Gjest *knis knis* Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 grønn, tykk jelly-vibrator rosa mini-mite vibrator nihalet katt lilla buttplugg hva er dine leker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 Blå/lilla delfin-vibrator (jelly-materiale) "vibrerende" vagina-kuler Ha'kke mer jeg Hadde noe tidligere, som jeg har kastet. Skal ta med meg Bananmannen og gå til innkjøp av litt mer igjen en dag nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 *kikker i posen under senga, vurderer å skrive liste... men gjør det ikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #4 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har bare sambo jeg. Er fornøyd med det pr i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 *kikker i posen under senga, vurderer å skrive liste... men gjør det ikke* Såpass ja.... du sier posen.... kunne vær værre da, kunne vært stor som en søplesekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har ikke nattbord... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #7 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har en koffert jeg. Den står låst på hemmelig sted, fordi innholdet ikke er egnet for uvedkommende. Forresten begrenser ikke leketøyet til det som finnes i kofferten. Det er mye uskyldig stæsj i heimen og skogen som kan gjøre underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #8 Del Skrevet 21. oktober 2003 Fullt nattbord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 21. oktober 2003 #9 Del Skrevet 21. oktober 2003 hakke noe jeg.... :cry: men har satt frem ønskeliste til sambo... har snart burstdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #10 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har en koffert jeg. Den står låst på hemmelig sted, fordi innholdet ikke er egnet for uvedkommende. Hva finnes der da? Våpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #11 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva finnes der da? Våpen? Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #12 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei, jeg vet ikke jeg. Kan da vel ikke være så farlig det som er i den kofferten vel? Men om det ikke egner seg for uvedkommende så må det jo være noe som kan skade en liksom og det kan jo våpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *knis knis* Skrevet 21. oktober 2003 #13 Del Skrevet 21. oktober 2003 11 svar- og 1 liste! Jeg som var så spent på å lese alle listene, for å se om det var noe nytt/inspirasjon å hente... :-? Herregud folkens, ikke spor av sånn da, dette er en tråd for sexleketøylister! Jeg kom på at jeg fankern tilte meg har enda et sexleketøy- en dildo med sugekopp, den heter visst "man size" inne på erotikknettshoppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #14 Del Skrevet 21. oktober 2003 *kikker i posen under senga, vurderer å skrive liste... men gjør det ikke* Joooooo.... Kom an a`, Liten! Ikke vær kjip... Skrive liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #15 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei Hei! Prøver å rette opp tråden igjen..... Jeg har: 2 vibrerende egg En roterende dildo med klitoris stimulator og blinklys En butterfly En vibrator En vibrerende delfin Latex laken og olje 2 sett med håndjern Har vært alene i flere år som dere kansje skjønner, men de to siste tingene på lista anskaffet jeg meg rett etter at jeg anskaffet meg mann for 2 mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 21. oktober 2003 #16 Del Skrevet 21. oktober 2003 Joooooo.... Kom an a`, Liten! Ikke vær kjip... Skrive liste! Ok da... Posen under senga inneholder følgende: en stk samurai - min trofaste og absolutt mest brukte en relativt liten, hard dildo en litt større, men mykere dildo to buttplugger - hvorav den ene var bomkjøp og skal kastes (for stor) en butterfly glidekrem et par sett håndjern en pose fjær Ikke alt er like mye brukt, men variasjon er viktig! Og innrømmer i samme slengen noen dyre bomkjøp som har gått rett i søpla, f.eks. denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 21. oktober 2003 #17 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har bare et håndjærn og en tube sjokolade-maling jeg. Men får vel ikke bruk for det lengre, siden jeg er blitt singel :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 21. oktober 2003 #18 Del Skrevet 21. oktober 2003 Wabbit Vibe, etter tips her. den er så bra, at jeg umulig kan trenge flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #19 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har: 2 vibrerende egg En roterende dildo med klitoris stimulator og blinklys Så nå kan du gi tegn før du hopper av i svingen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 22. oktober 2003 #20 Del Skrevet 22. oktober 2003 Min liste: 1 stk. Rampant Rabit Ja, det var det... Piglet PS Men det har kommet en de lux utgave som jeg vurderer: http://www.annsummers.com/single.asp?gid=7...&cat=2&pid=1840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå