veldig vanskelig for å klare å bestemme seg selv.

Dessuten må man ikke glemme at dette (siden 2009) har skjedd i hennes separasjonsperiode. Som dessverre ikke medfører mye normal oppførsel ifra noens side. Dette har altså dratt ut veldig mye i tid pga hennes personlighet og situasjon.

Og i tillegg er det altså en veldig vanskelig situasjon i praksis pga den store geografiske avstanden mellom oss og hennes forhold/ansvar overfor sine barn etc.

Skrevet

Ja, jeg kan forstå det, men fakta er altså at jeg nå setter hardt-mot-hardt. Selv om resultatet ut av dette kommer til å ta litt mer tid i denne situasjonen.

Jeg har rett og slett ikke følt at sannsynligheten er signifikant nok ennå.

jada jada. Dette har vi hørt før.

Som sagt, du bare repeterer din egen uvitenhet.

Skrevet

jada jada. Dette har vi hørt før.

Som sagt, du bare repeterer din egen uvitenhet.

Jeg er ikke henne.

Skrevet

Tja, dette har nok blitt en veldig spesiell situasjon. Og det har minst like mye med hennes personlighet å gjøre. Hun har som sagt veldig vanskelig for å klare å bestemme seg selv.

Dessuten må man ikke glemme at dette (siden 2009) har skjedd i hennes separasjonsperiode. Som dessverre ikke medfører mye normal oppførsel ifra noens side. Dette har altså dratt ut veldig mye i tid pga hennes personlighet og situasjon.

Og i tillegg er det altså en veldig vanskelig situasjon i praksis pga den store geografiske avstanden mellom oss og hennes forhold/ansvar overfor sine barn etc.

Unnskyldninger og ansvarsfraskrivelser. Ingenting av dette kan forklare din oppførsel og dine poster. Mange andre mennesker har vært i lignende situasjoner, men takler dem som voksne mennesker. Dette er ikke så unikt som du skal ha det til.

• Liker 2
Skrevet

Du har virkelig hardt for det! Det har da for faen ikke noe å si at hun ikke kan "bestemme seg", for det er du som må bestemme deg! Om du finner deg i den driten eller ikke! ER DET MULIG.

Skrevet

Jeg er ikke henne.

Hva er det for svar?

Nei du er ikke henne.

Og alt du sier har du sagt før.

Jo flere ganger du sier det jo mer uvitende virker du.

Gjest Tsunade
Skrevet (endret)

Jenter, at dere gidder! Fyren er jo lost case.

:Gjesp:

Endret av Tsunade
Skrevet

Jenter, at dere gidder! Fyren er jo lost case.

:Gjesp:

Fullstendig klar over det. Totalt patetisk lost case.

Lysene på og ingen hjemme. Nei, forresten, lysene er ikke på engang.

Nå gjelder det bare å se hvor langt han er villig til å strekke dette?

Du skjønner, han tror at det er han som lokker oss til å lage en lang tråd - men egentlig er det omvendt.

Litt sånn som forholdet han har til tolkningsdama...

Gjest Tsunade
Skrevet

Bernina, jeg er redd denne tråden må døpes om til "The Neverending Story".

Eller kanskje "The Neverending Steinar" passer bedre.

Du har vel sett at den (ikke helt)godeste herren har et hav av tid til disposisjon.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...