AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 hei, jeg har hatt mensen helt siden starten av 2010, men nå er jeg blitt litt bekymret fordi den skulle egnetlig ha kommet for 3 måneder siden. Det har skjedd før og da var den borte i ca 3 måneder. for 2-3 uker siden hadde jeg en slags brun utflod i ca 3 dager. det var veldig lite per dag så jeg vet ikke om det var mensen eller ikke? dessuten pleier jeg å ha mensen i hvertfall mer enn 3 dager. er detter vanlig? hva var det brune? hvorfor for jeg ikke mensen? Er jomfru så er ikke gravid. Mamma fikk ikke mesne før hun var nesten 16og jeg er ganske sen i puberteten og har ikke store pupper kan det ha noe med det å gjøre? Please trenger svar!!1
Gjest Airi Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Det er vanlig at menstruasjonen er uregelmessig den første tida. Du har hatt den i ca et år, og den har ikke stabilisert seg ennå. Bare slapp av, den kommer tilbake
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Det er nok ganske vanlig det du beskriver. Mensen er ikke så regelmessig den første tiden. Hvor uregelmessig den er, er forskjellig fra person til person. Jeg vil alikevel råde deg til å snakke om dette med din mamma så får dere vurdere om dere skal kontakte lege eller se det an litt. Du kan jo også ta en prat med helsesøster på skolen. Hun har taushetsplikt å det er ikke farlig å snakke med henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå