Gå til innhold

Tidlig midtlivskrise?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en Oslomann på 27 år, som nettopp fullførte en lengre utdanning. Grunnen til at jeg skriver inn her er fordi jeg har følt en økt tomhet de siste 1-2 årene. Jeg trur ikke jeg er deprimert, men jeg syns livet virker litt meningsløst og jeg føler meg ganske ensom. Dager flest er OK så lenge jeg tilbringer tid med andre, men så føles det tomt når jeg er alene. Spesielt når jeg legger meg for å sove/står opp. Situasjonen er litt ugrei, så jeg er veldig motivert for å gjøre en innsats for og komme meg ut av den. Jeg er bare ikke sikker på hvor jeg skal starte. Livet er liksom ikke det jeg hadde tenkt meg, og jeg vet ikke hvilken retning jeg vil og hvordan jeg skal komme meg dit. Jeg har lyst på en jobb som gir mening, men jeg vet rett og slett ikke hva det skal være.

I tillegg er jeg en veldig sosial og omgjengelig person, så jeg kunne godt tenkt meg å starte med aktiviteter der jeg enkelt kan møte og bli kjent med oppegående mennesker i aldersgruppen 25-30. I og med at jeg ikke er student lengre har jeg innsett at tilførselen av nye, interessante og likesinnede mennesker er blitt betydelig mindre - og jeg savner denne tilførselen. Noen forslag til fritidsaktiviteter som innebærer å møte likesinnede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du jo si noe om hva du kan og liker da. Hvis man skal komme med forslag.. Er du macho, eller liker du å spille klassiske instrumenter på fritida? Hjelper ikke at jeg foreslår å kjøpe Harley dersom du foretrekker golf og å sitte med beina i kors ved kaffebordet... :fnise:

Skrevet

Helsestudio.

Kjøpe hund,sosialt og du kommer lettere i snakk med folk.

Ta kontakt med de du studerte sammen med,kino kafe.

Når du er singel og ingen og ta hensyn til har du mange muligheter :)

Skrevet

Hva med å synge i kor? Det er både gøy og kjempesosialt!

Og det er mye å velge mellom i Oslo. Ikke bare "trauste kor for gamlinger" :)

:romeo:

Skrevet

Mange gode forslag her!

Jeg er en person som liker å prøve alt mulig. Jeg er verken spesielt macho eller spesielt feminin; så jeg kan like gjerne dra på yoga som jakt. Dessverre kan jeg ikke spille instrument, synge eller danse. De to sistenevnte kunne jeg forsåvidt godt tenkt meg å lære. Jeg trener på helsestudio, men det er begrenset hvor mange timer jeg kan/bør være der. Også har jeg sinnsykt lyst til å kjøpe hund, men jeg jobber alt for mye til at den kan få et fullverdig liv hos meg akkurat nå.

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...