Suzy Skrevet 6. februar 2011 #2001 Skrevet 6. februar 2011 Tja, for meg er jo mine følelser mer verdt. Og du lurer på hvorfor jeg og andre antyder at du mangler et par skruer... For en uspiselig holdning. Si meg mangler du fullstendig respekt for andre? 1
Gjest Purple Haze Skrevet 6. februar 2011 #2002 Skrevet 6. februar 2011 Jada, dere kvinnfolk som bare ønsker en mann som jatter med dere, og som ikke har en egen tanke eller mening i sitt hode, dere passer IKKE i sammen med meg, nei! Det er rene fakta for pengene dine! Og her har du faktisk mage til å påstå at min mann bare jatter med meg og ikke har egne tanker og meninger! Helt utrolig. Hvor arrogant og nedlatende er det mulig å bli?! Og nei, jeg passer gudskjelov og takk og pris ikke sammen med deg. Det er første gang jeg er enig med deg i noe her. 1
Lizzee Skrevet 6. februar 2011 #2003 Skrevet 6. februar 2011 Etter å ha lest de siste sidene her så står det plutselig helt klart for meg hvorfor tolkningsdama kalte ham en pikk. 4
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2004 Skrevet 6. februar 2011 Etter å ha lest de siste sidene her så står det plutselig helt klart for meg hvorfor tolkningsdama kalte ham en pikk. Ja, det er fordi jeg krevde at hun skulle reise hit så vi får pratet i sammen, og at hun ikke fikk mer penger ellers. Noe hun da altså ikke fikk.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. februar 2011 #2005 Skrevet 6. februar 2011 Etter å ha lest de siste sidene her så står det plutselig helt klart for meg hvorfor tolkningsdama kalte ham en pikk. Det har jeg hatt stor forståelse for lenge. 2
Lizzee Skrevet 6. februar 2011 #2006 Skrevet 6. februar 2011 Og her har du faktisk mage til å påstå at min mann bare jatter med meg og ikke har egne tanker og meninger! Helt utrolig. Hvor arrogant og nedlatende er det mulig å bli?! Og nei, jeg passer gudskjelov og takk og pris ikke sammen med deg. Det er første gang jeg er enig med deg i noe her. Vet du, det er ingen andre som passer sammen med ham heller. Vi skal være glad vi er som vi er og har de mennene vi har Purple!! Det er jo tross alt bare Steinar som har et problem med det og ikke vi. 1
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2007 Skrevet 6. februar 2011 Det har jeg hatt stor forståelse for lenge. Hun har sagt at ingen har gjort henne så sinna som meg. Hva er det du/dere reagerer så voldsomt på egentlig? At jeg sier meningen min? At jeg motsier dere? At jeg har mine egne meninger?
Lizzee Skrevet 6. februar 2011 #2008 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det er fordi jeg krevde at hun skulle reise hit så vi får pratet i sammen, og at hun ikke fikk mer penger ellers. Noe hun da altså ikke fikk. Jeg regner med at måten du ordla deg på og arrogansen du viste (lik den du viser her) var utslagsgivende for hennes karakteristikk av deg. 1
Lizzee Skrevet 6. februar 2011 #2009 Skrevet 6. februar 2011 Hun har sagt at ingen har gjort henne så sinna som meg. Hva er det du/dere reagerer så voldsomt på egentlig? At jeg sier meningen min? At jeg motsier dere? At jeg har mine egne meninger? Det er fint at folk har egne meninger. Det er helt greit å bli motsagt. Egne meninger bør alle ha. Men det er noe med innstillingen og oppførselen din.... 2
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2010 Skrevet 6. februar 2011 Jeg regner med at måten du ordla deg på og arrogansen du viste (lik den du viser her) var utslagsgivende for hennes karakteristikk av deg. Hvordan skulle jeg sagt det da? "Kunne du være så vennlig å reise hit når du har tid og føler for det så vi får pratet i sammen?" Hadde dette vært bra? Problemet er bare at da hadde jeg ikke sett henne før sommeren i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #2011 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det er fordi jeg krevde at hun skulle reise hit så vi får pratet i sammen, og at hun ikke fikk mer penger ellers. Noe hun da altså ikke fikk. Prøvde å kjøpe henne igjen altså. Kom hit, du får ikke mer penger ellers? Du bruker den ja. Tøysegutten!!!! Det var vel noen du igjen gjorde for å finne ut hvor landet lå? Bevisst forsøke å få henne til å ville utnytte deg (slik du snakket om i juli 2010)? Du kunne ikke forsøkt den: "Jeg er så glad i deg, jeg vil at det skal bli oss, kan du ikke komme så vi får pratet sammen?" Tror det hadde fønket bedre enn: "Du må komme hit og prate ellers får du ikke mer penger!"
Lizzee Skrevet 6. februar 2011 #2012 Skrevet 6. februar 2011 Hvordan skulle jeg sagt det da? "Kunne du være så vennlig å reise hit når du har tid og føler for det så vi får pratet i sammen?" Hadde dette vært bra? Problemet er bare at da hadde jeg ikke sett henne før sommeren i hvert fall. Du vet/forstår tydeligvis ikke hvordan man snakker til et menneske som man påstår at man ønsker å være i et parforhold med. (eller påstår at man ønsker closure til - alt ettersom) Nytter ikke å fortelle deg noe om hva som skal til heller.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2013 Skrevet 6. februar 2011 Prøvde å kjøpe henne igjen altså. Kom hit, du får ikke mer penger ellers? Du bruker den ja. Tøysegutten!!!! Det var vel noen du igjen gjorde for å finne ut hvor landet lå? Bevisst forsøke å få henne til å ville utnytte deg (slik du snakket om i juli 2010)? Du kunne ikke forsøkt den: "Jeg er så glad i deg, jeg vil at det skal bli oss, kan du ikke komme så vi får pratet sammen?" Tror det hadde fønket bedre enn: "Du må komme hit og prate ellers får du ikke mer penger!" Det kan godt hende! Men hvorfor i helvete kan ikke hun si sånt til meg og vise meg litt interesse istedet??? Og det dreide seg ikke om å kjøpe henne. Men jeg gidder ikke fortsette å kaste mine penger på bålet når hun ikke viser meg noen som helst interesse!
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2014 Skrevet 6. februar 2011 Du vet/forstår tydeligvis ikke hvordan man snakker til et menneske som man påstår at man ønsker å være i et parforhold med. (eller påstår at man ønsker closure til - alt ettersom) Nytter ikke å fortelle deg noe om hva som skal til heller. Man må være 2 for å danse tango! Eller for å kunne kommunisere. Faktisk!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #2015 Skrevet 6. februar 2011 Det kan godt hende! Men hvorfor i helvete kan ikke hun si sånt til meg og vise meg litt interesse istedet??? Og det dreide seg ikke om å kjøpe henne. Men jeg gidder ikke fortsette å kaste mine penger på bålet når hun ikke viser meg noen som helst interesse! Neivel, men du har jo akkurat sagt at det var penger du stilte opp med om hun kom!! Og hvorfor hun ikke sier sånne ting til deg? Fordi du oppfører deg som en pikk!! Derfor blir du behandlet som en!! Du får endre oppførsel!! Kanskje ting endrer seg!!!
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2016 Skrevet 6. februar 2011 Neivel, men du har jo akkurat sagt at det var penger du stilte opp med om hun kom!! Og hvorfor hun ikke sier sånne ting til deg? Fordi du oppfører deg som en pikk!! Derfor blir du behandlet som en!! Du får endre oppførsel!! Kanskje ting endrer seg!!! Endre oppførsel til hva da?
Tabris Skrevet 6. februar 2011 #2017 Skrevet 6. februar 2011 Når en person ikke viser deg interesse, så er jo det som regel fordi vedkommende ikke er interessert. Da har man fått det svaret man trenger, og man går videre. Du, Steinar, er så nedlatende, arrogant og fullstendig uten sosiale antenner at det slett ikke er rart hun ikke vil ha noe med deg å gjøre. Et mer ufordragelig, sosialt tilbakestående og utiltalende menneske er det lenge siden jeg har vært bort i. 1
Lizzee Skrevet 6. februar 2011 #2018 Skrevet 6. februar 2011 Man må være 2 for å danse tango! Eller for å kunne kommunisere. Faktisk! Jaja, man må være to får å få det til. Men ikke for å feile. Du klarer fint det på egenhånd! Man trenger ikke være kommunikasjonsekspert for å kunne snakke riktig til en person man påstår at man ønsker et forhold til. Ønsker du et forhold så en det underforstått at du er glad i dama. Og det er det jo ingenting som tyder på at du er. Du er bare snurt fordi planen din om å (endelig) få deg dame ikke lyktes. Å kreve at noen skal komme ellers får de ikke penger... Eller si: kan du vennligst komme så vi får pratet sammen...? Og når hun da heller ikke er interessert i deg og finner deg svært irriterende. Hun kaller deg en pikk. Ferdig med det. Ta det til deg. Det er det hun mener. Det er det hun kommuniserer!!! 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #2019 Skrevet 6. februar 2011 Endre oppførsel til hva da? Du mener jo at tolkningsdama bør endre innstilling og oppførsel. Det er jo så lett atte. Forsøk det samme selv da. Hvis du ikke oppnår det du vil med den oppførselen du har i dag så må det jo være noe galt, noe du bør endre på! Hvis mange syens du er en pikk og du mener at du ikke er det. Bør du ikke da sette deg litt inn i hvorfor de mener du er en pikk. Og kanskje endre det som gjør at du sender ut disse pikk-signalene? Du bør ihvertfall endre oppførselen din til å bli hakket mer sympatisk og høflig.
Lizzee Skrevet 6. februar 2011 #2020 Skrevet 6. februar 2011 Endre oppførsel til hva da? Ja si det? Har du noen postive egenskaper du kan utvikle? Hva er bra med deg Steinar? Nevn 3 ting som er positivt med deg! 3 ting som gjør at du selv mener du har en fin oppførsel.
Fremhevede innlegg