Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er selvfølgelig dette jeg egentlig sier. At hun skal gi meg god nok grunn til å bestemme meg selv.

Og det har hun IKKE gitt deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke over bekken, kanskje, men flerfoldige mil har du ingen problemer med. Eller vent. Hun må jo komme dit.

Steinar sitter og venter med bøtta i den ene handa, og pikken i den andre, og snart dør han av tørst og et aldri så lite "Dick-attack".--

Skrevet

Steinar sitter og venter med bøtta i den ene handa, og pikken i den andre, og snart dør han av tørst og et aldri så lite "Dick-attack".--

Kate, da! :regler: Nå er du sex-fiksert igjen. :regler: Du sa pikk! OG dick. :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Helt normale kvinnelige egenskaper. Som f.eks evnen til å klare å ta seg av en husholdning. Jeg vil altså ha ei dame som er hovedsaklig kvinnelig (feminin).

Dette betyr absolutt ikke at hun er perfekt. Fordi det er ingen. Og derfor krever jeg ikke det heller. Selv om vi garantert måtte ha justert oss etter hverandre. Som alle par må gjøre.

Dessuten er hun veldig lett for meg å prate med - den berømte personkjemien.

Hva legger du i begrepet "husholdningen"? Kan en kvinne være feminin uten å være huslig?

Hvordan syns du det går med pratingen deres?

Skrevet

Hyggelig at noen setter pris på tolkningssaksinnføringen. Fint om den kan være til nytte og glede.

Jeg hadde dessverre utelatt et sentralt punkt i innføringen, og har derfor vært nødt til å redigere den litt.

Steinar, hva syns du om tolkningen til Fønix?

Skrevet

Kate, da! :regler: Nå er du sex-fiksert igjen. :regler: Du sa pikk! OG dick. :overrasket:

Jeg nei? :lur:

Dersom du leste det, må du forandre innstilling og oppførsel. Seriøst!

Skrevet

Det er ikke en tolkning. Det er en innføring. For nybegynnere kan det kanskje virke litt voldsomt å skulle pløye gjennom 5.378 innlegg om hva en dame mener når hun ikke viser noen interesse og ber deg dra til helvete. Hensikten med innføringen er å presentere noen grunnleggende utgangspunkter, slik at nybegynnere raskere skal kunne gi seg i kast med sine egne tolkninger. En "Kom i gang på 1-2-3" for ferske tolkere.

• Liker 4
Skrevet

Det skulle stå Tolkningsinnføringen, til Fønix... :sjenert:

Skrevet

Det er dette hun skal vise meg når jeg nå tvinger henne til å måtte bestemme seg. For enten det ene eller det andre alternativet.

Dermed trenger ikke jeg å tenke, tro eller spekulere lenger i det hele tatt.

Da VET jeg.

:ler: ah, så NÅ skal du tvinge henne, dine tidligere ultimatum har ikke vært det, de har bare vært testing, mens NÅ, nå skal du endelig tvinge henne litt faktisk. :fnise:

Og helt ærlig, med alle de tegn og signaler du har fått/ikke fått fra henne, så burde du virkelig ikke være nødt til å tenke, tro eller spekulere i noe som helst. Og som om det ikke var nok at hun har vært klar som krystall ovenfor deg, så har vi andre ørtogfjørti damene oversatt vanlig språk/kommunikasjon for deg, slik at om du ikke forstår hennes kommunikasjon med deg, så skal du likevel kunne forstå.

Og du tror helt ærlig på at du er i stand til å tvinge henne til noe som helst, hun BRYR seg jo ikke Steinar, hva du kommer med av trusler skvetter som vann på gåsa, rett og slett fordi du ikke betyr en tøddel for henne!! (så lenge du ikke fortsetter å betale regningene hennes)

Du kommer garantert!!! ikke til å oppnå noe som helst av denne "skremmingen" din, fordi hun ikke er interessert og du ikke evner å forstå det!!

Så, til neste uke... når hun ikke har valgt å komme, så kommer du i en ukes tid til å si at NU, nå går du videre!! inntil hun om 14 dager sender en sms med "du er dust du! håper aldri jeg kommer til å høre fra deg igjen, din jævel!!" Også er vi på'an igjen! I promisse you!! ;)

Hun har ut denne uka på seg.

:skratte:

Du er søt da, på en heller sprø måte. :ler:

men klart fra og med fredag 11. februar sånn i 18.00-tiden, er Steinar ferdig med Tolkningsdama!! (for tro meg, hun kommer ikke nedover)

Det jeg altså ønsker å se er om hun blir redd (nok) for å miste meg eller ikke, når det snart blir åpenbart også for henne at det er dette hun faktisk risikerer.

Du er klar over at hun ikke anser det som at du HAR henne? så hovrdan kan man miste noe man ikke har?

Hvorfor skal hun se på det som å miste deg, når hun ikke anser det som om hun har eller vil ha deg i første omgang?

Skrevet

Med tanke på det anonym skriver over så lurer jeg på om dama vet at hun nå blir tvunget?

Har han sagt det til henne?

• Liker 1
Skrevet

Dama er helt utrolig!

Nå sendte hun meg en mail:

Hei snuppen : ))))))

Kan du hjelpe meg med å forstå denne setningen :

... kommer tyvärr inte. Jeg forstår ikke tyvaar??

Jeg svarte henne selvfølgelig:

NEI!

Vil du ha hjelp av meg så reiser du hit så vi får pratet i sammen.

Og dette er/var siste gangen jeg ber deg.

Hvilken verden lever denne dama i egentlig??? :kari:

Skrevet

Hvilken verden lever du i, lurer jeg på, som fortsatt vil ha noe med henne å gjøre. Jeg hadde ikke ventet en dag lenger på slikt tull.

• Liker 1
Skrevet

Dama er helt utrolig!

Nå sendte hun meg en mail:

Hei snuppen : ))))))

Kan du hjelpe meg med å forstå denne setningen :

... kommer tyvärr inte. Jeg forstår ikke tyvaar??

Jeg svarte henne selvfølgelig:

NEI!

Vil du ha hjelp av meg så reiser du hit så vi får pratet i sammen.

Og dette er/var siste gangen jeg ber deg.

Hvilken verden lever denne dama i egentlig??? :kari:

Så beleilig at hun sendte deg en epost i dag da :roll: Da har du kjøpt deg en uke til :daane:

• Liker 2
Skrevet

Du "har vært". Dvs du er ikke glad i henne nå lenger? Det er i seg selv veldig forståelig, men hvorfor venter du fortsatt ut uken hvis du ikke lenger er glad i henne?

Er vel ikke akkurat helt over henne ennå.

Målet har som sagt hele tiden vært å få til noe positivt i sammen.

Ellers går jeg videre uten henne.

Skrevet

Hun kommer dessverre ikke.

Da er det vel skrevet i stein da.

• Liker 1
Skrevet

Og det har hun IKKE gitt deg?

Hun jobber tydeligvis hardt med saken i hvert fall.

Skrevet

Hva legger du i begrepet "husholdningen"? Kan en kvinne være feminin uten å være huslig?

Det er ikke godt nok å være feminin men ikke huslig.

Skrevet

Morsomt skrevet så jeg kan ikke annet enn å le av det :ler: :ler: :ler:

Skrevet

Så beleilig at hun sendte deg en epost i dag da :roll: Da har du kjøpt deg en uke til :daane:

Nope. Hun har ikke skrevet eller sagt noe konstruktivt, så da går fristen hennes ut i morra rundt kl 17-18 tiden.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...