AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har siden tirsdag hatt vondt i øret, men smertene er ikke der helle tiden, og de varier i styrke. Jeg har en dottfølelse hele tiden og mange ganger hører og føles ut som en boble som sprekker inni øret. Noen ganger når jeg legger med ned suser det i øret. Har lest litt på nettet, men finner ingenting som matcher symptomene mine. Skal ringe fastlegen i morgen og høre om de anbefaler at jeg kommer slik han får se på det. Men jeg er den typen som bekymrer seg veldig lett når det kommer til helse, så derfor er jeg bekymret nå. Så hadde vært fint om noen som har opplevd lignen eller som vet hva det kan være kan si noe om det.
sunnyside Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Prøv å skyll ørene dine hos legen, det hjalp meg da jeg hadde lignende symptomer:)
Pinkyh Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har hatt det. Det er ørevoks som har samlet seg rett og slett. Prøv å skylle med sånn ballong. Det er en pakke du kan kjøpe på apoteket som er for akkurat dette. Husker ikke hva det heter, men det inneholder ballong og en spesiell olje. Funker som bare det. Men hvis det ikke fungerer, så bude du kanskje dra til legen i tilfelle det er øreinfeksjon.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Kan det være at du har væske i ørene? Du kan prøve å gjøre dette: hold for nesen, og blås ut så hardt du kan. Gjør dette ofte, gjerne opp til 50 ganger om dagen (var det legen sa til meg at jeg skulle gjøre da de trodde jeg hadde væske i ørene) Ellers er det nok lurt å ringe legen, så kan de se på det, eventuelt skylle ut noe du kan ha der inne, eller gi deg resept på Rinexin (slimavsvellende)
Inger88 Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Det er sansynligvis ikke ørevoks, trodde først det var det så jeg dro ned til fastlegen og da kikket en av søstrene på det og sa det ikke var det. Men at jeg skulle komme tilbake fredag dersom det ikke ga seg.
Gjest Malin Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 fant du ut hva det var? jeg har akkurat samme symptomene nå! og legekontoret er jo stengt i helgen....
Gjest Emilie Skrevet 11. juli 2012 #8 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har akkurat det samme! Føler at det liksom er litt lite for og gå til legen for.. Jeg føler også at det trykker og dunker hele tiden! Noen som har dette?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2012 #9 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har hatt det i 1,5 år og legen og ØNH-spesialister har ikke funnet ut av det. Har vært i MR og. Hverken væske bak trommehinnen eller ørevoks. Min far har hatt det i ca 15 år og eneste diagnosen han har fått er tinnitus, men han har ingen diagnose pga dotten. Men håper at dere andre blir bra da (ja jeg ser at dette er en gammel tråd) Anonym poster: 596db68cbd0d57d7dec89377459205a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå