Gå til innhold

Erfaring fra Veitvet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe rekkehus i Veitvet Hageby. Virker veldig koselig, men grøntområder, mange barnefamilier og kun 15 minutter med banen til sentrum. Vi står mellom en 3-roms i et "hipt" område, og rekkehuset.

Er det egentlig så ille i Groruddalen som alle skal ha det til?

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Det er to type mennesker som mener det er ille å bo i Groruddalen: De som aldri har bodd her, og de som har bodd her, men som ikke kommer overens med utlendinger.

Jeg har selv bodd både på Romsås, Kaldbakken og Lindeberg. Har bestandig trivdes godt i dalen, og hvis man ønsker å bo sentralt, men likevel litt unna sentrum, så er Groruddalen den perfekte plass å bo :jepp:

Gjest Instamatic
Skrevet

Jeg både bodde på grorud og kom overens med utlendingene så det var ikke det det stod på, jeg syns bare hele grorud ser ut som en byggeplass med få unntak.

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg både bodde på grorud og kom overens med utlendingene så det var ikke det det stod på, jeg syns bare hele grorud ser ut som en byggeplass med få unntak.

Nå var det vel Groruddalen i seg selv det var snakk om, og ikke et konkret område? Klart det er plasser i Groruddalen jeg ikke syns er like fine, men det betyr ikke at dalen i sin helhet ikke er en bra plass å bo :-)

Skrevet

Nå var det vel Groruddalen i seg selv det var snakk om, og ikke et konkret område?

Rart at tråden heter Veitvet da ;)

Men jeg synes Veitvet er et ok område, har vært en del på besøk der.

Gjest fireflies
Skrevet

Rart at tråden heter Veitvet da ;)

Spørsmålet i slutten av innlegget hennes er om Groruddalen er så ille som alle skal ha det til, ikke om Veitvet er ille ;)

• Liker 1
Skrevet

Veitvet skole er visst ikke noe særlig bra.

Gjest fireflies
Skrevet

Veitvet skole er visst ikke noe særlig bra.

...også var det det der med å begrunne påstandene sine da!

Skrevet

Anbefaller heller Høybråten

Gjest Instamatic
Skrevet

Ja høybråten er fint, der bodde ex.en min. Skikkelig trivelig der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...