Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1981 Skrevet 6. februar 2011 Ja, med ei dame som jeg hadde vært på 1 date med, så hadde jeg sannsynligvis ventet på svar i en halvtime. Om enn så lenge. For ikke å snakke om at du hadde startet en tråd på KG hvor du ba oss tolke daten!!
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1982 Skrevet 6. februar 2011 Jeg utnytter ingen! Aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre det. I motsetning til andre verdiløse folk. Jeg sa ikke at du GJØR det. Men at det er dette som skal til for at du skal få deg dame. At du møter ei som oppfører seg som deg. Altså bevisst går inn for å la deg utnytte seg. Slik du gjorde med tolkningsdama. Capice??
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2011 #1983 Skrevet 6. februar 2011 Ja, med ei dame som jeg hadde vært på 1 date med, så hadde jeg sannsynligvis ventet på svar i en halvtime. Om enn så lenge. Driver du gjøn med oss?
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1984 Skrevet 6. februar 2011 Tråden får meg fortsatt til å le, så jeg følger med enn så lenge. Siden jeg kjeder meg litt på en søndag, har jeg lagd ett lite eventyr. Det var en gang en Tolkningsfrue .... Snipp snapp snute, så var eventyret ute. Ja, det er faktisk godt og morsomt skrevet selv om jeg vel egentlig burde blitt fornærmet
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1985 Skrevet 6. februar 2011 Steinar, det er forskjell på å være vulgær og å være sexfiksert. Å være sexfiksert handler om å bare tenke på sex, og om å snakke om sex, og å gjerne ha det hele tida. Det kan også handle om å være så opptatt av sex at man gjerne har sex med folk som er i forhold, dersom dette er tilgjengelig. Det er også å være umoralsk å ha sex med andres partnere. Å bruke ord som pikk, pule og å pisse, er muligens vulgært, for enkelte. For andre vil det være å snakke rett fra levra. Det er derimot IKKE et tegn på sexfiksering og eller umoral. For deg å omtale meg som sexfiksert, er stygt, nedlatende og ufint. Det er DU som har tråkket inn på en annen manns enemerker og hatt seksuelt samkvem med kona hans. (Se, ikke vulgært) med det har du vist deg som ryggløs og ynkelig. Samtidig beskylder du meg for å være billig, for det er det du gjør ved å kalle meg sexfiksert. Og det, Steinar, DET er mye verre enn å skrive pule på et nettforum. Så du innrømmer å være vulgær da ihvertfall?
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1986 Skrevet 6. februar 2011 HÆ? Jeg snakker om at DU har hatt sex med et menneske som du IKKE er i forhold til, som til ALT OVERMÅL er sammen med en annen Hvem av oss har dårlig stil? Det er jo det tråden handler om, at du puler ei som er gift! Det er du som har åpnet opp for å snakke om dette, også påstår du at jeg har dårlig stil? JEG! Steinar, du SKYLDER stil! Venter på svar...
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1987 Skrevet 6. februar 2011 Nei. Det er ikke fakta i det hele tatt. En slik fjott ville ingen av oss ha. Jeg vet det er vanskelig (umulig?) for deg å forstå, men det finnes veldig mange menn som hverken befinner seg i den kategorien du representerer eller den du beskriver her. Veldig mange. Men jeg lurer (eller egentlig ikke). Hvorfor skal du da ha tolkningsdama til å jatte med deg? Hvorfor vil du at hun ikke skal ha de tankene og meningene hun har - men endre seg for å tilpasse seg ditt bilde? Hvorfor har du tilbragt år med å få en som ikke passer med deg til velge deg???? Tja, jeg har vel sannsynligvis kastet bort tiden min da. Men poenget var altså å se om hun skulle klare å bestemme seg. For meg var det viktig å få avklart.
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1988 Skrevet 6. februar 2011 Så du innrømmer å være vulgær da ihvertfall? Nei, jeg kan skjønne at en mann som deg, så innesnødd og lite sosialt intelligent kan føle at jeg er vulgær. Eller oppfatte meg sånn. Jeg er nok så langt fra vulgær som man kommer, Steinar, så jeg må skuffe deg der. Jeg er kvinnelig, feminin, varmhjertet og fintfølende. Så, hva har du å si til unnskyldning til meg? Det er det jeg venter på at du skal gjøre, ser du. Du har kalt meg noe riktig stygt.Du bør si unnskyld.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1989 Skrevet 6. februar 2011 Jeg sa ikke at du GJØR det. Men at det er dette som skal til for at du skal få deg dame. At du møter ei som oppfører seg som deg. Altså bevisst går inn for å la deg utnytte seg. Slik du gjorde med tolkningsdama. Capice?? Det spiller ingen rolle. Jeg utnytter aldri noen.
Suzy Skrevet 6. februar 2011 #1990 Skrevet 6. februar 2011 Og jeg repeterer for sikkerhets skyld denne: Steinar40 skrev 06 februar 2011 - 12:58: Hvordan klarte du å få det jeg skrev om at hun gir inntrykket med det hun skriver her av å være sexfiksert ... til å bli "sexfiksert skjøge" som du skriver? Åh himmel - du måtte henge deg opp i noe så du slapp å svare på spørsmålet....? Jeg prøver igjen jeg: Hvordan er dine følelser mer verdt enn Kates? Hvorfor er det mer "lov" for deg å spekulere enn andre? Og om du sa at jeg fremsto som om jeg hadde Aspbergers, hadde jeg vel tenkt litt over hva jeg kommuniserte, tenker jeg. Og kanskje sjekket om jeg fremsto slik for andre også.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1991 Skrevet 6. februar 2011 HÆ? Jeg snakker om at DU har hatt sex med et menneske som du IKKE er i forhold til, som til ALT OVERMÅL er sammen med en annen Hvem av oss har dårlig stil? Det er jo det tråden handler om, at du puler ei som er gift! Det er du som har åpnet opp for å snakke om dette, også påstår du at jeg har dårlig stil? JEG! Steinar, du SKYLDER stil! Jeg snakker om din "stil" her. Jeg vet ikke noe om deg ellers.
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1992 Skrevet 6. februar 2011 La meg forenkle: Hva er verst, si pule, eller pule en gift dame?
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1993 Skrevet 6. februar 2011 Jeg snakker om din "stil" her. Jeg vet ikke noe om deg ellers. Du snakker ikke om stil, du sier at jeg er sexfiksert.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1994 Skrevet 6. februar 2011 Nei, jeg kan skjønne at en mann som deg, så innesnødd og lite sosialt intelligent kan føle at jeg er vulgær. Eller oppfatte meg sånn. Jeg er nok så langt fra vulgær som man kommer, Steinar, så jeg må skuffe deg der. Jeg er kvinnelig, feminin, varmhjertet og fintfølende. Så, hva har du å si til unnskyldning til meg? Det er det jeg venter på at du skal gjøre, ser du. Du har kalt meg noe riktig stygt.Du bør si unnskyld. Jeg sier egentlig aldri unnskyld. Jeg prøver isåfall heller å gjøre det bra igjen på andre måter. Men at jeg har kalt deg noe så forferdelig her, kan jeg ikke se. Kvinnfolk er flinke til å (over)dramatisere. Det skal dere ha!
Steinar40 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1995 Skrevet 6. februar 2011 Jeg prøver igjen jeg: Hvordan er dine følelser mer verdt enn Kates? Hvorfor er det mer "lov" for deg å spekulere enn andre? Tja, for meg er jo mine følelser mer verdt. Og om du sa at jeg fremsto som om jeg hadde Aspbergers, hadde jeg vel tenkt litt over hva jeg kommuniserte, tenker jeg. Og kanskje sjekket om jeg fremsto slik for andre også. Har du gjort det da?
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1996 Skrevet 6. februar 2011 Det spiller ingen rolle. Jeg utnytter aldri noen. Neivel, du liker bare å sette andre i en situasjon hvor de kan gjøre det. Logisk. Jeg sier egentlig aldri unnskyld. Jeg prøver isåfall heller å gjøre det bra igjen på andre måter. Men at jeg har kalt deg noe så forferdelig her, kan jeg ikke se. Kvinnfolk er flinke til å (over)dramatisere. Det skal dere ha! Nå er du en pingle! En pingle som tar seg selv altfor høytidlig. Vær mann og si unskyld!! Herregud, hvor vanskelig kan det være... Du klarer ikke å si unskyld. Du klarer ikke å innrømme nederlag. Du klarer ikke å innse at en dame ikke vil ha deg.
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1997 Skrevet 6. februar 2011 Jeg sier egentlig aldri unnskyld. Jeg prøver isåfall heller å gjøre det bra igjen på andre måter. Men at jeg har kalt deg noe så forferdelig her, kan jeg ikke se. Kvinnfolk er flinke til å (over)dramatisere. Det skal dere ha! Du sier aldri unnskyld? Neivel, men jeg forventer fortsatt en unnskyldning. Jeg overdramatiserer faktisk ikke. OG jeg lurer fortsatt på, hva er verst å pule noen som er gift, eller å si pule? Du er en ynkelig unnskyldning for et menneske, Steinar. Jeg har aldri truffet noen med så lite fintfølelse og så liten respekt for sine medmennesker som deg.
Gjest KateW Skrevet 6. februar 2011 #1998 Skrevet 6. februar 2011 Tja, for meg er jo mine følelser mer verdt. Har du gjort det da? Jeg har påpekt flere ganger at du har tråkket langt over enhver strek ved å kalle meg sexfiksert, og at jeg har dårlig stil. Og så sier du at mine følelser ikke er verdt det samme som dine? DU får meg til å kaste opp bakerst i munnen min. Hvorfor skal Suzy gå i seg selv i forhold til Aspergers? Det er vel ikke noe som tyder på at hun har noen diagnose, eller problemer med å kommunisere?
Bernina Skrevet 6. februar 2011 #1999 Skrevet 6. februar 2011 Tja, for meg er jo mine følelser mer verdt. ...hvor selvgod går det an å være. Du går rundt og tror at dine følelser er mer verdt enn alle andres. Det er det du gjør. Også lurer du på hvorfor tolkningsdama aldri har bestemt seg (for deg)??? Svarer er jo innlysende!!!
Suzy Skrevet 6. februar 2011 #2000 Skrevet 6. februar 2011 Hvorfor skal Suzy gå i seg selv i forhold til Aspergers? Det er vel ikke noe som tyder på at hun har noen diagnose, eller problemer med å kommunisere? Takk Kate. Og det faller sammen med mitt poeng. Jeg har ikke sett at du har sagt at det tyder på at jeg har aspbergers, så nei det har jeg ikke gjort. Og når jeg har antydet at du kan ha noe sånt, så har jeg lagt ved en rekke lenker og vist til en rekke symtomer som sammenfaller med en slik diagnose - har ikke sett du har gjort det overfor meg. Og om det faktisk er sånn at du mener jeg har aspbergers, så lurer jeg på hva som får deg til å mene det?
Fremhevede innlegg