Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke godt nok å være feminin men ikke huslig.

Jeg er feminin og huslig og lett å prate med.. Kan du sende meg noen penger?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Hun har ikke skrevet eller sagt noe konstruktivt, så da går fristen hennes ut i morra rundt kl 17-18 tiden.

Vet HUN om det?

• Liker 3
Skrevet

Du er klar over at hun ikke anser det som at du HAR henne? så hovrdan kan man miste noe man ikke har?

Hvorfor skal hun se på det som å miste deg, når hun ikke anser det som om hun har eller vil ha deg i første omgang?

Hun kommer i hvert fall til å miste noen hun ikke har.

Det er det ingen tvil om!

Skrevet

Nope. Hun har ikke skrevet eller sagt noe konstruktivt, så da går fristen hennes ut i morra rundt kl 17-18 tiden.

Klokka 17-18 faktisk :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Vet HUN om det?

Nei. Ikke noe mer enn det jeg skrev i mailen i sta. Altså at dette er/var siste gangen jeg ber henne.

Etter fredag kommer hun til å få oppleve å ikke få noe svar lenger.

Så da antar jeg at hun oppdager at noe har endret seg.

Gjest Ludovie
Skrevet

Morsomt skrevet så jeg kan ikke annet enn å le av det :ler: :ler: :ler:

Men klarer du å se at han har skrevet en meget presis oppsummering av situasjonen? :)

Skrevet

Klokka 17-18 faktisk :skratte:

En tid må teite kvinnfolk få!

Og hun kan bare skylde seg selv.

Skrevet (endret)

Nei. Ikke noe mer enn det jeg skrev i mailen i sta. Altså at dette er/var siste gangen jeg ber henne.

Etter fredag kommer hun til å få oppleve å ikke få noe svar lenger.

Så da antar jeg at hun oppdager at noe har endret seg.

Hvordan skal hele dette prosjektet ditt funke når hun ikke engang vet at du har satt et ultimatum? :daane:

Endret av Niema
Skrevet

Men klarer du å se at han har skrevet en meget presis oppsummering av situasjonen? :)

Selvfølgelig har han ikke det, selv om visse saker ikke er helt på jordet.

Og det er jo som sagt morsomt skrevet :ler:

Skrevet

Hvordan skal hele dette prosjektet ditt funke når hun ikke engang vet at du har satt et ultimatum? :daane:

Hun merker det på at jeg ikke svarer henne lenger.

Da blir det helt opp til henne å skjerpe seg.

Ellers svarer jeg henne aldri igjen.

Skrevet

Hun kommer i hvert fall til å miste noen hun ikke har.

Det er det ingen tvil om!

You know, you come from nothing

you're going back to nothing.

What have you lost? Nothing!

Den fra Cava passet veldig godt igjen nå!!!!

Skrevet

Den fra Cava passet veldig godt igjen nå!!!!

Ja, det er i hvert fall en veldig positiv måte å se livet på :ler:

Skrevet

Hun merker det på at jeg ikke svarer henne lenger.

Da blir det helt opp til henne å skjerpe seg.

Ellers svarer jeg henne aldri igjen.

Men skulle du ikke avskrive dama?? Etter kl 18 på fredag, DA må hun skjerpe seg for å fortsatt ha en sjanse? Seriøst? Og hvor lenge skal du vente på at hun skal skjerpe seg når hun "innser at det er noe galt"? Jeeeez. Bare å lage ny ticker folkens :P

Skrevet

Men skulle du ikke avskrive dama?? Etter kl 18 på fredag, DA må hun skjerpe seg for å fortsatt ha en sjanse? Seriøst? Og hvor lenge skal du vente på at hun skal skjerpe seg når hun "innser at det er noe galt"? Jeeeez. Bare å lage ny ticker folkens :P

Det er ikke så lett å bare slå av følelsene alltid vettu.

Men det blir nok en avklaring når jeg ikke svarer henne lenger, tenker jeg.

Enten skjerper hun seg eller så gir hun opp.

Dette kan jeg godt vente litt til på å få se.

Uansett tar det tid å komme seg over noe sånt som dette.

Skrevet

Uansett tar det tid å komme seg over noe sånt som dette.

Jo fortere du setter en strek for dette, jo fortere kommer du over det.. :)

For din egen skyld: Slutt å vente på at hun skal sette strek. Det kommer aldri til å skje.

Ta ansvar for ditt eget liv og kvitt deg med folk som ikke vil deg vel. Bestem deg for at dette er over, ikke svar på eventuelle meldinger fra henne. Dette er bare selvpining.

Gjør noe som får tankene vekk fra henne, se deg litt rundt, og du vil snart se at det finnes mange andre damer som faktisk er verdt å bruke tida på :)

Skrevet

Dama er helt utrolig!

Nå sendte hun meg en mail:

Hei snuppen : ))))))

Kan du hjelpe meg med å forstå denne setningen :

... kommer tyvärr inte. Jeg forstår ikke tyvaar??

Jeg svarte henne selvfølgelig:

NEI!

Vil du ha hjelp av meg så reiser du hit så vi får pratet i sammen.

Og dette er/var siste gangen jeg ber deg.

Hvilken verden lever denne dama i egentlig??? :kari:

Skjønner du ikke hva denne meldingen betyr?

Jeg kommer dessverre ikke! Skulle ikke forundre meg om hun har oppdager en viss tråd på KG.

Kjære tolkningsdame! Kan du vennligst gi en liten lyd fra deg og fortelle Steinar at du ikke kommer. Ikke bruk bilder, ikke bruk hint, og ikke bruk ironi. Steinar må ha det høyt og tydelig og i direkte tale.

Nå er det heldigvis bare 24 timer til vi kan puste lettet ut folkens :duskedame:

Gjest Ludovie
Skrevet

Det er ikke så lett å bare slå av følelsene alltid vettu.

Steinar: ALLE vet dette. Og ALLE har opplevd situasjoner hvor man må slå av følelsene, og deretter gjennomlevd en svært vanskelig periode. Det som er litt fascinerende med deg (nei, "fascinerende" er ikke ment positivt her), er at når du nå har kommet i en slik situasjon og synes det er vanskelig, så beklager du deg ikke over hvor vanskelig det er. I stedet forsøker du å rasjonalisere din svært irrasjonelle og - beklager å si det - DUMME, uintelligente og svært lite innsiktsfulle oppførsel. Jeg har faktisk aldri sett på maken.

Skjønner du forresten hva jeg sier, her?

• Liker 1
Skrevet

Jo fortere du setter en strek for dette, jo fortere kommer du over det.. :)

For din egen skyld: Slutt å vente på at hun skal sette strek. Det kommer aldri til å skje.

Ta ansvar for ditt eget liv og kvitt deg med folk som ikke vil deg vel. Bestem deg for at dette er over, ikke svar på eventuelle meldinger fra henne. Dette er bare selvpining.

Gjør noe som får tankene vekk fra henne, se deg litt rundt, og du vil snart se at det finnes mange andre damer som faktisk er verdt å bruke tida på :)

Har du noen rasjonell grunn til hvorfor hun ikke skal sette strek?

Altså, sett ifra hennes ståsted.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...