Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er patetisk å se en voksen mann med så lite ryggrad.

Og hva mener du er patetisk?

At jeg skal tvinge henne til å måtte bestemme seg?

Er det noe som sier at kvinnfolk ikke behøver å bestemme seg?

Er det bare mannen som skal bestemme seg uavhengig av kvinnen?

Gir det mannen ryggrad at han gir faen i dama?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir det mannen ryggrad at han gir faen i dama?

Det gir han ryggrad når han har evne til å forstå NÅR det er på tide å gi faen.

Skrevet

Hvis du ikke har forstått hvorfor jeg (vi) mener du ikke har noen ryggrad, og oppfører deg patetisk til å være over førti år, etter to tråder og hundrevis av innlegg, så vil ikke et innlegg til hjelpe noe som helst. Du er beyond enhver form for hjelp i det hele tatt.

• Liker 5
Skrevet

Det gir han ryggrad når han har evne til å forstå NÅR det er på tide å gi faen.

Det er etter denne uka.

Skrevet

Hvis du ikke har forstått hvorfor jeg (vi) mener du ikke har noen ryggrad, og oppfører deg patetisk til å være over førti år, etter to tråder og hundrevis av innlegg, så vil ikke et innlegg til hjelpe noe som helst. Du er beyond enhver form for hjelp i det hele tatt.

Som sagt, jeg skal lære henne at hun må klare å bestemme seg. Noe hun åpenbart har forferdelig vanskelig for av ulike årsaker.

Og hvis hun nå ikke aktivt bestemmer seg, så har hun da allikevel bestemt seg. Det er et valg å gjøre ingenting også.

Skrevet

Som sagt, jeg skal lære henne at hun må klare å bestemme seg. Noe hun åpenbart har forferdelig vanskelig for av ulike årsaker.

Og hvis hun nå ikke aktivt bestemmer seg, så har hun da allikevel bestemt seg. Det er et valg å gjøre ingenting også.

Lære henne ja.. *humre*

Og det valget tok hun for lenge siden.

• Liker 1
Skrevet

Lære henne ja.. *humre*

Og det valget tok hun for lenge siden.

Det kan selvfølgelig godt hende at hun ser det sånn.

Men det blir fort annerledes når valget får konsekvenser for henne selv.

Skrevet

Hvorfor sitte her og trøkke ut uka egentlig. Hvorfor ikke bare stikke innom igjen til neste uke og fortelle oss hvordan det gikk da du "satte hardt mot hardt"?

• Liker 1
Skrevet

På hvilken måte får dette konsekvenser for henne egentlig?

• Liker 1
Skrevet

Økonomiske konsekvenser.

Skrevet

At jeg forsvinner ut av hennes bilde. Som altså betyr at jeg ikke er der lenger. Dermed mister hun en mulighet hun har hatt.

Skrevet

Hvorfor ønsket tolkningsdamen å gå fra mannen sin i utgangspunktet? Kan ikke huske at du har sagt noe om dét.

Skrevet

Økonomiske konsekvenser.

Ja, det også selvfølgelig.

Skrevet

At jeg forsvinner ut av hennes bilde. Som altså betyr at jeg ikke er der lenger. Dermed mister hun en mulighet hun har hatt.

Hun blir kanskje glad for å bli kvitt deg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor ønsket tolkningsdamen å gå fra mannen sin i utgangspunktet? Kan ikke huske at du har sagt noe om dét.

Hun har lenge følt at han ikke bryr seg. Over mange år. Lenge før hun traff meg.

Han er visstnok (ifølge henne) ikke flink til å vise henne at han bryr seg (selv om han skulle gjøre det).

Paradoksalt nok er hun sikkert minst like dårlig til å vise meg at hun bryr seg. Mye mulig at de fortjener hverandre, tenker jeg da.

Endret av Steinar40
Skrevet

Hun blir kanskje glad for å bli kvitt deg.

Det vil vise seg.

Skrevet

Hun har lenge følt at han ikke bryr seg. Over mange år. Lenge før hun traff meg.

Han er visstnok (ifølge henne) ikke flink til å vise henne at han bryr seg (selv om skulle gjøre det).

Paradoksalt nok er hun sikkert minst like dårlig til å vise meg at hun bryr seg. Mye mulig at de fortjener hverandre, tenker jeg da.

Kanskje hun ikke fikk nok penger?

Skrevet

Kanskje hun ikke fikk nok penger?

Av han eller av meg?

Skrevet

Av han eller av meg?

Av han (og nå av deg). At dette er den røde tråden gjennom livet hennes; "jeg vil ha PENGER!!"

Skrevet

Jeeez. Hvor mye tror du hun ønsker deg i livet sitt, når hun oppfører seg som hun gjør? FÅ OPP ØYA!

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...