Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #2061 Skrevet 7. februar 2011 Er det en kode? Har dere et eget hemmelig språk, hvor dum betyr fin?
Lizzee Skrevet 7. februar 2011 #2062 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Det er selvfølgelig mye mulig at hun bare kontaktet meg med tanke på å få mer penger. Jeg har ingen aning. Hun er åpenbart ett kvinnfolk i hvert fall. Det var nå enda godt du skrev i bestemt form da. Altså ett kvinnfolk og ikke et kvinnefolk. Det er jo et hav av forskjell vet du. Og jeg vil altså prate med henne ansikt-til-ansikt for å finne ut hvor landet egentlig ligger. Hvis hun ønsker det også. Ellers gir jeg selvfølgelig helt faen. ...for du vet fortsatt ikke hvor landet ligger? Hvor dum går det an å bli???? Endret 7. februar 2011 av Lizzee 1
Lizzee Skrevet 7. februar 2011 #2063 Skrevet 7. februar 2011 Er det en kode? Har dere et eget hemmelig språk, hvor dum betyr fin? Og pikk betyr solid kjernekar! 1
Nuith Skrevet 7. februar 2011 #2064 Skrevet 7. februar 2011 For ikke å glemme at "dra til helvete" betyr "ta meg NÅ!" 1
Bernina Skrevet 7. februar 2011 #2065 Skrevet 7. februar 2011 For ikke å glemme at "dra til helvete" betyr "ta meg NÅ!" ...sexfiksert du også ja! 1
Bernina Skrevet 7. februar 2011 #2066 Skrevet 7. februar 2011 JULI 2010 jeg er forsåvidt enig i at hun utnytter meg, men det har hele tiden vært bevisst ifra min side. Dvs jeg har testet farvannet på denne måten. FEBRUAR 2011 Og jeg vil altså prate med henne ansikt-til-ansikt for å finne ut hvor landet egentlig ligger. Hvis hun ønsker det også. 1
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #2067 Skrevet 7. februar 2011 For ikke å glemme at "dra til helvete" betyr "ta meg NÅ!" nei nei nei, det er privat, det betyr. "JA; jeg flytter selvsagt til Østfold, og bryter opp familien og røsker barna opp fra nærmiljøet, kjære deg."
Nuith Skrevet 7. februar 2011 #2068 Skrevet 7. februar 2011 Kanskje det betyr begge deler? For ikke å glemme "jeg elsker deg over alt på jord, sussebassen min!"
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #2069 Skrevet 7. februar 2011 Kanskje det betyr begge deler? For ikke å glemme "jeg elsker deg over alt på jord, sussebassen min!" Sussebass er da et rimelig ufornuftig og unødvendig ord...
Nuith Skrevet 7. februar 2011 #2070 Skrevet 7. februar 2011 Sussebass er da et rimelig ufornuftig og unødvendig ord... Derfor de gjemmer det bak kodeord, er det ikke
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #2071 Skrevet 7. februar 2011 Derfor de gjemmer det bak kodeord, er det ikke Ahaaaaaaaaaaaaaa!!
Steinar40 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #2072 Skrevet 7. februar 2011 Let me get this straight: Du har ikke hatt noen kontakt med henne på lenge, også sender hun en melding hvor hun spør om hvor dum det går an å bli? Helt uten noen form for innledning fra deg? Ja, det stemmer. Hun syns jeg er dum som ikke kontakter henne, og selvfølgelig gir henne penger. Kvinne-mann forhold er ikke alltid like lette å forstå for å si det pent. Følelser gjør at det blir mye rar oppførsel og mye surr. Har vel ikke akkurat vært helt perfekt jeg heller hehe Fortell meg igjen hvorfor du vil ha et forhold til henne? Fordi hun sender søte meldinger til deg? Nei, som jeg har sagt hele tiden så forutsetter dette at hun gir seg og endrer innstilling og oppførsel. Og med dette mener jeg da altså at hun bestemmer seg, begynner å kommunisere, være positiv og satse på oss i sammen. Vil ikke hun dette så vil ikke jeg noe heller. Hardt-mot-hardt. Men er det fortsatt ingen fremgang denne uka heller, så skal jeg slutte å svare henne.
Steinar40 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #2073 Skrevet 7. februar 2011 Det var nå enda godt du skrev i bestemt form da. Altså ett kvinnfolk og ikke et kvinnefolk. Det er jo et hav av forskjell vet du. Ja, det var bevisst vettu. Hun er ikke det enkleste kvinnelige individet som finnes, vil jeg tro. ...for du vet fortsatt ikke hvor landet ligger? Hvor dum går det an å bli???? Tja, når man kommer borti et individ som henne, og en situasjon som denne, så blir det faktisk veldig vanskelig. Derfor tar jeg heller den tiden som trengs. Selv om jeg nå presser på så godt det går. Og presset kommer bare til å bli hardere.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #2074 Skrevet 7. februar 2011 Hun sendte en ny SMS i går kveld: "Dum det går an å bli ?" Jeg svarte henne nå: "Hvor dum det går an å bli får du nesten spørre deg selv om. Og er du gla i meg så reiser du hit nå så vi får pratet i sammen. Ellers blir du der du er." Jeg må signere tolkningsdama der. Men kan det være at hun har vært innom Kvinneguiden og oppdaget trådene du har startet om henne? Det kunne i hvertfal hver en ganske god grunn for å sende en "Dum det går an å bli ?"-melding ut av et blå.
Ellevill Skrevet 7. februar 2011 #2075 Skrevet 7. februar 2011 Nei, som jeg har sagt hele tiden så forutsetter dette at hun gir seg og endrer innstilling og oppførsel. Og med dette mener jeg da altså at hun bestemmer seg, begynner å kommunisere, være positiv og satse på oss i sammen. Vil ikke hun dette så vil ikke jeg noe heller. Hardt-mot-hardt. Men er det fortsatt ingen fremgang denne uka heller, så skal jeg slutte å svare henne. Jeg har uthevet en setning her. Skjønner du ikke hvor ulogisk det er? Det er som om jeg skulle søkt på ny jobb som jeg av en eller annen grunn jeg trodde jeg skulle få, så ville de ikke ansette meg likevel og så hadde jeg sagt at da vil ikke jeg jobbe der heller. Og dermed ment at dette ville være innunder begrepet "hardt mot hardt". 4
Gjest KateW Skrevet 8. februar 2011 #2076 Skrevet 8. februar 2011 Les NØYE det Ellevill skrev over her Steinar. Og tenk over om det er NOE som tyder på at den kvinnen øsker å være kjæresten din.
Steinar40 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2077 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg har uthevet en setning her. Skjønner du ikke hvor ulogisk det er? Det er som om jeg skulle søkt på ny jobb som jeg av en eller annen grunn jeg trodde jeg skulle få, så ville de ikke ansette meg likevel og så hadde jeg sagt at da vil ikke jeg jobbe der heller. Og dermed ment at dette ville være innunder begrepet "hardt mot hardt". I eksemplet ditt hadde jeg da faktisk forventet at de ikke kontaktet meg igjen. Ellers kunne man tro at de ikke helt har bestemt seg allikevel. Ikke sant? Målet mitt nå er først og fremst å tvinge henne til å bestemme seg på alvor. Altså at hun skal måtte innse at det blir enten eller samme hva hun gjør og ikke gjør. Altså, hvis hun skulle kontakte meg igjen i løpet av denne uka, så kommer jeg til å gi henne 1 siste beskjed om at dette er siste gangen jeg ber henne reise til meg for å prate om dette. Hvis hun derimot ikke kontakter meg igjen denne uka, så kommer jeg ikke til å svare henne i det hele tatt ved et eventuelt senere tilfelle. Eneste unntaket er da hvis hun gir meg beskjed om at hun har bestemt seg for å reise. Endret 8. februar 2011 av Steinar40
Tabris Skrevet 8. februar 2011 #2078 Skrevet 8. februar 2011 Det er patetisk å se en voksen mann med så lite ryggrad. 5
Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #2079 Skrevet 8. februar 2011 Steinar - du er min aller beste venn Steinar, skal vi to leke litt igjen? Steinar, når du har på din cowboydrakt Er hele gata vår betatt Du kommer når jeg roper Du sier aldri nei Alltid er vi venner Du er så kjekk og grei Fri oversettelse
Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #2080 Skrevet 8. februar 2011 Det er patetisk å se en voksen mann med så lite ryggrad. Kanskje det finnes noen donorer her inne?
Fremhevede innlegg