Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av han (og nå av deg). At dette er den røde tråden gjennom livet hennes; "jeg vil ha PENGER!!"

Tja, hun har ingenting imot penger, og spesielt det hun kan få for dem selvfølgelig. Men det er nok ikke fullt så enkelt.

Og det er veldig mange som har forstått verdien av penger. Ingenting spesielt i det akkurat.

Veldig vanskelig å vite hva som egentlig motiverer henne så lenge hun nekter å kommunisere. Dette har nok vært det største problemet foruten at hun ikke klarer å bestemme seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeeez. Hvor mye tror du hun ønsker deg i livet sitt, når hun oppfører seg som hun gjør? FÅ OPP ØYA!

Mine øyne er åpne. Og har vært det hele tiden.

Skrevet

Mine øyne er åpne. Og har vært det hele tiden.

Hva er det som får deg til å tro at du er et slikt varp?

Skrevet

Hva er det som får deg til å tro at du er et slikt varp?

Det må være fordi jeg er en bra kar :smoke:

Skrevet

Det må være fordi jeg er en bra kar :smoke:

Det synes tydeligviss ikke Nordlands Trompet.

• Liker 1
Skrevet

Det synes tydeligviss ikke Nordlands Trompet.

Tja, det er jo ikke alle som innser sitt eget beste.

Får se om hun våkner snart før det er for sent.

Skrevet

Tja, det er jo ikke alle som innser sitt eget beste.

Får se om hun våkner snart før det er for sent.

Tror du ikke dama selv vet hva som er best for henne?? Hvem faen tror du at du er? Hun skal likosm være sjeleglad for å ha sjans på DEG, fordi du er så fantastisk? :filer:

• Liker 4
Skrevet

Tror du ikke dama selv vet hva som er best for henne?? Hvem faen tror du at du er? Hun skal likosm være sjeleglad for å ha sjans på DEG, fordi du er så fantastisk? :filer:

Jeg tror helt klart at jeg hadde vært best for henne, ja.

Men jeg er ikke så dum at jeg tror på dette uten at hun tror på (og vet) det selv.

Skrevet

At jeg forsvinner ut av hennes bilde. Som altså betyr at jeg ikke er der lenger. Dermed mister hun en mulighet hun har hatt.

Du har ihvertfall høye tanker om deg selv.

"Problemet" er vel at andre ikke har like høye tanker om deg.

Og nå vil du sikkert svare: "det gjenstår det å se"....

Jeg tror denne dama bare har holdt deg varm inntil hun finner noe bedre. Sorry Steinar, du er ikke Guds gave til kvinnen. Det har du bevist både i ord og handling her.

Skrevet (endret)

Jupp, en sta, egen, vriompeis, som ikke klarer å ta ett selvbestemt valg, som sannsynligvis aldri har hatt sex, nekter å tilpasse seg andre, nekter å forstå andre, skylder empati, skylder på alle andre for det som har gått galt i livet. Er i mot hobbier, ferier, turer, gå ut på byen, venner, fester og å gjøre noe som helst. Et skikkelig varp,ja!

Endret av KateW
  • Liker 3
Skrevet (endret)

At jeg forsvinner ut av hennes bilde. Som altså betyr at jeg ikke er der lenger. Dermed mister hun en mulighet hun har hatt.

You know, you come from nothing

you're going back to nothing.

What have you lost? Nothing!

Endret av Cava Queen
  • Liker 2
Skrevet

hvis du på død og liv vil ha henne nedover så dere kan prate, kjøp en flytbillett til dama da!!

Vet ikke hvor i nord hun bor jeg, men Bardufoss - Oslo fredag 25/2 koster 1009,-. Er dere ferdidprata til lørdag så koster returen 449,-.

Ikke send penger - kjøp billett!!!

Har hun ikke penger i utgangspunktet så sier det seg selv at hun ikke kan komme.

• Liker 4
Skrevet

Always look on the bright side of life...

dam tidam tidamtidam tidam....

Skrevet

Les NØYE det Ellevill skrev over her Steinar. Og tenk over om det er NOE som tyder på at den kvinnen øsker å være kjæresten din.

Det er dette hun skal vise meg når jeg nå tvinger henne til å måtte bestemme seg. For enten det ene eller det andre alternativet.

Dermed trenger ikke jeg å tenke, tro eller spekulere lenger i det hele tatt.

Da VET jeg.

Skrevet

Du har ihvertfall høye tanker om deg selv.

"Problemet" er vel at andre ikke har like høye tanker om deg.

Og nå vil du sikkert svare: "det gjenstår det å se"....

Jeg tror denne dama bare har holdt deg varm inntil hun finner noe bedre. Sorry Steinar, du er ikke Guds gave til kvinnen. Det har du bevist både i ord og handling her.

Jeg er Guds gave til den rette kvinnen.

Skrevet

hvis du på død og liv vil ha henne nedover så dere kan prate, kjøp en flytbillett til dama da!!

Vet ikke hvor i nord hun bor jeg, men Bardufoss - Oslo fredag 25/2 koster 1009,-. Er dere ferdidprata til lørdag så koster returen 449,-.

Ikke send penger - kjøp billett!!!

Har hun ikke penger i utgangspunktet så sier det seg selv at hun ikke kan komme.

Det er ikke der skoen trykker. Hun klarer ikke å bestemme seg selv. Dette er det store problemet hennes (og dermed også mitt problem - enn så lenge).

Skrevet

Det er dette hun skal vise meg når jeg nå tvinger henne til å måtte bestemme seg. For enten det ene eller det andre alternativet.

Dermed trenger ikke jeg å tenke, tro eller spekulere lenger i det hele tatt.

Da VET jeg.

Jeg gjentar spørsmålet: Er det NOE som tyder på at denne kvinnen ønsker å være i forhold til deg?

Og jeg legger til, hvordan tror du at et forhold som begynner med at man TVINGES skal bli lykkelig?

Hva er det som gjør at du ikke klarer å lese ALLE signalene fra denne kvinnen som sier at hun IKKE vil ha deg?

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke der skoen trykker. Hun klarer ikke å bestemme seg selv. Dette er det store problemet hennes (og dermed også mitt problem - enn så lenge).

hadde du vist henne interesse, og reist til henne, så hadde hun kanskje trodd på deg også.

Skrevet (endret)

Always look on the bright side of life...

dam tidam tidamtidam tidam....

Super artig sang faktisk, med noen vesentlige poeng. Jeg har hørt mye på den :)

For life is quite absurd,

And death's the final word.

You must always face the curtain with a bow!

Forget about your sin -- give the audience a grin,

Enjoy it -- it's the last chance anyhow!

So always look on the bright side of death!

Just before you draw your terminal breath.

Life's a piece of shit,

When you look at it.

Life's a laugh and death's a joke, it's true,

You'll see it's all a show,

Keep 'em laughing as you go.

Just remember that the last laugh is on you!

And always look on the bright side of life

(whistle)

Always look on the bright side of life

(whistle)

Endret av Steinar40
Skrevet

hadde du vist henne interesse, og reist til henne, så hadde hun kanskje trodd på deg også.

Jeg har allerede gjort for mye. Derfor er det nå hennes tur til å vise meg interesse og initiativ.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...