Yme Skrevet 15. januar 2011 #61 Skrevet 15. januar 2011 Synes litt synd på deg jeg, som må holde på i tiiiimesvis før du kommer!! Jeg, synd på deg også, som må holde på i tiiiimesvis før du kommer.
Bernina Skrevet 15. januar 2011 #62 Skrevet 15. januar 2011 Hehehehe, da kan jeg ligge og slappa av mens hu rir i tiiiimesvis! Har du virkelig konstant ereksjon i tiiimesvis? Men er det ikke veldig kjedelig å bare bli ridd? Jeg foretrekker definitivt at begge er aktive. Jeg får ikke så mye tenning av kvinner som legger seg på rygg og krever å bli betjent. Nei du kan så si! Det beste er jo at begge er aktive. Skriver under på den. Det er utrolig hvordan enkelte bare overleverer ansvaret for orgasmen til mannen, og tror det holder at de bare er tilstede. Men du må da huske at de færreste kvinner får orgasme av penetrasjon alene. Orgasmer kommer lettest om klitoris blir stimulert. Å bare "peise på" er ikke alltid det kuleste og de fleste kvinner som overleverer ansvaret til mannen er stort sett for sjenerte til å gjøre det de virkelig vil! Det er derfor de bare ligger der! Undersøkelser viser at utløsning for gutter/menn i gjennomsnitt kommer 3 til 4 minutter etter påbegynt samleie. Så da er det vel stort sett ikke noe problem om jenter/kvinner ikke har kondis som gjør at de kan ri en mann i 30 minutter Det stemmer det, statistisk. Så Yme er i en særstilling (bokstavlig talt) om han kan ligge i timesvis og blir ridd!!! Man trenger ikke ha superkondis og være slank for å ha deilig sex. Og man kan fint holde på lenge. Ja, timesvis. Men det betyr ikke at man holder på konstant i timesvis. Man tar jo litt pauser underveis. Småprater litt, tar et glass vin, koser litt osv. for så å fortsette. En mann som bare skal "peise på" i timesvis er ganske kjedelig. 1
Gjest neo Skrevet 15. januar 2011 #63 Skrevet 15. januar 2011 Tja. Den desidert beste blowjobben jeg noensinne har fått var fra et relativt stor dame. Så ikke på henne som et objekt i det hele tatt(fordommer ). Tok ikke hintet før hun fulgte etter meg ut og mer eller mindre "overfalt" meg når vi var alene.Og jeg lot meg rive med. tenkte vel pokker heller... Største puppene jeg har massert også. Ny og knall opplevelse. Så dømme en bok etter omslaget betyr at man kan gå glipp av mye bra sex. Hun var vill og heit som få andre. God opplevelse. Så om kona skulle legge på seg så vil ikke bry meg om det faktisk. Du høres ut som en kjernekar. 1
Stefan Skrevet 15. januar 2011 #64 Skrevet 15. januar 2011 Men du må da huske at de færreste kvinner får orgasme av penetrasjon alene. Orgasmer kommer lettest om klitoris blir stimulert. Å bare "peise på" er ikke alltid det kuleste og de fleste kvinner som overleverer ansvaret til mannen er stort sett for sjenerte til å gjøre det de virkelig vil! Det er derfor de bare ligger der! Hehehe... de kvinnene jeg har møtt som har ligget der, har absolutt ikke vært sjenerte. Det er stort sett de samme kvinnene som mener de fortjener å bli betjent, og merkelig nok er de som oftest også veldig opptatt av størrelsen. Og jeg er ingen "peiser".
Yme Skrevet 15. januar 2011 #65 Skrevet 15. januar 2011 Har du virkelig konstant ereksjon i tiiimesvis? Men er det ikke veldig kjedelig å bare bli ridd? Jeg tror alle menn, om det ikke er et eller annet problem, greir å ha erkesjon som varer like lenge som de har sex. Jeg hadde ikke syns det var noe gøy å bli ridd i timesvis... Jeg kjenner mest i den stillingen, men jeg syns også det er en av de som er litt kjedelige, siden jeg ikke helt skjønner hvor jeg skal gjøre av meg... Kan jo ikke bare ligge der hehehe
fink Skrevet 15. januar 2011 #66 Skrevet 15. januar 2011 Jeg er litt uenig i at mannen gjør mesteparten av jobben, jeg I stillinger der man bæres og lignende, OK, men er det bare jeg som gir 110% i hvert eneste jukk i misjonæren??
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #67 Skrevet 15. januar 2011 Jeg tror alle menn, om det ikke er et eller annet problem, greir å ha erkesjon som varer like lenge som de har sex. Jeg hadde ikke syns det var noe gøy å bli ridd i timesvis... Jeg kjenner mest i den stillingen, men jeg syns også det er en av de som er litt kjedelige, siden jeg ikke helt skjønner hvor jeg skal gjøre av meg... Kan jo ikke bare ligge der hehehe Er jo greit å variere
EmmaW Skrevet 15. januar 2011 #68 Skrevet 15. januar 2011 Mange menn klarer å kontrollere sin egen orgasme, og dette er jo som regel de beste elskerene. Noen er også istand til å fortsette etter en kort pause, men dette har jeg hovedsaklig opplevd med ganske unge menn. (De er derfor ekstra morsomme å leke med...) Hele poenget med å skifte stilling er jo å bli stimulert på forskjellig måte, for begge parter. Og så er det jo mer morsomt.
EmmaW Skrevet 15. januar 2011 #69 Skrevet 15. januar 2011 Jeg er litt uenig i at mannen gjør mesteparten av jobben, jeg I stillinger der man bæres og lignende, OK, men er det bare jeg som gir 110% i hvert eneste jukk i misjonæren?? Men det er jo mange stillinger utenom misjonæren som krever mer av mannen. Doggy, f.eks, der er det ikke like mye man kan gjøre som kvinne. (Ikke glad i misjonæren...)
fink Skrevet 15. januar 2011 #70 Skrevet 15. januar 2011 Men det er jo mange stillinger utenom misjonæren som krever mer av mannen. Doggy, f.eks, der er det ikke like mye man kan gjøre som kvinne. (Ikke glad i misjonæren...) Klart det er det! Har du noen gang prøvd å la mannen stå helt stille, og gjøre jobben selv? :gjeiper: 3
EmmaW Skrevet 15. januar 2011 #71 Skrevet 15. januar 2011 Klart det er det! Har du noen gang prøvd å la mannen stå helt stille, og gjøre jobben selv? :gjeiper: Haha, selvsagt, men som regel blir det ikke samme fart på sakene som om han gjør det. Derfor får han selv bestemme når han vil øke farten. Jeg hadde aldri noensinne klart å bevege meg med den intensiteten og farten en mann gjør dersom han vil "kjøre på".
Gjest hikke Skrevet 15. januar 2011 #72 Skrevet 15. januar 2011 Store mennesker kan være meget sexy. om sex'n er bra har mye med det å gjøre. Utstrålingen og kjemien sier mer enn 1000 ord.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2011 #73 Skrevet 15. januar 2011 Men det er jo mange stillinger utenom misjonæren som krever mer av mannen. Doggy, f.eks, der er det ikke like mye man kan gjøre som kvinne. (Ikke glad i misjonæren...) Klart det er det! Har du noen gang prøvd å la mannen stå helt stille, og gjøre jobben selv? :gjeiper: Men kjære vene.... det er da ikke slik at det enten er den ene eller den andre som skal gjøre jobben. Det er da et samspill hvor man gir og tar og begge to gjør noe. Og i Doggy kan jenta også gjøre mye som gjør at mannen blir tilfredstilt. Man trenger absolutt ikke bare stå på alle fire og ta imot! Det handler ikke nødvendigvis om at mannen da skal stå stille og at jenta skal gjøre jobben. Her er det da så mange variasjoner!!! Ha fantasi folkens!! Og lar man seg stoppe av at man tror at en overvektig ikke kan ri en intenst, lenge og raskt nok.... Ja, for noen er kanskje sex en spurt som skal vare lenge. Mens for andre så kan fantasien og evnen til å ha lyst til å tilfredstille hverandre gjøre mer enn bare det å skulle ha akrobatisk sex på høygir!!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #74 Skrevet 15. januar 2011 Men det er jo mange stillinger utenom misjonæren som krever mer av mannen. Doggy, f.eks, der er det ikke like mye man kan gjøre som kvinne. (Ikke glad i misjonæren...) Men skal man bare ha sex i en stilling da? Jeg er vant med variasjon. Først misjonæren, så bakfra på siden, så doggy, så jeg oppå, osv... Man gjør jo ikke bare en ting hver gang? Gjør du det du da?
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2011 #75 Skrevet 16. januar 2011 Jeg har helst sex i flere timer i strekk - tidvis hele døgn kun avbrutt av dusjing, soving og spising. Siden jeg, i utgangspunktet, i stor grad kan kontrollere min egen orgasme, i tillegg til å være mulitorgasmisk - så trenger jeg ei jente som kan holde på en stund. Som regel gjør jeg minimum 60% av arbeidet, og når man holder på i flere timer, så sier det seg selv at kvinnen må gjøre litt arbeid selv. De eneste som har klart å holde følge er de som jevnlig trener. Har hatt sex med ei i kategorien overvektig; hun hadde virkelig ikke sjans og jeg avbrøyt hele greia etter ti minutter. Skal forsåvidt være sagt at det er en god del tynne jenter som ikke har vært i nærheten å holde følge.
Yme Skrevet 16. januar 2011 #76 Skrevet 16. januar 2011 Jeg har helst sex i flere timer i strekk - tidvis hele døgn kun avbrutt av dusjing, soving og spising. Siden jeg, i utgangspunktet, i stor grad kan kontrollere min egen orgasme, i tillegg til å være mulitorgasmisk - så trenger jeg ei jente som kan holde på en stund. Som regel gjør jeg minimum 60% av arbeidet, og når man holder på i flere timer, så sier det seg selv at kvinnen må gjøre litt arbeid selv. De eneste som har klart å holde følge er de som jevnlig trener. Har hatt sex med ei i kategorien overvektig; hun hadde virkelig ikke sjans og jeg avbrøyt hele greia etter ti minutter. Skal forsåvidt være sagt at det er en god del tynne jenter som ikke har vært i nærheten å holde følge. Ja, det er sånn det er hos meg også, men det gjorde tydeligvis meg til et dårlig menneske, pluss at det var synn på meg som hadde det sånn
Gjest Kjekk fyr Skrevet 16. januar 2011 #77 Skrevet 16. januar 2011 Runde og gode damer er akkurat det samme som alle andre damer. Alle er forskjeldige av utseende og hvordan de oppfører seg i senga. Har ikke noe med størrelse, å være overvektig, eller undervektig å gjøre. Det sitter i hodet.... De flotteste og mest attraktive kvinnen jeg vet om har alle en del kg for mye.
Gjest sexgudinnen Skrevet 16. januar 2011 #78 Skrevet 16. januar 2011 Jeg er 20 år, 170 høy og veier 90 kg... er en size 42 og har maksimalt timeglass figur med stor spretrumpe og 80 DD, 75 cm rundt livet.. selvom jeg er stor har jeg løpt NM i motbakke løp drevet med orienterien og aldri hatt problemer i sengen hverken med kondis eller noe annet, en stor og fast kropp er bedre enn en liten og vask 2
Yme Skrevet 16. januar 2011 #79 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Det er kjempe bra, men... Hvorfor skal alle henge seg opp i mine preferanser her. Tråden handler om hva menn syns om å ha sex med overvektige damer, men det er det kun jeg og noen få andre som faktisk har svart på, mens alle bare henger seg opp i at jeg skreiv at jeg likte å ha sex med jenter som hadde god kondis. Edit: Hvis folk mener jeg har feil, og at det jeg skriver må motbevises på en eller annen måte, så kan dere sende det til meg på pm. Den tråden her blei jo helt ødelagt :gjeiper: Endret 16. januar 2011 av Yme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå