Gjest KateW Skrevet 11. februar 2011 #2281 Skrevet 11. februar 2011 Jo fortere du setter en strek for dette, jo fortere kommer du over det.. For din egen skyld: Slutt å vente på at hun skal sette strek. Det kommer aldri til å skje. Ta ansvar for ditt eget liv og kvitt deg med folk som ikke vil deg vel. Bestem deg for at dette er over, ikke svar på eventuelle meldinger fra henne. Dette er bare selvpining. Gjør noe som får tankene vekk fra henne, se deg litt rundt, og du vil snart se at det finnes mange andre damer som faktisk er verdt å bruke tida på Veldig bra sagt, Neutral. Dessverre er det slik at Steinar ikke har hørt om det å ta ansvar for eget liv og egne handlinger. Det må noen andre gjøre. Så han kan ikke gå videre før hun har sagt at hun har bestemt seg for at hun ikke vil ha ham. Selv om alle andre i hele verden skjønner at det er det hun sier, så må Steinar ha en eller annen mystisk closure...
Cava Queen Skrevet 11. februar 2011 #2282 Skrevet 11. februar 2011 Nå er det bare timer igjen... Funderer litt på om Steinar bare lurer oss og plutselig kommer med en melding her om at nå, nå har han jammenmeg fått en sms/mail eller kanskje telefon om at hun vil prate!!! Også går det en uke eller to også vil hun ikke prate allikevel, også er det på'n igjen....
pøbelsara Skrevet 11. februar 2011 #2283 Skrevet 11. februar 2011 Det er ikke godt nok å være feminin men ikke huslig. Steinar! Hvorfor røver du ikke bare rett og slett tante Sofie? Hun er skikkelig huslig og går alltid i femninine, men anstendige klær. 1
Bernina Skrevet 11. februar 2011 #2284 Skrevet 11. februar 2011 Er ikke fristen over nå da???? Steinar - har du hørt noe????? Har hun plutselig sett ditt lys og endret innstilling og oppførsel
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2285 Skrevet 11. februar 2011 Som noen andre skrev, hun har ikke lengre noe å sette strek for. Hun har jo vist ganske tydelig at hun ikke er interessert i et forhold eller noe som helst allerede. Hvor mange ganger har ikke du svart på et eller annet vrøvl hun har kommet med at "kom hit så vi får snakke"? Har hun noensinne svart tilbake på det igjen? Greit nok. Men kan du forklare oppførselen hennes?
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2286 Skrevet 11. februar 2011 Er ikke fristen over nå da???? Steinar - har du hørt noe????? Har hun plutselig sett ditt lys og endret innstilling og oppførsel Hun sendte meg en ny mail i dag. Så da ringte jeg henne og vi pratet bittelitt der hun blant annet kom med noen gloser om håpløse mannfolk som hadde fått 'KateW' til å rødme hehe Kvinnfolk har ikke akkurat for mye oppdragelse lenger, nei! Men hun hadde ikke tid til å prate ordentlig da selvfølgelig. Og så ble det et par mailer til mellom oss etterpå. Der jeg helt kort forklarte henne hvordan jeg ser på hva som må skje ifra hennes side i nærmeste fremtid. Etter det ble det stilt. Men jeg fikk i hvert fall sagt mitt. Selv om det ikke akkurat ble helt nøyaktig etter planen, noe det aldri gjør med henne.
pøbelsara Skrevet 11. februar 2011 #2287 Skrevet 11. februar 2011 Greit nok. Men kan du forklare oppførselen hennes? Hun har prøvd å fortelle deg på uttallige måter at hun ikke er interessert. Les tolkningstrådene dine om igjen. Der er det en haug med svar. Og hvis du med spørsmålet ditt egentlig mener å spørre om hvorfor hun ikke ville ha deg, så er det et par hint hundrevis av klare svar på det også i tolkningstrådene dine.
Fønix Skrevet 11. februar 2011 #2288 Skrevet 11. februar 2011 Jeg husker hun har sagt til meg noen ganger; "Du klarer ikke å kutte meg ut du!" - med litt sånn bebreidelse i stemmen liksom. Jeg vet at du synes at dama er et kjøtthue, men du må vel medgi at hun har sine øyeblikk når det kommer til analyse? Da tenker jeg - hva i granskogen feiler det egentlig kvinnfolk??? At de vil velge selv hvem de skal være kjæreste med. Jeg syns hun heller burde vært sjeleglad for at jeg ikke ønsket å kutte henne ut, men nei daaaaaa! For en dust hun må være, som ikke er enig i det! Dama kan ikke være riktig vel bevart. Nå har det imidlertid gått så langt at hun skal få sin vilje. Og hun kan som sagt bare skylde seg selv! Omtrent som at jeg kan skylde meg selv for at jeg ikke ble påkjørt av trikken i dag? 2
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2289 Skrevet 11. februar 2011 Her er en av mailene hun sendte meg i dag: "Hei søten min ♥ Nei du må hjelpe mej nå!!!!! Du får heller få tilbake senere vis du ABSOLUTT MÅ!!!!!!! Jeg Må ha til forsikring på bilen 6000 ,- skulle vært betalt i januar og så må jeg betale på huset... Jeg føler du er den rette for mej , og jeg er sikker på att vi to får det fint i sammen , vi er veldig like og litt ulike....bra kombinasjon ♥" Kan noen av dere virkelig forstå dette?
Bernina Skrevet 11. februar 2011 #2290 Skrevet 11. februar 2011 Her er en av mailene hun sendte meg i dag: "Hei søten min ♥ Nei du må hjelpe mej nå!!!!! Du får heller få tilbake senere vis du ABSOLUTT MÅ!!!!!!! Jeg Må ha til forsikring på bilen 6000 ,- skulle vært betalt i januar og så må jeg betale på huset... Jeg føler du er den rette for mej , og jeg er sikker på att vi to får det fint i sammen , vi er veldig like og litt ulike....bra kombinasjon ♥" Kan noen av dere virkelig forstå dette? Det eneste jeg forstår er at du er stokk dum som på død og liv vil ha en dame som er totalt blåst i hue!!! 1
Gjest Pet Skrevet 11. februar 2011 #2292 Skrevet 11. februar 2011 Her er en av mailene hun sendte meg i dag: "Hei søten min ♥ Nei du må hjelpe mej nå!!!!! Du får heller få tilbake senere vis du ABSOLUTT MÅ!!!!!!! Jeg Må ha til forsikring på bilen 6000 ,- skulle vært betalt i januar og så må jeg betale på huset... Jeg føler du er den rette for mej , og jeg er sikker på att vi to får det fint i sammen , vi er veldig like og litt ulike....bra kombinasjon ♥" Kan noen av dere virkelig forstå dette? Dette er bare bløff, Steinar. Ingen er så dumme så de skriver noe sånt som det der. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #2293 Skrevet 11. februar 2011 Her er en av mailene hun sendte meg i dag: "Hei søten min ♥ Nei du må hjelpe mej nå!!!!! Du får heller få tilbake senere vis du ABSOLUTT MÅ!!!!!!! Jeg Må ha til forsikring på bilen 6000 ,- skulle vært betalt i januar og så må jeg betale på huset... Jeg føler du er den rette for mej , og jeg er sikker på att vi to får det fint i sammen , vi er veldig like og litt ulike....bra kombinasjon ♥" Kan noen av dere virkelig forstå dette? Seriøst? ... 1
Gjest Ludovie Skrevet 11. februar 2011 #2294 Skrevet 11. februar 2011 Steinar: Jeg tror du må være bortimot den eneste personen i hele verden som ikke forstår denne meldingen.
Lizzee Skrevet 11. februar 2011 #2295 Skrevet 11. februar 2011 Her er en av mailene hun sendte meg i dag: "Hei søten min ♥ Nei du må hjelpe mej nå!!!!! Du får heller få tilbake senere vis du ABSOLUTT MÅ!!!!!!! Jeg Må ha til forsikring på bilen 6000 ,- skulle vært betalt i januar og så må jeg betale på huset... Jeg føler du er den rette for mej , og jeg er sikker på att vi to får det fint i sammen , vi er veldig like og litt ulike....bra kombinasjon ♥" Kan noen av dere virkelig forstå dette? Hvordan kan du si nei til dette Steinar? Husk at om hun ikke betaler bilforsikringen så blir den etterhvert annulet, og plutselig får hun varsel om inndragning av kjennemerket (=avskiltning)!! Hvordan kan du leve med å ikke hjelpe henne. Ellers.... hvis det virkelig er et ekte sitat.... hun høres ikke ut som den skarpeste....!!! Hvor gammel er hun? Det er jo ikke akkurat sjarmerende (eller en kjærlighetserklæring) at hun ber om penger. Det er jo bare det du brukes til? Og det du (som er så intelligent) lar det bruke til....? Dere er en god kombinasjon? Jojo, hun har vel rett i at dere både er like og ulike.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #2296 Skrevet 11. februar 2011 Her er en av mailene hun sendte meg i dag: "Hei søten min ♥ Nei du må hjelpe mej nå!!!!! Du får heller få tilbake senere vis du ABSOLUTT MÅ!!!!!!! Jeg Må ha til forsikring på bilen 6000 ,- skulle vært betalt i januar og så må jeg betale på huset... Jeg føler du er den rette for mej , og jeg er sikker på att vi to får det fint i sammen , vi er veldig like og litt ulike....bra kombinasjon ♥" Jeg ser at at å utrykke seg skriftlig ikke er hennes sterke side. Har hun dysleksi, eller er det utdanning det skorter på? Den skriftlige fremstillingsmåten hennes er svært barnslig. Jeg vil tro dette ligger rundt barneskole nivå. 1
Cava Queen Skrevet 11. februar 2011 #2297 Skrevet 11. februar 2011 Her er en av mailene hun sendte meg i dag: "Hei søten min ♥ Nei du må hjelpe mej nå!!!!! Du får heller få tilbake senere vis du ABSOLUTT MÅ!!!!!!! Jeg Må ha til forsikring på bilen 6000 ,- skulle vært betalt i januar og så må jeg betale på huset... Jeg føler du er den rette for mej , og jeg er sikker på att vi to får det fint i sammen , vi er veldig like og litt ulike....bra kombinasjon ♥" Kan noen av dere virkelig forstå dette? Om noen av oss kan forstå dette? På en skala fra 0-100 - hvor naiv er du???? Dette er bare bløff, Steinar. Ingen er så dumme så de skriver noe sånt som det der. Tror jeg er enig med deg Pet!! Så da ringte jeg henne og vi pratet bittelitt der hun blant annet kom med noen gloser om håpløse mannfolk som hadde fått 'KateW' til å rødme hehe Etter å ha lest det hun etter sigende skal ha skrevet til deg.... Ehhhh nei, jeg tror ikke KateW (eller noen av oss andre) ville ha rødmet over noe hun tolkningsdama sa. Jeg tror ikke tolkningsdamen din er i stand til å skrive noe som sjokkerer meg til å rødme. Hun skriver jo som en 12-åring!!!
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2298 Skrevet 11. februar 2011 Dette er bare bløff, Steinar. Ingen er så dumme så de skriver noe sånt som det der. Hva mener du nøyaktig?
Steinar40 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2299 Skrevet 11. februar 2011 (endret) Det eneste jeg forstår er at du er stokk dum som på død og liv vil ha en dame som er totalt blåst i hue!!! Jeg prøver nå bare å unngå at det skal bli feil. Jeg hadde en betydelig eldre slektning som visstnok skal ha sagt noe sånt; "Jeg tenker så grundig og lenge, og gjør allikevel så feil!" Det var altså i forbindelse med valg av ett kvinnfolk. Så det har tydeligvis aldri vært lett. Endret 11. februar 2011 av Steinar40
Gjest Pet Skrevet 11. februar 2011 #2300 Skrevet 11. februar 2011 Hva mener du nøyaktig? At dette bare er noe du sitter og finner på hjemme hos deg selv. Ingen bruker år på å prøve og overtale en dame (eller mann) som er i stand til å vrenge ut av seg noe så dumt som det der til å bli ens kjæreste. 2
Fremhevede innlegg