Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2301 Skrevet 11. februar 2011 Steinar: Jeg tror du må være bortimot den eneste personen i hele verden som ikke forstår denne meldingen. Og hva forstår du da?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #2302 Skrevet 11. februar 2011 Jeg nekter å tro at en voksen kvinne ville uttrykt seg på denne måten! Mej? Dette MÅ være en bløff laget av Steinar! Men forutsatt det ikke er det; så er jeg sjokkert! Jeg har aldri sett ett så skuppeløst forsøk på å utnytte et annet menneske for penger. Jeg blir skikkelig lei meg på dine vegne Steinar. Har du problemer med selvfølelsen? Nå kjenner jeg deg ikke, men du MÅ vite at du er verdt mer enn det du kan bidra med økonomisk!! 2
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2303 Skrevet 11. februar 2011 At dette bare er noe du sitter og finner på hjemme hos deg selv. Ingen bruker år på å prøve og overtale en dame (eller mann) som er i stand til å vrenge ut av seg noe så dumt som det der til å bli ens kjæreste. Det var faktisk nøyaktig dette hun skrev. Men jeg er egentlig ikke så veldig interessert i hvor dum jeg måtte være. Jeg er mer interessert i inntrykket (tolkningen) man får av det som ble skrevet.
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2304 Skrevet 11. februar 2011 Etter å ha lest det hun etter sigende skal ha skrevet til deg.... Ehhhh nei, jeg tror ikke KateW (eller noen av oss andre) ville ha rødmet over noe hun tolkningsdama sa. Jeg tror ikke tolkningsdamen din er i stand til å skrive noe som sjokkerer meg til å rødme. Hun skriver jo som en 12-åring!!! Hun skrev det ikke. Hun lirte av seg en lengre gloserekke over telefonen.
Nuith Skrevet 11. februar 2011 #2305 Skrevet 11. februar 2011 Tolkning: Hun trenger penger. Hun vet du har penger. Hun later som hun fremdeles liker deg, for å få penger. Det FINS ingen annen mulig tolkning. 2
Gjest Pet Skrevet 11. februar 2011 #2306 Skrevet 11. februar 2011 Det var faktisk nøyaktig dette hun skrev. Men jeg er egentlig ikke så veldig interessert i hvor dum jeg måtte være. Jeg er mer interessert i inntrykket (tolkningen) man får av det som ble skrevet. Nei vel, men dette er et offentlig forum og du får ikke bare de svarene du er interessert i å få. Den "meldingen" der gir ingen rom for tolkning. 1
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2307 Skrevet 11. februar 2011 Jeg nekter å tro at en voksen kvinne ville uttrykt seg på denne måten! Mej? Dette MÅ være en bløff laget av Steinar! Men forutsatt det ikke er det; så er jeg sjokkert! Jeg har aldri sett ett så skuppeløst forsøk på å utnytte et annet menneske for penger. Jeg blir skikkelig lei meg på dine vegne Steinar. Har du problemer med selvfølelsen? Nå kjenner jeg deg ikke, men du MÅ vite at du er verdt mer enn det du kan bidra med økonomisk!! Ja, jeg vet jeg er mer verdt enn det jeg kan bidra med økonomisk. Mej er sånn typisk tekstmelding måte å skrive på. Du skal ikke henge deg altfor mye opp i akkurat det.
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2308 Skrevet 11. februar 2011 Tolkning: Hun trenger penger. Hun vet du har penger. Hun later som hun fremdeles liker deg, for å få penger. Det FINS ingen annen mulig tolkning. Ja, selvfølgelig trenger hun penger. Det er åpenbart. Men må det bety at hun lyver i det hun skriver? Det som imidlertid taler for at hun lyver er selvfølgelig at hun aldri (sjelden) gjør noe mer enn å bare prate (eller skrive). Og det blir ikke mye av det lenger heller. Derfor har jeg nå krevd endring. Som jeg skal se om skjer først. Dette er spillets aller siste kort, som jeg ser det.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #2309 Skrevet 11. februar 2011 Ja, selvfølgelig trenger hun penger. Det er åpenbart. Men må det bety at hun lyver i det hun skriver? Det som imidlertid taler for at hun lyver er selvfølgelig at hun aldri (sjelden) gjør noe mer enn å bare prate (eller skrive). Og det blir ikke mye av det lenger heller. Derfor har jeg nå krevd endring. Som jeg skal se om skjer først. Dette er spillets aller siste kort, som jeg ser det. Krevd endring? Har du ikke allerede sagt at hun ikke får mere penger?
Nuith Skrevet 11. februar 2011 #2310 Skrevet 11. februar 2011 Nå er vel strengt tatt fristen din for å svare henne over (gikk ikke den ut klokka 19:00 idag, altså for en time siden?) og hun skriver IKKE "jeg setter meg på første fly sørover", så bare fortsett å ignorere henne til hun faktisk sitter på flyet. Du har sagt hva du trenger fra henne, hennes tur til å gi noe tilbake. Dersom hun fremdeles vil ha deg (og ikke bare penger).
Bonito Skrevet 11. februar 2011 #2311 Skrevet 11. februar 2011 Og skulle ikke du sette sluttstrek i dag? For rundt 2 timer siden mener jeg å huske... Om hun ikke sporenstreks sa ja til å komme så dere fikk snakket?
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2312 Skrevet 11. februar 2011 Nei vel, men dette er et offentlig forum og du får ikke bare de svarene du er interessert i å få. Den "meldingen" der gir ingen rom for tolkning. Tåler å høre litt av hvert jeg Og du tolker den da hvordan?
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2313 Skrevet 11. februar 2011 Krevd endring? Har du ikke allerede sagt at hun ikke får mere penger? Jo. Det stemmer.
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2314 Skrevet 11. februar 2011 Nå er vel strengt tatt fristen din for å svare henne over (gikk ikke den ut klokka 19:00 idag, altså for en time siden?) og hun skriver IKKE "jeg setter meg på første fly sørover", så bare fortsett å ignorere henne til hun faktisk sitter på flyet. Du har sagt hva du trenger fra henne, hennes tur til å gi noe tilbake. Dersom hun fremdeles vil ha deg (og ikke bare penger). Ja, sånn tenker jeg også
Gjest Katee Skrevet 11. februar 2011 #2315 Skrevet 11. februar 2011 Det er menneskelig å feile ...men djevelsk å forbli i feiltakelsen!
Tabris Skrevet 11. februar 2011 #2316 Skrevet 11. februar 2011 Hehehe, var det mange av oss visste - selvsagt holder ikke Steinar fristen. Og med den såkalte "mailen" så tror jeg enda mer at dette er bare tull. For det første er det ingen voksne mennesker som kan skrive en så åpenbar og latterlig mail. For det andre er det ingen som er så dumme, og samtidig ikke er innlagt på spesialavdeling, som kan sitte i andre enden og motta en slik melding og fortsatt lure på hva hun mener. Steinar: Enten er du et troll eller så er du så dum og så totalt blottet for sosiale antenner at du trenger alvorlig hjelp. 3
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2317 Skrevet 11. februar 2011 Hehehe, var det mange av oss visste - selvsagt holder ikke Steinar fristen. Og med den såkalte "mailen" så tror jeg enda mer at dette er bare tull. For det første er det ingen voksne mennesker som kan skrive en så åpenbar og latterlig mail. For det andre er det ingen som er så dumme, og samtidig ikke er innlagt på spesialavdeling, som kan sitte i andre enden og motta en slik melding og fortsatt lure på hva hun mener. Steinar: Enten er du et troll eller så er du så dum og så totalt blottet for sosiale antenner at du trenger alvorlig hjelp. Problemet er at det er umulig (for andre) å kunne forstå dette. Følelser kan ikke forklares. Men jeg kjører det løpet som jeg nå har lagt opp til. Så får jeg i hvert fall se hvordan hun reagerer.
Gjest Ludovie Skrevet 11. februar 2011 #2318 Skrevet 11. februar 2011 Problemet er at det er umulig (for andre) å kunne forstå dette. Nei, Steinar. Det er tydeligvis umulig for DEG å forstå dette. For alle andre er det imidlertid krystallklart. Det er som du har blitt forklart i tusenvis av innlegg frem til nå, men som du tydeligvis ikke klarer å ta til deg: 1) Hun er ikke interessert i deg 2) Hun vil allikevel gjerne ha penger av deg Hun utnytter med andre ord kynisk en naiv stakkar (deg). For øvrig må jeg si at hun virker svært ufin og bent frem vulgær når jeg ser hvordan hun ordlegger seg. Jeg trodde du likte dem litt sånn jomfruelige, med tekkelige badedrakter, jeg. Men du er altså interessert i en dame som ordlegger seg som en trailersjåfør. Jaja, deg om det. 2
Guriane Skrevet 11. februar 2011 #2319 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hun sendte meg en ny mail i dag. Så da ringte jeg henne og vi pratet bittelitt der hun blant annet kom med noen gloser om håpløse mannfolk som hadde fått 'KateW' til å rødme hehe Kvinnfolk har ikke akkurat for mye oppdragelse lenger, nei! Men hun hadde ikke tid til å prate ordentlig da selvfølgelig. Og så ble det et par mailer til mellom oss etterpå. Der jeg helt kort forklarte henne hvordan jeg ser på hva som må skje ifra hennes side i nærmeste fremtid. Etter det ble det stilt. Men jeg fikk i hvert fall sagt mitt. Selv om det ikke akkurat ble helt nøyaktig etter planen, noe det aldri gjør med henne. Så klart sendte hun deg en mail nettopp i dag. Det hadde vi jo ikke forutsett "Hva som må skje i fra hennes side i nærmeste framtid.." And it goes on and on and on Her er en av mailene hun sendte meg i dag: "Hei søten min ♥ Nei du må hjelpe mej nå!!!!! Du får heller få tilbake senere vis du ABSOLUTT MÅ!!!!!!! Jeg Må ha til forsikring på bilen 6000 ,- skulle vært betalt i januar og så må jeg betale på huset... Jeg føler du er den rette for mej , og jeg er sikker på att vi to får det fint i sammen , vi er veldig like og litt ulike....bra kombinasjon ♥" Kan noen av dere virkelig forstå dette? Du hadde jo ikke trengt å gjøre "henne" tilbakestående da. Endret 11. februar 2011 av Guriane 1
Tabris Skrevet 11. februar 2011 #2320 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Problemet er at det er umulig (for andre) å kunne forstå dette. Følelser kan ikke forklares. Men jeg kjører det løpet som jeg nå har lagt opp til. Så får jeg i hvert fall se hvordan hun reagerer. Dette er ingenting annet enn den samme svadaen og ansvarsfraskrivelsen du har gjentatt i et år nå. Du kommer aldri til å komme videre. Det er ikke tolkninger fra et forum du trenger, du trenger profesjonell hjelp. Endret 11. februar 2011 av Tabris 2
Fremhevede innlegg