AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Nå har jeg hatt mitt første brett med p-piller, Loette 28, brett med 28 piller på, nr 1 til 21 er farget røde, og pille 22 til 28 er hvite. I dag tok jeg pille nr 21, den siste røde, og skal vel nå ha mensen? Skal jeg ta de hvite pillene mens jeg har mensen? Eller hva er de hvite pillene til? Og i så tilfelle, når jeg da er ferdig med mens/hvite pillene, fortsetter jeg da på nytt brett uten opphold? Alså fra de hvite til nytt brett uten opphold? Er det noen som vet?
Kladd Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Du skal ta de hvite pillene også (sukkerpiller). Også rett over til nytt brett, uten opphold. Evt. kan du hoppe over de hvite pillene (som ikke har noen annen funksjon enn å minne deg på når du skal begynne med nytt brett), og ta en ukes pause før du begynner på et nytt brett.
¤Pernille¤ Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 (endret) Du skal ta en pille hver eneste dag, altså tar du de hvite når du er ferdig med de rosa, og de rosa når du er ferdig med de hvite. Enkelt og greit. De er bare for å gi deg en rutine på å ta tabelett hver eneste dag. Edit: Glemte å si at du skal ta pillene jevnt, selv om du ikke får mensen første dag. Den kommer noen ganger litt uti de hvite pillene. Endret 15. januar 2011 av ¤Pernille¤
heartache Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 ps; om du vil hoppe over mensen kaster du brettet med hvite gjenstående piller og begynner rett på nytt brett på første røde pille bare sånn at du vet det om du trenger å hoppe over mensen en gang. det er ikke farlig, og jeg gjorde det ofte. gikk på dem i 4 år og har aldri vært gravid.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Hei Da jeg brukte Loette28 kom menstruasjonen på den tredje dagen på sukkerpillene
¤Pernille¤ Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Hei Da jeg brukte Loette28 kom menstruasjonen på den tredje dagen på sukkerpillene Samme her oftest den tredje dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå