Gå til innhold

Feilet på teorien

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg feilet på teorien for andre gang. Første gangen hadde jeg 12 feil, og denne gangen hadde jeg 10 feil. Jeg leser, leser og leser, har tatt teoriprøver på nett (nesten uten feil) men av en eller annen grunn får jeg det ikke til når jeg skal ta prøven!!! ÆÆ!

Er jeg dum, eller hva er greia? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mauna Lee

hvilke teoriprøver tar du på nett? Her er det stor forskjell altså. Prove.no er mye enklere en teoriprøven, mens teoritentamen.no skal være bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke teoriprøver tar du på nett? Her er det stor forskjell altså. Prove.no er mye enklere en teoriprøven, mens teoritentamen.no skal være bedre.

Teoritentamen.no har jeg brukt. Synes bare det er så sinnsykt rart, for jeg er egentlig ganske lettlært :/ Vennene mine har liksom stått på første forsøk, hver og en av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta testen hos kjøreskolen? De ligner ofte mer på de man får på teoriprøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strøyk på teorien tre ganger, så jeg føler med deg. Det jeg gjorde når jeg strøyk for tredje gang, var å kjøpe en spørsmålsbok til teoriboka. En som jobber på en bokhandel kan nok hjelpe deg med å finne riktig bok.

Disse spørsmåla følte jeg var like som de man fikk på teoriprøva og det hjalp meg. Den har også hjulpet tre andre venninner som også slet.

Det kan også hjelpe å snakke med kjørelærer. Ta med arket du fikk når du strøyk på prøven, så kan han hjelpe deg med oppgaver innenfor de visse feltene du hadde problemer med.

Håper det ordner seg for deg, for å få den grønne tommelen som peker opp er en utrolig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ikke dum. Jeg prøvde selv flere ganger før jeg klarte teorien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er mange som trenger en del forsøk før de står, du trenger ikke føle deg dum for det. selv trengte jeg litt tid på å forstå måten de formulerer ting på, synest alt blir lagt fram så utrolig tungvint!

og det er veldig viktig å ta seg god tid til å lese godt gjennom spørsmål og svar, det er en del pittesmå detaljer som er avgjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke dum selv om du stryker, men synes du selv at du har rimelig kontroll på teorien når det gjelder bil? Spørsmålene er jo ting du skal kunne i praksis. Jeg tror prøven vil bli mye lettere å ta hvis du prøver å sette teorien ut i praksis når du øvelseskjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...