Gjest mille Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Har begynt ei ny jente i klassen vår. Hun er koselig og grei og har fått endel kontakt med henne. Derfor ender det ofte til at vi sitter ved siden av hverandre. Jeg merket ganske fort at det var noen i nærheten av meg som slapp noen lydløse, for det luktet ganske ekkelt. Tenkte at det er noen som kan skje alle med et uhell og tenkte ikke noe mer over det. Etterhvert ble det ganske åpenbart at det var den nye jenta som feis, for lukten kom alltid når hun var i nærhetem, også når vi sto å pratet bare vi to. En ting er hvis hun ikke har kontroll over prompene sine, men siden dette skjer ofte (flere ganger i løpet av HVER time), begynner jeg å lure på om hun kanskje gjør det med vilje og tror at ingen merker det, eller tror at ingen merker at det kommer fra henne. At det lukter, er en side av saken. En annen side er at jeg synes det er uhøfelig, og jeg er også redd for at feks. jeg skal bli mistenkt for slike uhøfeligheter når det ikke er meg. Om hun gjør det med vilje, synes jeg det er ganske frekt, samma hvem som fiser. Blir litt frekt å konfrontere henne md det også, jeg kjenner henne tross alt ikke...
Fanta Exotic Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Har begynt ei ny jente i klassen vår. Hun er koselig og grei og har fått endel kontakt med henne. Derfor ender det ofte til at vi sitter ved siden av hverandre. Blir litt frekt å konfrontere henne md det også, jeg kjenner henne tross alt ikke... :klø: Hvor gamle er dere forresten? 1
Gjest gjest Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Eh fiser ekle fiser med vilje? Tvilsomt 1
Independent_ Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Stapp en kork i ræva hennes og papir i nesa di. Voilà, problem løst! Eller bare overse det. Ha med deg noe som lukter godt i sekken eller penalet ditt, så kan du sitte å lukte på det når du kjenner det kommer en smyger.
Gjest Raina Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Kan hende ho har ein tarmsjukdom eller noko, tvilar på at nokon faktisk fiser gjentatte gongar med vilje. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå