Sweetpea25 Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Hei! Fikk høre om et slags pulver man kan tilsette deiger, for å få farge på den. Man får kjøpt det i utlandet, og er uten smak. Det er ikke konditorfarge.... Noen som vet hva det heter? Leter på ebay, men ikke lett å finne det, når jeg ikke vet hva det heter
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 De har matfarge på Jernia! :s Jeg synes det er noe feil med å spise lilla grøt jeg altså, og grønne muffins, men heihei, det er jo gøy å leke med
Brunhilde Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Jeg gjorde et søk på "rainbowcake" og en av ingrediensene var "Red, orange, yellow, green, blue, and purple gel food coloring". Kan det være hva du er ute etter?
Sweetpea25 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2011 Hehe, forsovidt Men når man skal lage bursdagskaker til unger, er det artig med litt farger
Sweetpea25 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2011 Jeg gjorde et søk på "rainbowcake" og en av ingrediensene var "Red, orange, yellow, green, blue, and purple gel food coloring". Kan det være hva du er ute etter? Ser man det ja;) Tusen takk! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå