Gå til innhold

Den fineste gaven

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan hende det finnes andre tråder om det samme, men jeg finner ikke noen - så jeg starter en ny.

Det har vært klaget mye over lite gjennomtenkte gaver her inne, så da synes jeg det er på sin plass med en tråd om hva som er den fineste gaven du har fått, og hvorfor du satte så pris på akkurat denne.

Jeg begynner:

Jeg mistet moren min etter lang sykdom ca en måned før bursdagen min. Så kom det en kovolutt fra min far litt før bursdagen min. Jeg hørte at det klinget i den, og (i mitt svimeslåtte sinn) lurte jeg virkelig på om mannen hadde tømt sparegrisen og sendt meg et par tyvekroninger, for det hørtes og kjentes ut som det.

Men jeg skal si at tårene rant når jeg åpnet den, fant et kort, brudebildet deres og...gifteringene!

Jeg rammet alt sammen inn, og det er en av mine kjæreste eiendeler.

Det er den bursdagsgaven jeg aldri vil glemme. Så, hva er den fineste gaven du har fått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ble litt beveget jeg, kjenner jeg. Det må jeg si var en fin fin gave.

Meg selv;

Mange beverkelsesverdige, som pengegaver, diamanter og rubiner, og reiser rundt i verden. Men jeg tror det beste ennå er foran meg :goodbye:

Endret av Wonders
Skrevet

vanskelig å si kun en ting.

Få ungene var det største

av rene gaver er jeg usikker ,men forlovelses settet med smykker som pappa gav min mamma for ørten år siden,en ring fra mannen og noen ting ungene har lagt selv er vel høyest.

Men forlovelsesringen (helt enkelt uten steiner) var også stort å få (i ettertid en giftering men forlv.ringen var mer " verdt")

Skrevet

Kondolerer. Syntes det var en kjempe fin gave!

Jeg vet ikke hva den fineste gaven jeg har fått er, har ikke fått noe "spesielt" liksom. Det går i vanlige dagligdagse smykker, penger og klær :P

Skrevet

Mannen min håndlaftet en stor dobbeltseng til meg, som jeg fikk i bryllupsgave :yvonne:

Skrevet

I morgengave fikk jeg en smykkeeske. Oppi den lå det noe rart noe med en diamant på. Det viste seg at det var nederste klaffen på en piccolofløyte. Så gaven var altså en ny piccolo (som jeg valgte ut selv) med denne klaffen montert på. Jeg har altså piercing i piccoloen min. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...