Glamann Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Skulle lage hvit saus i går og hadde kun ei flske Vita hjertegod flytende plantemargarin. Er det umulig å lage saus av de? Ble ei tynn suppe av det. Måtte kjøpe vanlig margaring da fikk jeg en litt fyldig å god saus.
Zzyzx Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Det skal ikke være noe problem, siden det er melet som tykner og ikke margarinen.
Glamann Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2011 (endret) Trodde det jeg også, men fikk bare en suppe av det. Prøvde f*** meg tre ganger uten å få annet tynn suppe. Derfor jeg tenkte at margarinen hadde noe med det å gjøre. Da jeg kjøpte vanlig margaring så fikk jeg til en fin saus. Hvis jeg ikke skal sette det på kontoen maks uflaks. Endret 14. januar 2011 av Glamann
Gjest Lille-pus Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Du må nok sette det på kontoen for "max uflaks" ja. Hverken hvit eller brun saus med olje isteden for margarin er noe problem. Helt riktig som Zzyzx sier, det er melet som tykner sausen
Antoinette Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 (endret) dobbelpost Endret 14. januar 2011 av Antoinette
Gjest navnelapp Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Hadde du i like mykje mjøl som du brukar? Brukte du ein spesiell type mjøl, eller vanleg kveitemjøl?
Glamann Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2011 Hadde samme mengden mjøl alle gangene. Er vanlig kveitemjøl eg brukte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå