AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Når vi jenter får spørsmål om å være med hjem, eller å under andre omstendigheter. Og vi sier at vi ikke kan fordi vi har "det månedslige" eller "uka" eller lignende. Hva synes dere egentlig? Synes dere det er ekkelt å høre og tenke på? Dette er selvfølgelig ment på de som ikke er i et fast forhold.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Nei, egentlig ikke. God grunn til å avstå fra samleie det. Ikke alle som vil ta lappen på brannbil vet du...
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Helt greit svar, selv om jeg hadde forklart hvordan litt blod ikke fjerner lysten min på god sex.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Jeg har sagt det mange ganger. Noen sier det er greit. Noen sier at da kan vi vente til en annen dag. Og noen sier de ikke bryr seg og vil gjerne uansett. Menn vet at jenter har mensen innimellom. Jeg har aldri opplevd at noen har gitt uttrykk for at de synes det er ekkelt å få vite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå