Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hun har sagt at ingen har gjort henne så sinna som meg.

Hva er det du/dere reagerer så voldsomt på egentlig?

At jeg sier meningen min? At jeg motsier dere? At jeg har mine egne meninger?

Her kommer jeg med mitt siste innlegg i denne tråden. Jeg lover på tro og ære at dette blir det siste herfra. Nå gidder jeg ikke kaste bort mer tid.

Jeg reagerer på at du er arrogant, nedlatende, ufølsom, sosialt uintelligent, dine meninger er allmenngyldig og universelle og at du aldri klarer svare på et eneste spørsmål. I tillegg har du et menneske-og kvinnesyn som er helt på trynet.

Dessuten evner du ikke se at ALLE her er enig i at du ikke har fattet noe som helst av det vi prøver å fortelle deg. Da er din forklaring at vi er kvinner. Utrolig snevert og sjåvinistisk.

Jeg skjønner veldig godt at tolkningsdama sier at ingen får henne så sint som du. Tro meg, det er verken positivt eller et kompliment.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at tolkningsdama ikke vil møte deg er kommunikasjon.

Det at hun ikke vil prate/samarbeide er kommunikasjon.

Hun kommuniserer at hun ikke er interessert! Må du ha det skriftlig??

• Liker 3
Skrevet

Ja si det?

Har du noen postive egenskaper du kan utvikle?

Hva er bra med deg Steinar?

Nevn 3 ting som er positivt med deg!

3 ting som gjør at du selv mener du har en fin oppførsel.

Jeg er solid, ærlig og til å stole på.

Men jeg kan ikke lenger finne meg i hennes idiotoppførsel.

Derfor er min plan og min strategi som hugget i sten!

Hun har neste uke på seg til å se lyset i tunnelen. Og skjer ikke det så kommer det til å bli veldig mye vanskeligere samme hva hun eventuelt måtte ville senere.

Skrevet

Endre oppførsel til hva da?

Kan jeg få foreslå en upikk? - en ålreit fyr med en viss selvinnsikt samt en liten klype empati og et snev av vilje til å forstå sine medmennesker.

• Liker 3
Skrevet

Hvis du ikke oppnår det du vil med den oppførselen du har i dag så må det jo være noe galt, noe du bør endre på!

Det er vel litt korttenkt å påstå noe sånt? Kan jo like gjerne være resten av verden det er noe galt med, og at det er den Steinar må endre på.

• Liker 3
Skrevet

Hun har neste uke på seg til å se lyset i tunnelen. Og skjer ikke det så kommer det til å bli veldig mye vanskeligere samme hva hun eventuelt måtte ville senere.

Så lenge du sier "så kommer det til å bli mye vanskeligere senere" så er det jo ikke hugget i sten...

Du skjønner vel at du verken trenger plan eller strategi for å bare avslutte.

Eller nei. Det skjønner du jo ikke.

Solid, ærlig og til å stole på.

Solid. Du har jo gjentatte ganger bekreftet at du tror at penger er veien til denne kvinnens hjerte. Men det hjelper ikke å være solid.

Ærlig. Mulig, Men totalt uten filter eller evne til å forstå hva man bør og ikke bør si.

Til å stole på. Tviler. Du har gjentatte ganger påstått at du aldri skal svare dame eller gi penger igjen. Du har måttet gå tilbake på dine ultimatum flere ganger. Ikke til å stole på.

Og forsøker å sjekke opp en gift dame. Absolutt ikke til å stole på!!!

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du sier "så kommer det til å bli mye vanskeligere senere" så er det jo ikke hugget i sten...

Du skjønner vel at du verken trenger plan eller strategi for å bare avslutte.

Eller nei. Det skjønner du jo ikke.

Solid, ærlig og til å stole på.

Solid. Du har jo gjentatte ganger bekreftet at du tror at penger er veien til denne kvinnens hjerte. Men det hjelper ikke å være solid.

Ærlig. Mulig, Men totalt uten filter eller evne til å forstå hva man bør og ikke bør si.

Til å stole på. Tviler. Du har gjentatte ganger påstått at du aldri skal svare dame eller gi penger igjen. Du har måttet gå tilbake på dine ultimatum flere ganger. Ikke til å stole på.

Og forsøker å sjekke opp en gift dame. Absolutt ikke til å stole på!!!

Skrevet

HÆ? Jeg snakker om at DU har hatt sex med et menneske som du IKKE er i forhold til, som til ALT OVERMÅL er sammen med en annen

Hvem av oss har dårlig stil?

Det er jo det tråden handler om, at du puler ei som er gift! Det er du som har åpnet opp for å snakke om dette, også påstår du at jeg har dårlig stil? JEG!

Kanskje du er sexfiksert fordi du uten videre går ut fra at Steinars forhold til Tolkningsdama har involvert sex? Det kan jo godt hende at Steinar faktisk ikke har dyppet den enøyde banditten, og derfor blir litt fornærmet når du beskylder ham for det. Ettersom sex er privat, kan han uansett ikke avkrefte antakelsene dine.

Skrevet

OK.

3 negative ting da?

Skrevet

Kanskje du er sexfiksert fordi du uten videre går ut fra at Steinars forhold til Tolkningsdama har involvert sex? Det kan jo godt hende at Steinar faktisk ikke har dyppet den enøyde banditten, og derfor blir litt fornærmet når du beskylder ham for det. Ettersom sex er privat, kan han uansett ikke avkrefte antakelsene dine.

Nope, jeg tror faktisk ikke at dama og Stony-boy har pult. Jeg er ikke sikker på om Steinar har pult andre steder enn på kontoret.

• Liker 2
Skrevet

Det at tolkningsdama ikke vil møte deg er kommunikasjon.

Det at hun ikke vil prate/samarbeide er kommunikasjon.

Hun kommuniserer at hun ikke er interessert! Må du ha det skriftlig??

Da skal hun ikke si noe annet heller. Er hun ikke interessert så sier hun IKKE at hun skal flytte til meg til sommeren.

Skrevet

OK.

3 negative ting da?

Tja, jeg kan være egen, lite fleksibel, og kan virkelig ikke fordra vanskelige folk som ikke vil kommunisere og samarbeide.

Skrevet

Da skal hun ikke si noe annet heller. Er hun ikke interessert så sier hun IKKE at hun skal flytte til meg til sommeren.

Jo selvfølgelig kan hun det (gå tilbake noen side og les det eventyret hvor du gikk fra å være ridder til å bli hoffnarr).

Har du først vært så dum å lokke med penger så kan du jo skylde deg selv for at hun sier noe annet.

Greit nok at du NÅ har LAGT EN PLAN som er HUGGET I STEIN, og STRAMMET SKRUESTIKKA og jeg vet ikke hva. Men du har tidligere bevisst TILATT henne å utnytte deg for å "teste farvannet".

Kanskje hun nå "tester farvannet" når det gjelder dine ultimatum?

Eller nei. Hun føler vel i bunn og grunn at hun ikke skylder deg noen forklaring. Vi vet jo alle hva hun mener om deg.

Skrevet

Tja, jeg kan være egen, lite fleksibel, og kan virkelig ikke fordra vanskelige folk som ikke vil kommunisere og samarbeide.

Er det en negativ ting ved deg at du ikke kan fordra vanskelig folk som ikke vil kommunisere og samarbeide??? :eeeh:

Du synes det selv?

Skrevet

Talk is cheap. Aner du hvor lett det er å sitte på en helt annen kant av landet å slenge ut noe sånt uten å mene det? Så har hun muligheten til å dra noen siste kroner ut av det før du innser at det var løgn vet du.

• Liker 1
Skrevet

Talk is cheap. Aner du hvor lett det er å sitte på en helt annen kant av landet å slenge ut noe sånt uten å mene det? Så har hun muligheten til å dra noen siste kroner ut av det før du innser at det var løgn vet du.

Har jo funka før!

Skrevet

Tja, jeg kan virkelig ikke fordra vanskelige folk som ikke vil kommunisere og samarbeide.

Dumt det der du. Veldig negativt.

At du ikke liker vanskelige folk.

Hadde trodd det skulle stå på positiv-lista di jeg?

Skrevet

Jo selvfølgelig kan hun det (gå tilbake noen side og les det eventyret hvor du gikk fra å være ridder til å bli hoffnarr).

Har du først vært så dum å lokke med penger så kan du jo skylde deg selv for at hun sier noe annet.

Greit nok at du NÅ har LAGT EN PLAN som er HUGGET I STEIN, og STRAMMET SKRUESTIKKA og jeg vet ikke hva. Men du har tidligere bevisst TILATT henne å utnytte deg for å "teste farvannet".

Kanskje hun nå "tester farvannet" når det gjelder dine ultimatum?

Eller nei. Hun føler vel i bunn og grunn at hun ikke skylder deg noen forklaring. Vi vet jo alle hva hun mener om deg.

Alt styret med penger begynte nok egentlig med at jeg likte å kunne glede henne med å gi noen gaver. Tenkte at det var jo positivt.

Problemet var bare at hun ikke helt tålte dette tydeligvis.

Men uansett så begynte jeg ikke å hjelpe henne økonomisk før hun separerte seg og flyttet ut.

Noe jeg syns var helt greit så lenge det var en fremgang. Men som jeg snart følte at det ikke ble. Klart at den store avstanden gjorde dette betydelig mer komplisert enn det ellers kunne ha vært.

Hun syns i hvertfall at jeg skylder henne mer penger og kaller meg pikk og ber meg dra til helvete når hun ikke får dem.

Noe jeg forsåvidt kunne forstått HVIS hun var villig til å kommunisere og samarbeide med meg. Men som hun ikke er. Og da gidder ikke jeg mer.

Skrevet

Er det en negativ ting ved deg at du ikke kan fordra vanskelig folk som ikke vil kommunisere og samarbeide??? :eeeh:

Du synes det selv?

Vel, forsåvidt ikke, men det gjør livet vanskeligere når slike folk ikke er til å unngå.

Skrevet

Ja, jeg vet det. Men jeg forventet bedre. Derfor ville jeg se hva fakta egentlig var.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...