AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Del Skrevet 15. januar 2011 Sier du barnagen eller barnehagen? Jeg får nesten inntrykk av at jeg er den eneste som fortsatt sier hele ordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 15. januar 2011 #2 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg sier hele ordet. Noe annet vil bli helt feil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Del Skrevet 15. januar 2011 Barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. januar 2011 #4 Del Skrevet 23. januar 2011 Barnehagan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. januar 2011 #5 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg sier både barnehagen og barnehaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. januar 2011 #6 Del Skrevet 23. januar 2011 Sier hele ordet, men da jeg leste dette så ble jeg minnet om at jeg faktisk kjenner folk som sier "barnagen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Del Skrevet 23. januar 2011 Begge deler. Kommer litt ann på om jeg snakker fort og kutter på ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 25. januar 2011 #8 Del Skrevet 25. januar 2011 Barnagan er mest vanlig for meg å si. Men jeg "jåler" meg til med barnehagen i noen sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 29. januar 2011 #9 Del Skrevet 29. januar 2011 Eg trudde du meinte "bar-naken". Heilt upassande i denne samanhengen, men på sørvestlandet ville det meining å seia barnagen, sjølv om det ikkje er vanleg. Då er ein rett og slett utan ein tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 29. januar 2011 #10 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg sier barneagen, så jeg hopper over en bokstav:p Dialekten min er egentlig full av slike ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 4. februar 2011 #11 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg sier barnagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå