Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge du sier "så kommer det til å bli mye vanskeligere senere" så er det jo ikke hugget i sten...

Saken er at jeg ikke kommer til å vente på henne lenger etter neste uke.

Da er alle lovnader fra min side "null and void".

Men hvis hun skulle komme krypende på sine knær senere i livet og tigge meg om ta henne tilbake, så blir jo det isåfall en sak jeg må vurdere der og da.

Hvis jeg ikke er opptatt på det tidspunktet selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis din holdning og oppførsel overfor kvinner i ute i virkeligheten står i stil med din oppførsel og holdninger på dette forumet, så kan jeg garantere at du IKKE kommer til å være opptatt, verken om 1, 10 eller 30 år.

(Med mulig unntak for usedvanlig desperate kjøpebruder.)

• Liker 2
Skrevet

Hvis din holdning og oppførsel overfor kvinner i ute i virkeligheten står i stil med din oppførsel og holdninger på dette forumet, så kan jeg garantere at du IKKE kommer til å være opptatt, verken om 1, 10 eller 30 år.

(Med mulig unntak for usedvanlig desperate kjøpebruder.)

Tja, det har hun påstått også.

Og da sier jeg at det vet hun ingenting om, og det gjør ikke du heller ;)

Skrevet (endret)

Men hvis hun skulle komme krypende på sine knær senere i livet og tigge meg om ta henne tilbake, så blir jo det isåfall en sak jeg må vurdere der og da.

Ta henne tilbake ?? Har du noen sinne hatt henne ??

(enten på bibelsk måte eller noen som helst annen)

For å ta noen TILBAKE - må det jo ha vært et forhold som er avluttet. Mannen hennes kan ta henne tilbake - men du som ikke har vært annet enn en bank - eller sugardaddy for henne, har vel ikke noe å ta henne tilbake til.

Endret av LilleBille
Skrevet

Tja, det har hun påstått også.

Og da sier jeg at det vet hun ingenting om, og det gjør ikke du heller ;)

Har hun påstått det?

Eh... Steinar. Er du sikker på at dere har et forhold i det hele tatt? Det virker jo som hun er ferdig med deg for lenge siden. Hvor lenge skal du sitte og forvente at hun endrer ditt og datt og viser ditt og datt - før du skjønner at hun er ferdig med deg?

Skrevet

Hvor lenge skal du sitte og forvente at hun endrer ditt og datt og viser ditt og datt - før du skjønner at hun er ferdig med deg?

Han komme til å vente helt til det har grodd på mose på den steinen han har hugget betydningsløse meninger inn i...

Skrevet

Hun sendte en ny SMS i går kveld: "Dum det går an å bli ?"

Jeg svarte henne nå: "Hvor dum det går an å bli får du nesten spørre deg selv om. Og er du gla i meg så reiser du hit nå så vi får pratet i sammen. Ellers blir du der du er."

Skrevet

Steinar, hva må til for at du skjønner at hun ikke vil ha deg?

Hun har IKKE innledet et forhold til deg.

Hun vil IKKE snakke med deg.

Hun har ønsket deg LYKKE TIL VIDERE.

Hun kommer kun med vage hendytninger om flytting osv for å få deg til å slutte og plage henne.

Hva er det DU mener skal til for å få en closure? Hva er det DU mener hun trenger å si til deg som hun ikke har sagt med all mulig tydelighet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke at noen kan ha så lite selvrespekt at de fortsatt ønsker et forhold med noen som skriver slike meldinger. Eventuelt så er Steinar et troll. Det er jo beleilig at hun alltid kommer med en ny tåpelig SMS hver gang tråden ser ut til å dø hen.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje hun har lest denne tråden?

Du ser at den eneste som er enig med deg, er du selv, Steinar. Alle, inkludert Tolkningsdama syns du er dum????

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke at noen kan ha så lite selvrespekt at de fortsatt ønsker et forhold med noen som skriver slike meldinger. Eventuelt så er Steinar et troll. Det er jo beleilig at hun alltid kommer med en ny tåpelig SMS hver gang tråden ser ut til å dø hen.

Og innen disse 14 dagene har gått så har det vel skjedd noe som gjør at det som ble hugget i stein ikke gjelder allikevel.

Rart det der.

Jeg tror på en måte at Steinar er et troll. Og det har sammenheng med at jeg egentlig ikke tror at så dumme menn eksisterer i virkeligheten.

Skrevet

Jeg svarte henne nå: "Hvor dum det går an å bli får du nesten spørre deg selv om. Og er du gla i meg så reiser du hit nå så vi får pratet i sammen. Ellers blir du der du er."

Hvorfor gadd du å svare?

Med det beviste du bare at du er dum.

Skrevet

Jeg tror på en måte at Steinar er et troll. Og det har sammenheng med at jeg egentlig ikke tror at så dumme menn eksisterer i virkeligheten.

Slik tenker jeg også. Egentlig vil en diagnose faktisk være utelukkende positiv, det ville gitt en skikkelig forklaring. Alternativet er bare for trist.

Skrevet

Dette har du selvsagt aldri svart på heller.... :roll:

Jeg har ikke sett at du har sagt at det tyder på at jeg har aspbergers, så nei det har jeg ikke gjort.

Og når jeg har antydet at du kan ha noe sånt, så har jeg lagt ved en rekke lenker og vist til en rekke symtomer som sammenfaller med en slik diagnose - har ikke sett du har gjort det overfor meg.

Og om det faktisk er sånn at du mener jeg har aspbergers, så lurer jeg på hva som får deg til å mene det?

Hva ledet opp til den SMS'en fra henne? Hun skriver vel ikke en sånn uten at du har innledet med noe går jeg ut fra? Hva betydde det i tilfelle?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor fikk du denne meldingen? Hva sendte du først?

Hvorfor tror du hun er glad i deg?

Hvorfor tror du at dere har et så godt grunnlag for forholdet deres, at dette kan fungere? Og hva er i så fall dette grunnlaget? At du er solid?

Hvordan kan du tro at det er liv laga om hun flytter til deg i sommer når ingenting mellom dere fungerer i februar? Jeg synes du virker besatt og virkelighetsfjern - skummelt egentlig!

Skrevet

Hvorfor fikk du denne meldingen? Hva sendte du først?

Hvorfor tror du hun er glad i deg?

Hvorfor tror du at dere har et så godt grunnlag for forholdet deres, at dette kan fungere? Og hva er i så fall dette grunnlaget? At du er solid?

Hvordan kan du tro at det er liv laga om hun flytter til deg i sommer når ingenting mellom dere fungerer i februar? Jeg synes du virker besatt og virkelighetsfjern - skummelt egentlig!

Jeg har ikke hatt noen kontakt med henne i det hele tatt før hun sendte denne meldingen i går kveld.

Og jeg kan forstå at dere tenker jeg er et troll, men dette er faktisk sant.

Og jeg har ikke hørt noe mer ifra henne etter min melding i sta.

Det er selvfølgelig mye mulig at hun bare kontaktet meg med tanke på å få mer penger. Jeg har ingen aning. Hun er åpenbart ett kvinnfolk i hvert fall.

Og jeg vil altså prate med henne ansikt-til-ansikt for å finne ut hvor landet egentlig ligger. Hvis hun ønsker det også.

Ellers gir jeg selvfølgelig helt faen.

Skrevet

Det er selvfølgelig mye mulig at hun bare kontaktet meg med tanke på å få mer penger. Jeg har ingen aning. Hun er åpenbart ett kvinnfolk i hvert fall.

Ehhh.. har du mistenkt henne for å være en mann på noe tidspunkt? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Ehhh.. har du mistenkt henne for å være en mann på noe tidspunkt? :klo:

Nei, det skal være både sikkert og visst!

Skrevet

Nei, det skal være både sikkert og visst!

Så hvorfor skriver du at hun er dame i forrige innlegg - det har vel vært kjent lenge?

Skrevet (endret)

Jeg har ikke hatt noen kontakt med henne i det hele tatt før hun sendte denne meldingen i går kveld.

Og jeg kan forstå at dere tenker jeg er et troll, men dette er faktisk sant.

Og jeg har ikke hørt noe mer ifra henne etter min melding i sta.

Og jeg vil altså prate med henne ansikt-til-ansikt for å finne ut hvor landet egentlig ligger. Hvis hun ønsker det også.

Ellers gir jeg selvfølgelig helt faen.

Let me get this straight: Du har ikke hatt noen kontakt med henne på lenge, også sender hun en melding hvor hun spør om hvor dum det går an å bli? Helt uten noen form for innledning fra deg? :klo: Fortell meg igjen hvorfor du vil ha et forhold til henne? Fordi hun sender søte meldinger til deg? :klo:

Endret av pøbelsara
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...