Gjest KateW Skrevet 9. februar 2011 #2121 Skrevet 9. februar 2011 Og når hun IKKE gjør det, betyr det at hun IKKE er interessert. Ferdig. Move on!
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2122 Skrevet 9. februar 2011 Jeg gjentar spørsmålet: Er det NOE som tyder på at denne kvinnen ønsker å være i forhold til deg? Og jeg legger til, hvordan tror du at et forhold som begynner med at man TVINGES skal bli lykkelig? Hva er det som gjør at du ikke klarer å lese ALLE signalene fra denne kvinnen som sier at hun IKKE vil ha deg? Jeg er ikke interessert i å lese noen som helst signaler ifra hennes side. Jeg er nå bare interessert i at hun bestemmer seg for det ene eller det andre alternativet. Og noen ny sjanse kommer hun da ikke til å få senere.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2123 Skrevet 9. februar 2011 Og når hun IKKE gjør det, betyr det at hun IKKE er interessert. Ferdig. Move on! Hun har ut denne uka på seg.
Lizzee Skrevet 9. februar 2011 #2124 Skrevet 9. februar 2011 Det er ikke der skoen trykker. Hun klarer ikke å bestemme seg selv. Dette er det store problemet hennes (og dermed også mitt problem - enn så lenge). Har du prøvd å si at du skal kjøpe en flybillett til henne ?
Lizzee Skrevet 9. februar 2011 #2125 Skrevet 9. februar 2011 Jeg er ikke interessert i å lese noen som helst signaler ifra hennes side Det MÅ du med kvinner skjønner du. Ved å lese signalene så får man vite hva hun har bestemt seg for - uten at hun trenger si noe.
Gjest KateW Skrevet 9. februar 2011 #2126 Skrevet 9. februar 2011 Jeg er ikke interessert i å lese noen som helst signaler ifra hennes side. Jeg er nå bare interessert i at hun bestemmer seg for det ene eller det andre alternativet. Og noen ny sjanse kommer hun da ikke til å få senere. Jeg snakker ikke om å lese signaler. Jeg snakker om at denne kvinnen med ALL MULIG TYDELIGHET viser av HELE SITT HJERTE og AV HELE SEG at hun IKKE vil ha deg. ALLE skjønner det, utenom du. Og fortsatt kverner du på at HUN må bestemme seg. Jeg skjønner ikke at du vil deg selv så vondt at du ikke bestemmer sjøl, at den dama som er så slem med meg, VIL IKKE JEG HA! 3
pøbelsara Skrevet 9. februar 2011 #2127 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg har allerede gjort for mye. Derfor er det nå hennes tur til å vise meg interesse og initiativ. Te-skje:Jeg tror ikke hun spiller samme spillet som deg. Jeg tror heller ikke hun venter på at det skal bli hennes tur å gjøre noen ting som helst i forhold til deg. Jeg tror ikke hun engang vet at du sitter i den andre enden av landet og anser at 1) dere har et forhold og 2)at dette forholdet deres er kommet til et veiskille. Jeg tror hun anser deg for å være et helt avsluttet kapittel i livet sitt. Alt dette er tolkninger som jeg baserer på det du har fortalt, Steinar. Og her er det mer tolkning: Jeg er ganske så sikker på at hun ikke vil ha deg. Da hadde hun tatt deg for lenge siden. Endret 9. februar 2011 av pøbelsara 1
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2128 Skrevet 9. februar 2011 Har du prøvd å si at du skal kjøpe en flybillett til henne ? Hun vet at det ikke er noe problem.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2129 Skrevet 9. februar 2011 Det MÅ du med kvinner skjønner du. Ved å lese signalene så får man vite hva hun har bestemt seg for - uten at hun trenger si noe. Jeg forventer at også kvinnfolk klarer å oppføre seg som normale folk. Men når det ikke skjer så blir jeg nødt til å insistere slik jeg gjør overfor henne nå.
Lizzee Skrevet 9. februar 2011 #2130 Skrevet 9. februar 2011 Hun vet at det ikke er noe problem. Og hvilket signal gir det deg at hun da velger å ikke komme, på tross av at hun vet at du vil betale billetten...?
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2131 Skrevet 9. februar 2011 Jeg snakker ikke om å lese signaler. Jeg snakker om at denne kvinnen med ALL MULIG TYDELIGHET viser av HELE SITT HJERTE og AV HELE SEG at hun IKKE vil ha deg. ALLE skjønner det, utenom du. Og fortsatt kverner du på at HUN må bestemme seg. Jeg skjønner ikke at du vil deg selv så vondt at du ikke bestemmer sjøl, at den dama som er så slem med meg, VIL IKKE JEG HA! Det er selvfølgelig dette jeg egentlig sier. At hun skal gi meg god nok grunn til å bestemme meg selv.
Lizzee Skrevet 9. februar 2011 #2132 Skrevet 9. februar 2011 Jeg forventer at også kvinnfolk klarer å oppføre seg som normale folk. Men når det ikke skjer så blir jeg nødt til å insistere slik jeg gjør overfor henne nå. Jeg tror ikke hun tar den der insisteringen din noe mer alvorlig enn hva vi her på KG gjør....! Det er mye prat og lite handling!!!
pøbelsara Skrevet 9. februar 2011 #2133 Skrevet 9. februar 2011 Og hvilket signal gir det deg at hun da velger å ikke komme, på tross av at hun vet at du vil betale billetten...? Jeg kan tolke det!! La meg se: Tilgjengelig, gratis flybillett - men velger å ikke reise..... Hm. Jeg tror svaret er at hun ikke gidder. Hvis likningen hadde vært Gratis flybillett + drømmeprins i andre enden, så hadde hun reist straks og med det samme. Ergo anser hun ikke mannen i andre enden som drømmeprinsen - ergo gidder hun ikke dra. Dette kan jeg forresten tolke så bra fordi jeg er et kvinnfolk. 2
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2134 Skrevet 9. februar 2011 Te-skje:Jeg tror ikke hun spiller samme spillet som deg. Jeg tror heller ikke hun venter på at det skal bli hennes tur å gjøre noen ting som helst i forhold til deg. Jeg tror ikke hun engang vet at du sitter i den andre enden av landet og anser at 1) dere har et forhold og 2)at dette forholdet deres er kommet til et veiskille. Jeg tror hun anser deg for å være et helt avsluttet kapittel i livet sitt. Alt dette er tolkninger som jeg baserer på det du har fortalt, Steinar. Og her er det mer tolkning: Jeg er ganske så sikker på at hun ikke vil ha deg. Da hadde hun tatt deg for lenge siden. Mye mulig. Og dette finner jeg altså snart ut av ved hjelp av hennes oppførsel overfor mitt krav om at hun må reise hit så vi får pratet i sammen.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2135 Skrevet 9. februar 2011 Og hvilket signal gir det deg at hun da velger å ikke komme, på tross av at hun vet at du vil betale billetten...? Feil signal.
Lizzee Skrevet 9. februar 2011 #2136 Skrevet 9. februar 2011 Det er selvfølgelig dette jeg egentlig sier. At hun skal gi meg god nok grunn til å bestemme meg selv. Grunnen til at hun ikke gir deg noe er fordi hun ikke har noe å gi. Til deg. Hadde hun hatt noe å gi så hadde hun gjort det. Og hun føler tydeligvis ikke for å forklare det for deg. Så lite bryr hun seg. 2
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2137 Skrevet 9. februar 2011 Jeg tror ikke hun tar den der insisteringen din noe mer alvorlig enn hva vi her på KG gjør....! Det er mye prat og lite handling!!! Ja, det er også en klar mulighet. Og derfor bruker jeg nå den tiden som er nødvendig for å bli helt sikker.
Lizzee Skrevet 9. februar 2011 #2138 Skrevet 9. februar 2011 Feil signal. Og det er alt du trenger å forholde deg til. Feil signal. Slutt. Finito. Closure.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2139 Skrevet 9. februar 2011 Jeg kan tolke det!! La meg se: Tilgjengelig, gratis flybillett - men velger å ikke reise..... Hm. Jeg tror svaret er at hun ikke gidder. Hvis likningen hadde vært Gratis flybillett + drømmeprins i andre enden, så hadde hun reist straks og med det samme. Ergo anser hun ikke mannen i andre enden som drømmeprinsen - ergo gidder hun ikke dra. Dette kan jeg forresten tolke så bra fordi jeg er et kvinnfolk. Tviler ikke på at du er ett kvinnfolk hehe Men det som i hvert fall er helt sikkert er at hun ikke føler de rette følelsene sterkt nok ennå. Det jeg altså ønsker å se er om hun blir redd (nok) for å miste meg eller ikke, når det snart blir åpenbart også for henne at det er dette hun faktisk risikerer.
Steinar40 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2140 Skrevet 9. februar 2011 Grunnen til at hun ikke gir deg noe er fordi hun ikke har noe å gi. Til deg. Hadde hun hatt noe å gi så hadde hun gjort det. Og hun føler tydeligvis ikke for å forklare det for deg. Så lite bryr hun seg. Nei, hun gir meg det i hvert fall ikke. Det er fakta.
Fremhevede innlegg