Gå til innhold

Betaling for kattepass


Gjest Lizette

Anbefalte innlegg

Gjest Lizette

En venninne skal passe katten min en langhelg i februar. Hun er veldig glad i katter, og har flere ganger spurt om hun ikke kan få passe henne. Hun svarte også ja uten og nøle da jeg spurte (har aldri spurt henne om det før).

Jeg tenkte å gi henne en flaske vin som takk for hjelpen, men er dette nok? Burde jeg også gi henne penger for det? Og hvor mye, i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En flaske vin er mer en nok! Jeg passer ofte kattene til venninner, og jeg forventer ingenting tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hadde jeg vært din venninne, så hadde en flaske vin vært mer enn nok. Hadde ikke foventet noe slags betaling :)

Eventuelt, om du skulle føle for det og gjøre det enklere for din egen samvittighet, kan du jo kjøpe med en eske god konfekt i tillegg til vinen :)

Det er en glede å kunne hjelpe, og spesielt når det betyr koselig katteseskap i en langhelg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizette

OK, takk for svar :) Hun er ikke noen kravstor person, og forventer helt sikkert ingenting! Men jeg setter også veldig stor pris på at hun har anledning til å passe pus, så det er hyggelig å gi henne litt for bryderiet (men da tror jeg at jeg nøyer meg med vinen!)

Så føler jeg det heller ikke så ubehagelig dersom jeg også skulle spørre henne om kattepass en annen gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flaske vin holder i massevis, jeg ville satt pris på et enkelt takk. Det finnes noen som ikke takker engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...