Gjest Suss Susanne Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Vet at jeg kanskje begir meg inn på et litt forbudt tema her, men jeg lurer på hva man må gjøre når man forbereder seg til analsex? :o Så engang på en sånn gangbang audition film at man sprutet noe greier opp i baken for å gjøre det rent? Noen som har peiling her? Jeg har aldri hatt analsex før, men typen min maser kjempe masse! :evil: Så jeg lurer på om jeg skal TØMME meg bak der først??? Eller er det bare til å "kjøre" på? Ikke særlig tennende hvis han drar ut staken med masse avføring på da??? Håper noen kan gi meg noen seriøse svar! Klem fra Suzzie
VesleBråka Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Har ikke prøvd, men det må da være ubehagelig hvis man har full tarm. Sikkert lurt å bæsje først.
Bø Skrevet 21. oktober 2003 #3 Skrevet 21. oktober 2003 Så tilfedigvis denne: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/sho...a?msgid=1250497
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #4 Skrevet 21. oktober 2003 Kan vel vaske og flushe ut no hvis du får endel vann inn...Burde ikke være så vanskelig å la fantasien finne ut hvordan. En liten hånddusj gir god kontroll på vannmengden og trykk.
Agnes Skrevet 21. oktober 2003 #5 Skrevet 21. oktober 2003 Gå på do og drit, vask deg godt etterpå. Er imidlertid ganske sikker på at det ikke det blir den helt store opplevelsen om du gjør det bare fordi du blir mast på. Du må virkelig ville det og være nysgjerrig selv også. Reagerte på sinna-smiley'en din..
la Flaca Skrevet 21. oktober 2003 #6 Skrevet 21. oktober 2003 Iiiiiisj, for en ekkel overskrift! Men for å svare på spørsmålet ditt, så har man vanligvis ikke avføring i nedre del av tarmen. Litt mer grundig vask enn normalt er derfor tilstrekkelig. Og husk glidemiddel. (er ikke noen stor fan av analsex selv, men variasjon er fint, og det blir faktisk ganske OK etterhvert).
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #7 Skrevet 21. oktober 2003 Kjøp en flaske klux(tror jeg det heter) på apoteket. Det er en liten flaske med klyster. Følg anvisningen på denne, og jeg skal love deg at du slipper at det er avføring på tissen hans. Klyster MÅ ikke brukes for mye, så dette anbefales bare derfor hvis det er en sjelden gang. Lykke til med å sprenge rompe hullet
Gjest Poirot Skrevet 21. oktober 2003 #9 Skrevet 21. oktober 2003 :o Skjerp deg'a. Her spør folk om noe de lurer på, og da trenger du ikke "svare" på denne måten hvis du ikke har noe å si.
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #10 Skrevet 21. oktober 2003 :o Var bare dette som manglet heh... Jeg har ihvertfall hørt at hvis man ikke har noe fornuftig å si så knepp gjenn radioen... :-?
Mette Skrevet 21. oktober 2003 #11 Skrevet 21. oktober 2003 La oss holde oss til temaet. Remyline -Moderator- 1
TefrA Skrevet 21. oktober 2003 #12 Skrevet 21. oktober 2003 En enkel måte å ordne saken på er å skru av dusjhodet og sette slangen inntil analen et par sekunder. Sett deg så på do. Ikke bruk for stort vanntrykk. Gjenta 2-3 ganger.
Mystico Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Tidenes necro av en tråd! Forøvrig tror jeg Susanne har skikkelig teken på analrens nå 12 år senere... Endret 2. februar 2015 av Mystico 3
Cowboy Lotte Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Mitt råd er ingen middel, men heller å spise veldig mye fiber og ting som fordøyer godt, ca hver 3 time. Neste morgen må man garantert slippe en stor dump, og et par timer etter det kan det være optimalt å ha anal-sex.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #16 Skrevet 2. februar 2015 Tidenes necro av en tråd! Forøvrig tror jeg Susanne har skikkelig teken på analrens nå 12 år senere... Anonymous poster hash: e6eb9...b95
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #17 Skrevet 4. februar 2015 Iiiiiisj, for en ekkel overskrift! Men for å svare på spørsmålet ditt, så har man vanligvis ikke avføring i nedre del av tarmen. Litt mer grundig vask enn normalt er derfor tilstrekkelig. Og husk glidemiddel. (er ikke noen stor fan av analsex selv, men variasjon er fint, og det blir faktisk ganske OK etterhvert). Haha! Det blir "ganske ok".....Hvorfor i alle dager har du egentlig analsex siden du tydeligvis ikke ønsker det? Latterlig. Anonymous poster hash: d8b81...51b 1
Nowayback Skrevet 4. februar 2015 #18 Skrevet 4. februar 2015 Kan ikke mannen ta glidemiddel og fiste mens han graver ut skitten? Som et slags forspill?
LiseOslo Skrevet 5. februar 2015 #19 Skrevet 5. februar 2015 En enkel måte å ordne saken på er å skru av dusjhodet og sette slangen inntil analen et par sekunder. Sett deg så på do. Ikke bruk for stort vanntrykk. Gjenta 2-3 ganger. Jepp. Det er det samme jeg gjør. Funker som bare det :-)
Gjest Winza Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 Hvordan kan noen åpne en tråd 11 år senere bare for å si spennende? Men ja man burde rensen analen før sex, man vil ikka ha fullt av bæsj på kuken 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå