Gå til innhold

Luftsmerter, uvel i magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig, hver dag, med luftsmerter i magen, og mye tarmgass med vond lukt. Synes jeg spiser relativt sundt. Noen som har noen gode tips, da dette er så slitsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt å slite med slikt :klemmer:

Har du hatt dette lenge??

Jeg fikk et økende problem med gass i magen. Etter hvert ble det helt umulig å omgås andre mennesker siden gassen "seiv" ut helt ukontrollert. Nå har jeg fjernet all melk fra kosten og problemet er borte, et nytt liv. I tilegg er jeg forsiktig med å spise mat med hvetemel (typisk, tolvøres, boller etc).

Skrevet

Grusomt å slite med slikt :klemmer:

Har du hatt dette lenge??

Jeg fikk et økende problem med gass i magen. Etter hvert ble det helt umulig å omgås andre mennesker siden gassen "seiv" ut helt ukontrollert. Nå har jeg fjernet all melk fra kosten og problemet er borte, et nytt liv. I tilegg er jeg forsiktig med å spise mat med hvetemel (typisk, tolvøres, boller etc).

Jeg har hatt dette det siste året i allefall, føler at det gradvis har blitt værre. Er akkurat som deg, gassen kommer helt ukontrollert, forferdelig ekkelt. Jeg drikker ikke melk, men spiser en del yoghurt. Kan pepsi max være litt av årsaken tro, da jeg drikker mye av den. Prøvde å holde opp med pepsi en periode, men følte ikke at jeg blr noe særlig bedre. Føler meg så elendig, må få i orden magen snart. kan det være nerver kanskje, men føler ikke jeg sliter med noe..sukk..

Skrevet

Jeg har hatt dette det siste året i allefall, føler at det gradvis har blitt værre. Er akkurat som deg, gassen kommer helt ukontrollert, forferdelig ekkelt. Jeg drikker ikke melk, men spiser en del yoghurt. Kan pepsi max være litt av årsaken tro, da jeg drikker mye av den. Prøvde å holde opp med pepsi en periode, men følte ikke at jeg blr noe særlig bedre. Føler meg så elendig, må få i orden magen snart. kan det være nerver kanskje, men føler ikke jeg sliter med noe..sukk..

Shit au, dropper å være anonym nå..

Jeg har aldri likt å drikke melk jeg heller men, reagerer på all mat med melk i. Prøv å kutte ut youghurten. Erstatt ALL melk i mat med rismelk og soyafløte. Prøv i et par uker så kjenner du fort forskjellen hvis det er melk du reagerer på.

Når jeg hadde vert uten melk i 1 mnd forsøkte jeg meg på en porsjon risgøt og i løpet av et par timer var gassen tilbake igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...