Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2081 Skrevet 8. februar 2011 Det er patetisk å se en voksen mann med så lite ryggrad. Og hva mener du er patetisk? At jeg skal tvinge henne til å måtte bestemme seg? Er det noe som sier at kvinnfolk ikke behøver å bestemme seg? Er det bare mannen som skal bestemme seg uavhengig av kvinnen? Gir det mannen ryggrad at han gir faen i dama?
Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #2082 Skrevet 8. februar 2011 Gir det mannen ryggrad at han gir faen i dama? Det gir han ryggrad når han har evne til å forstå NÅR det er på tide å gi faen.
Tabris Skrevet 8. februar 2011 #2083 Skrevet 8. februar 2011 Hvis du ikke har forstått hvorfor jeg (vi) mener du ikke har noen ryggrad, og oppfører deg patetisk til å være over førti år, etter to tråder og hundrevis av innlegg, så vil ikke et innlegg til hjelpe noe som helst. Du er beyond enhver form for hjelp i det hele tatt. 5
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2084 Skrevet 8. februar 2011 Det gir han ryggrad når han har evne til å forstå NÅR det er på tide å gi faen. Det er etter denne uka.
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2085 Skrevet 8. februar 2011 Hvis du ikke har forstått hvorfor jeg (vi) mener du ikke har noen ryggrad, og oppfører deg patetisk til å være over førti år, etter to tråder og hundrevis av innlegg, så vil ikke et innlegg til hjelpe noe som helst. Du er beyond enhver form for hjelp i det hele tatt. Som sagt, jeg skal lære henne at hun må klare å bestemme seg. Noe hun åpenbart har forferdelig vanskelig for av ulike årsaker. Og hvis hun nå ikke aktivt bestemmer seg, så har hun da allikevel bestemt seg. Det er et valg å gjøre ingenting også.
Guriane Skrevet 8. februar 2011 #2086 Skrevet 8. februar 2011 Som sagt, jeg skal lære henne at hun må klare å bestemme seg. Noe hun åpenbart har forferdelig vanskelig for av ulike årsaker. Og hvis hun nå ikke aktivt bestemmer seg, så har hun da allikevel bestemt seg. Det er et valg å gjøre ingenting også. Lære henne ja.. *humre* Og det valget tok hun for lenge siden. 1
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2087 Skrevet 8. februar 2011 Lære henne ja.. *humre* Og det valget tok hun for lenge siden. Det kan selvfølgelig godt hende at hun ser det sånn. Men det blir fort annerledes når valget får konsekvenser for henne selv.
Guriane Skrevet 8. februar 2011 #2088 Skrevet 8. februar 2011 Det kan selvfølgelig godt hende at hun ser det sånn. Men det blir fort annerledes når valget får konsekvenser for henne selv. Hvorfor sitte her og trøkke ut uka egentlig. Hvorfor ikke bare stikke innom igjen til neste uke og fortelle oss hvordan det gikk da du "satte hardt mot hardt"? 1
Gjest Niema Skrevet 8. februar 2011 #2089 Skrevet 8. februar 2011 Det kan selvfølgelig godt hende at hun ser det sånn. Men det blir fort annerledes når valget får konsekvenser for henne selv. På hvilken måte får dette konsekvenser for henne egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #2090 Skrevet 8. februar 2011 På hvilken måte får dette konsekvenser for henne egentlig? Økonomiske konsekvenser.
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2091 Skrevet 8. februar 2011 På hvilken måte får dette konsekvenser for henne egentlig? At jeg forsvinner ut av hennes bilde. Som altså betyr at jeg ikke er der lenger. Dermed mister hun en mulighet hun har hatt.
Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #2092 Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor ønsket tolkningsdamen å gå fra mannen sin i utgangspunktet? Kan ikke huske at du har sagt noe om dét.
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2093 Skrevet 8. februar 2011 Økonomiske konsekvenser. Ja, det også selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #2094 Skrevet 8. februar 2011 At jeg forsvinner ut av hennes bilde. Som altså betyr at jeg ikke er der lenger. Dermed mister hun en mulighet hun har hatt. Hun blir kanskje glad for å bli kvitt deg. 2
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2095 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Hvorfor ønsket tolkningsdamen å gå fra mannen sin i utgangspunktet? Kan ikke huske at du har sagt noe om dét. Hun har lenge følt at han ikke bryr seg. Over mange år. Lenge før hun traff meg. Han er visstnok (ifølge henne) ikke flink til å vise henne at han bryr seg (selv om han skulle gjøre det). Paradoksalt nok er hun sikkert minst like dårlig til å vise meg at hun bryr seg. Mye mulig at de fortjener hverandre, tenker jeg da. Endret 8. februar 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2096 Skrevet 8. februar 2011 Hun blir kanskje glad for å bli kvitt deg. Det vil vise seg.
Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #2097 Skrevet 8. februar 2011 Hun har lenge følt at han ikke bryr seg. Over mange år. Lenge før hun traff meg. Han er visstnok (ifølge henne) ikke flink til å vise henne at han bryr seg (selv om skulle gjøre det). Paradoksalt nok er hun sikkert minst like dårlig til å vise meg at hun bryr seg. Mye mulig at de fortjener hverandre, tenker jeg da. Kanskje hun ikke fikk nok penger?
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2098 Skrevet 8. februar 2011 Kanskje hun ikke fikk nok penger? Av han eller av meg?
Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #2099 Skrevet 8. februar 2011 Av han eller av meg? Av han (og nå av deg). At dette er den røde tråden gjennom livet hennes; "jeg vil ha PENGER!!"
Gjest Niema Skrevet 8. februar 2011 #2100 Skrevet 8. februar 2011 At jeg forsvinner ut av hennes bilde. Som altså betyr at jeg ikke er der lenger. Dermed mister hun en mulighet hun har hatt. Jeeez. Hvor mye tror du hun ønsker deg i livet sitt, når hun oppfører seg som hun gjør? FÅ OPP ØYA! 2
Fremhevede innlegg