Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 I sommer var jeg sammen med en virkelig stor player, viste seg at han ikke bare hadde sex med meg. Rett etter det ble slutt dro jeg til legen og testet meg for klamydia, selv om jeg ikke hadde noen symptomer. Den var negativ. Dette var i august. Jeg var dum og hadde sex med han igjen en gang rett etter testen. Så har jeg møtt en ny gutt, vi har hatt regelmessig sex siden november. Han var akkurat hos legen og testet seg, og har trolig fått påvist klamydia, men svarene var ikke helt sikkre. Han sier han endten har fått det av meg, eller av ei radom før meg. Hadde testet seg før dette. Ingen av oss har noen symtomer på det. Men hvis han har det så må jo nesten jeg ha fått det også? Jeg hadde det en gang for to år siden, da med masse symptomer. Vondt i magen, feber, svie, smerter under sex osv. I følge legen min burde jeg fått disse symptomene igjen, hvis jeg igjen ble smittet. Hadde urinveisinfeksjon i desember, men fikk pencilin og ble bra igjen. Noen som vet noe om dette? Er det rart jeg ikke merker noe nå? Kan urinprøven min i august vært feil? Og må jeg til legen eller holder det at han får med resept til meg også?
katt1 Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Hei. Jeg mener og ha lest at det kan ligge i kroppen før det bryter ut. Tror det er lurt at du tester deg uansett om han får med resept til deg eller ikke. I etter kant av kuren ville jeg i alle fall tatt en test sånn at jeg viste at det var borte. Ikke ha sex nå da,og bruk kondom neste gang dumt du ikke lærte noe 1.gangen du hadde det.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Hei. Jeg mener og ha lest at det kan ligge i kroppen før det bryter ut. Tror det er lurt at du tester deg uansett om han får med resept til deg eller ikke. I etter kant av kuren ville jeg i alle fall tatt en test sånn at jeg viste at det var borte. Ikke ha sex nå da,og bruk kondom neste gang dumt du ikke lærte noe 1.gangen du hadde det. Nå har det seg sånn at jeg aldri har hatt ubeskyttet sex med noen jeg ikke har holdt på med over lengre tid. Det jeg lærte av første gangen var å teste meg gjevnlig, og det har jeg gjort. Har testet meg ved partnerbytte de siste to årene. Hjelper vel lite om den andre ikke gjør det sammen men. Sist gang jeg hadde det var et forhold på et år, hvor det viste seg at han var utro. Jeg må i hvertfall teste meg i etterkant, ja. Har søkt litt og funnet ut at man bør ta de samtidig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå