AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Noen som har hatt halsbetennelse? Hvordan startet det? I formiddag startet det med at det kjentes ut som om jeg hadde en nål på den ene siden av halsen, det stakk litt hver gang jeg svelget. Nå har det bare utviklet seg og nå kjenner jeg helt klart en klump som liksom beveger seg, regner med at det en kjertel/lymfeknute. Det er fortsatt vondt, men mere sårt en stikkende. Regner med at det blir verre snart. Men sånn har vanlig vondt i halsen aldri startet for meg, det begynner alltid med sår hals. Men jeg har aldri hatt halsbetennelse så jeg aner ikke hvordan det kjennes ut. Jeg har hørt at det skal være frykelig vondt, og det har jeg ikke nå, heldigvis.
#Mj# Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 for meg var halsbetenelse annerledes enn forkjølelse mest det at det var vondt å svelge. jeg ville tatt en tur til legen, vist det er halsbettenelse må du ha medisiner, det kommer ikke til å gå over av seg selv, vist det er vanlig forkjølelse kan du få rsept på hostesaft. god bedring uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå