Gå til innhold

Erfaringer med bridesave.com?


Po Pi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er noen av dere som har handlet fra bridesave.com? Jeg har falt helt for Maggie Sottero's kjoler, men prisene i Norge er høye. På bridesave.com er det billigere. Vil det lønne seg å bestille derfra, er det noen som har synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg svarer som innlegg i det gamle forumet:

Hei!

Jeg hadde også tenkt å kjøpe en kjole fra BrideSave, men fann en på eBay som var mye bedre! icon_smile.gif

BrideSave er ikke det samme som eBay. Dette er som en vanlig brudebutikk, bare at de selger bare kjolene sine via internett. eBay er et internett-auksjonssted. Vel, det beste er å ta kontakt med BrideSave via e-posten på hjemmesiden, si hvilken kjole du er interessert i, hvilke størrelse, og din adresse. De regner ut hva det vil koste for frakten (da er det også med forsikring), og hvor lang tid det vil ta før du får kjolen.

Min erfaring var at de virket seriøse, er veldig "service-flinke", men for min del synes jeg det ble for tungvint og dyrt. Kjolen i seg selv var billig ($400), men jeg måtte betale £210 i frakt (og forsikring selvfølgelig). På eBay betalte jeg $55 i frakt for en kjole som var $200 dyrere. Det kan ta litt lang tid å få kjolen, alt etter hvilken du er ute etter. Dette fordi de er på en måte en "vanlig" brudebutikk, de har noen kjoler i butikken, men andre må de bestille hos leverandør. Grunnen til at de skal være billigere, er jo at de bare er en nettbutikk, vi kan ikke komme innom og prøve. En positiv ting med slike nettbrudebutikker, er jo at du kan bestille kjolen mer spesialsydd, enn ved å kjøpe over eBay. Man kan f.eks. bestille med ekstra lengde på kjolen, eller bestille uten den stygge sløyfene på skuldrene osv (men det koster da litt ekstra peng)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...