Cava Queen Skrevet 9. februar 2011 #2141 Skrevet 9. februar 2011 Tviler ikke på at du er ett kvinnfolk hehe Men det som i hvert fall er helt sikkert er at hun ikke føler de rette følelsene sterkt nok ennå. Det jeg altså ønsker å se er om hun blir redd (nok) for å miste meg eller ikke, når det snart blir åpenbart også for henne at det er dette hun faktisk risikerer. Å skremme-metoden!!!!! Du-vet-ikke-hva-du-har-før-du-har-mistet-det tankegangen!! Jammen kjære deg... du må jo være rimelig desperat hvis du må skremme kvinnfolk til å ville ha deg! Det eneste som skjer med at du skremmer henne er at istedenfor å bli redd så blir hun bare litt medgjørlig igjen en periode. Også er det på'n igjen. DU VART SKRÆMT NO JA!!!! 2
pøbelsara Skrevet 9. februar 2011 #2142 Skrevet 9. februar 2011 Te-skje: det går an å snakke til damer, Steinar. Du kan si til henne at hun kommer til å miste deg hvis hun nå ikke bestemmer seg for å satse på deg og forandre oppførsel og instilling. Hvis hun da kaller deg en pikk og ber deg dra til helvete, så betyr det at hun ikke har tenkt å endre innstilling og oppførsel og satse på deg. Hvis hun ikke sier eller gjør noenting som helst, så betyr det også at hun ikke bryr seg om hun mister deg. Hvis hun derimot kommer nedover med første fly, kaster seg i armene din og sier: "Steinar, min drømmeprins, jeg er selvsagt villig til å endre innstilling og oppførsel for deg", så kan du være rimelig sikker på at hun vil ha deg. 2
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2143 Skrevet 9. februar 2011 Å skremme-metoden!!!!! Du-vet-ikke-hva-du-har-før-du-har-mistet-det tankegangen!! Jammen kjære deg... du må jo være rimelig desperat hvis du må skremme kvinnfolk til å ville ha deg! Det eneste som skjer med at du skremmer henne er at istedenfor å bli redd så blir hun bare litt medgjørlig igjen en periode. Også er det på'n igjen. DU VART SKRÆMT NO JA!!!! Det er dessverre nødvendig å skremme henne til å bestemme seg, ja. Så vanskelig har hun for det tydeligvis. Og først og fremst dreier det seg bare om å få til å diskutere situasjonen skikkelig i sammen. Viser det seg da at hun åpenbart ikke har de rette følelsene eller den rette innstillingen osv., så avslutter jeg/vi selvfølgelig da.
pøbelsara Skrevet 9. februar 2011 #2144 Skrevet 9. februar 2011 Ikke skremme, Steinar. Kvinnemennesker liker ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #2145 Skrevet 9. februar 2011 Steinar; hvorfor vil du i det hele tatt ha noen som behandler deg sånn???????
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2146 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Te-skje: det går an å snakke til damer, Steinar. Du kan si til henne at hun kommer til å miste deg hvis hun nå ikke bestemmer seg for å satse på deg og forandre oppførsel og instilling. Hvis hun da kaller deg en pikk og ber deg dra til helvete, så betyr det at hun ikke har tenkt å endre innstilling og oppførsel og satse på deg. Hvis hun ikke sier eller gjør noenting som helst, så betyr det også at hun ikke bryr seg om hun mister deg. Hvis hun derimot kommer nedover med første fly, kaster seg i armene din og sier: "Steinar, min drømmeprins, jeg er selvsagt villig til å endre innstilling og oppførsel for deg", så kan du være rimelig sikker på at hun vil ha deg. Og hvis hun innser hva som er best for seg selv så er det selvfølgelig det andre alternativet hun velger Men skjer ikke det, så kan hun bare skylde seg selv. Da har jeg gjort mitt. Endret 9. februar 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2147 Skrevet 9. februar 2011 Ikke skremme, Steinar. Kvinnemennesker liker ikke det. Det kan dessverre ikke hjelpes i dette tilfellet.
pøbelsara Skrevet 9. februar 2011 #2148 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Og hvis han innser hva som er best for seg selv så er det selvfølgelig det andre alternativet hun velger Men skjer ikke det, så kan hun bare skylde seg selv. Da har jeg gjort mitt. Hallo!! Jeg glemte å si en ting: Hadde hun valgt alternativ to hadde det skjedd for minst et halvt år siden, Steinar. Har det ikke skjedd til nå, kommer det ikke til å skje heller. Toget er gått mens du sto bak hjørnet og . Endret 9. februar 2011 av pøbelsara
Lizzee Skrevet 9. februar 2011 #2149 Skrevet 9. februar 2011 Det er dessverre nødvendig å skremme henne til å bestemme seg, ja. Så vanskelig har hun for det tydeligvis. Og først og fremst dreier det seg bare om å få til å diskutere situasjonen skikkelig i sammen. Viser det seg da at hun åpenbart ikke har de rette følelsene eller den rette innstillingen osv., så avslutter jeg/vi selvfølgelig da. På hvilken måte er det du skremmer henne da? Sier at hun må komme, hun kommer ikke. Du sier at dere må prate, hun prater ikke. Du sier at du ikke vil gi henne mer penger, hun ber deg dra til helvete. Også den siste da, hvor hun sa at det var slutt og ønsket deg lykke til videre i livet. Mener du at du skal skremme henne ved å ta henne på alvor?
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2150 Skrevet 9. februar 2011 Steinar; hvorfor vil du i det hele tatt ha noen som behandler deg sånn??????? Jeg vil at hun skal endre innstilling og oppførsel først. Skjer ikke dette, så er hun ikke aktuell for meg.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2151 Skrevet 9. februar 2011 Hallo!! Jeg glemte å si en ting: Hadde hun valgt alternativ to hadde det skjedd for minst et halvt år siden, Steinar. Har det ikke skjedd til nå, kommer det ikke til å skje heller. Toget er gått mens du sto bak hjørnet og . Isåfall var dette skjebnens vilje. Ikke mye å gjøre med det etterpå.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2152 Skrevet 9. februar 2011 På hvilken måte er det du skremmer henne da? Sier at hun må komme, hun kommer ikke. Du sier at dere må prate, hun prater ikke. Du sier at du ikke vil gi henne mer penger, hun ber deg dra til helvete. Også den siste da, hvor hun sa at det var slutt og ønsket deg lykke til videre i livet. Mener du at du skal skremme henne ved å ta henne på alvor? Ja, på en måte faktisk. Jeg kommer nå virkelig til å kutte henne helt ut. Etter denne uka. Og da blir det helt opp til henne å reagere positivt. Eller ikke.
Lizzee Skrevet 9. februar 2011 #2153 Skrevet 9. februar 2011 Jeg vil at hun skal endre innstilling og oppførsel først. Skjer ikke dette, så er hun ikke aktuell for meg. Du har villet det lenge. Har det skjedd noe som helst??? 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #2154 Skrevet 9. februar 2011 Jeg vil at hun skal endre innstilling og oppførsel først. Skjer ikke dette, så er hun ikke aktuell for meg. Jeg spør igjen: hva er det som gjør at du er så forbanna oppsatt på å få denne dama???? MAN FALLER FOR NOEN PÅ GRUNN AV PERSONLIGHETEN, MAN VELGER IKKE DEN FØRSTE OG BESTE SOM VISER INTERESSER OG HÅPER AT MAN kAN FORANDRE PERSONEN SLIK AT VEDKOMMENDE PASSER TIL ØNSKEDE PREFESANSER!!!!! *puh* 1
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #2155 Skrevet 9. februar 2011 Hvor lenge er det igjen av uka nå? Et par dager? Skjedd noe nytt?
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2156 Skrevet 9. februar 2011 Du har villet det lenge. Har det skjedd noe som helst??? Nei, men jeg har heller ikke gjennomført å kutte henne helt ut. Før nå (til uka).
Tabris Skrevet 9. februar 2011 #2157 Skrevet 9. februar 2011 Snakk om ansvarsfraskrivelse (og, nei, du trenger ikke spørre "Hva da?". Har du ikke forstått det til nå, så forstår du det aldri). Nesten litt fascinerende hvordan man kan bli over førti med en slik offermentalitet. 1
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2158 Skrevet 9. februar 2011 Jeg spør igjen: hva er det som gjør at du er så forbanna oppsatt på å få denne dama???? MAN FALLER FOR NOEN PÅ GRUNN AV PERSONLIGHETEN, MAN VELGER IKKE DEN FØRSTE OG BESTE SOM VISER INTERESSER OG HÅPER AT MAN kAN FORANDRE PERSONEN SLIK AT VEDKOMMENDE PASSER TIL ØNSKEDE PREFESANSER!!!!! *puh* Jeg vil ha henne fordi jeg tror hun kan gi meg det jeg trenger. Hvis hun bare vil det selv. Ellers er ikke jeg interessert heller.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2159 Skrevet 9. februar 2011 Hvor lenge er det igjen av uka nå? Et par dager? Skjedd noe nytt? Nope.
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #2160 Skrevet 9. februar 2011 Nope. Jeg spør igjen. HVOR MANGE DAGER ER DET IGJEN FØR DU SKAL KUTTE HENNE UT NÅ?
Fremhevede innlegg