AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Hei Jeg elsker kaffe! Merk: jeg drikker ikke kaffe for å lette avføringen. De gangene jeg drikker kaffe så må jeg på do ganske kjapt etterpå. Ikke sånn kjempemye, men avføringen glir lett ut, ikke noe *svettepressing*. Noen andre som liker denne virkningen av kaffe? :D Jeg føler meg så lett nedentil etter en liten tur på do. Nå overdriver jeg litt, men håper noen tar poenget!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Når jeg er forstoppa tar jeg alltid å drikker en sterk kopp kaffee. Det funker alltid.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Ja, jeg liker den! Kall meg gjerne rar, men det er en fin måte å "få det ut" på, hvis man er treg i magen Men jeg liker IKKE den virkningen når jeg er borte hos noen som har et veldig lytt bad. Ei venninne har badet sitt ca midt i leiligheta, med svær sprekk under døra. Ikke så kult å gå på do med "kaffemage" da nei, det blir jo ikke akkurat lydløst Eller når jeg er på jobb og ikke har mulighet til å få gått på do. Ikke godt å holde det inne! Men ellers er kaffe helt supert som avføringsmiddel ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå