AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Vet ikke om det er laget et lignende innlegg før, men fant ingenting (send gjerne link isåfall), så da får jeg opprette et nytt. Kjæresten min og jeg så på Trekant før jul, der en av disse "supersjekkerne" fortalte at kvinner liker å bli løftet på. Kjæresten min har i ettertid prøvd å løfte på meg flere ganger, men jeg har sagt at jeg ikke liker det. "Men de sa det jo på TV" svarer han da (litt spøkefullt vel og merke, dette er ikke et veldig alvorlig tema vi diskuterer altså). Han har i tillegg notert seg at jeg sitter inne på dette dameforumet, så derfor syntes han at jeg skulle spørre dere: Liker du å bli løftet på? (personlig tror jeg ikke dette er noe de fleste damer synes er så fryktelig stas )
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Jeg elsker at kjæresten min løfter meg I en sjekke-situasjon ville jeg syntes det var utrolig kleint, men at kjæresten min løfter meg, koser meg og bærer meg synes jeg er kjempehyggelig. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker ikke å bli løftet. Og jeg ville blitt bekymret hvis typen din tror noe er sant fordi det ble sagt på Trekant 3
HopelessFear Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Jeg hater å bli løftet. Får helt hetta, så det sjekketipset funker ikke for meg. 6
Wheaten Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Eg verken likar spesielt godt eller mislikar å bli løfta. Det er heilt greit, liksom. Kan jo sjølvsagt vere koseleg, men kun når guten er stor og sterk, så eg ikkje føler meg tung. Endret 13. januar 2011 av Wheaten 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Alle nette slanke jenter liker å bli løftet!
Chiyo Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Det er ikke hver situasjon det passer seg, men JA! Jeg syns det er kos å bli løftet på.
HopelessFear Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Alle nette slanke jenter liker å bli løftet! Ikke alle. 2
Piggsvin Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Joda, kan være koselig om kjæresten løfter litt på meg. Men hadde blitt særdeles skeptisk om jeg plutselig hadde blitt løfta opp av noen andre.
Gjest birry93 Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker å bli løftet, når veien går til soverommet. :rødme: 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #13 Skrevet 13. januar 2011 TS her. Jøss, ser at det er flere damer her som liker det godt! Trodde de fleste ikke var så veldig begeistret for det, men så feil kan man ta Men ja, det kommer jo litt an på situasjonen. I en sjekkesituasjon er jeg enig i at det blir kleint. Jeg synes det er ille nok når kjæresten min løfter meg, og jeg får litt hetta og mister kontrollen. (Men skjønner jo også på en måte at damer kan like det, når en stor sterk mannemann kommer og løfter dem i været )
Gjest Dallis Skrevet 13. januar 2011 #14 Skrevet 13. januar 2011 Nei. På ingen måte. Det er noe av det verste jeg vet. 3
Gjest birry93 Skrevet 13. januar 2011 #15 Skrevet 13. januar 2011 Legger til at det hender jeg løfter typen min av og til for moro skyld, han er ikke så veldig happy for det. xD 1
Pinkyh Skrevet 13. januar 2011 #16 Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker å bli løftet! Av mannen min da... :rødme: Tror det har noe med at man føler seg liten og lett, mens mannen er stor og sterk som klarer å løfte deg av gårde. Vet ikke jeg... Men liker det hvertfall. Men når det er sagt, så hadde jeg blitt ganske satt ut om jeg var på date med en for første gang og han hadde prøvd å løfte meg. Hadde blitt litt kleint ja....
The Kitten Skrevet 13. januar 2011 #17 Skrevet 13. januar 2011 Jeg kan ikke fordra det. Jeg er et menneske med bein som selv vil bestemme hvor jeg skal gå. Jeg er ikke en ting eller en liten hundevalp som man kan bære rundt på som man vil. 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #18 Skrevet 13. januar 2011 Hvaffornoe?!? Skulle det være digg å bli løftet? Ikke i det hele tatt. Hvis det er så flott, burde vel menn også like å bli løftet innimellom? Løfter dere kjæresten deres kanskje?
Sweetpea25 Skrevet 13. januar 2011 #19 Skrevet 13. januar 2011 Alle nette slanke jenter liker å bli løftet! Ikke jeg!
Pinkyh Skrevet 13. januar 2011 #20 Skrevet 13. januar 2011 Hvaffornoe?!? Skulle det være digg å bli løftet? Ikke i det hele tatt. Hvis det er så flott, burde vel menn også like å bli løftet innimellom? Løfter dere kjæresten deres kanskje? Det er derfor jeg har teorien om at det er pga at enkelte jenter liker å være feminine, og at de liker maskuline menn som er sterke nok til å løfte deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå