Gå til innhold

kjønnsvorter og utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fått kjønnsvorter av kjæresten min:(

Jeg har kjent at jeg har vorter inni kjeden. Og helt siden jeg fikk kjønnsvorter så har jeg hatt tykk utflod som ikke lukter så veldig ille egentlig, men den er ubehagelig å ha. I noen tilfeller kan det komme mye utflod om gangen, slik at når jeg går ute på gaten så tror jeg av og til at jeg har fått mensen uventet! Den er også tilstede under sex, det kommer et lag med utflod på penisen til kjæresten min. dette ødelegger min selvtillit, og jeg er veldig deprimert over dette.. Er det noen andre der ute med kjønnsvorter som kjenner til samme problemet, eller noen som kan tipse meg om HVA DETTE KAN VÆRE ? :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen, jeg har selv hatt kjønnsvorter og behandlingen tar litt tid, spesielt ved indre vorter. Jeg hadde også en del utflod i samme periode, men ikke så ille som dit tilfelle høres ut som. Men med meg forsvant utfloden av seg selv en stund etter at jeg var ferdig med vorte behandlingen.

Skrevet

Gå til legen, jeg har selv hatt kjønnsvorter og behandlingen tar litt tid, spesielt ved indre vorter. Jeg hadde også en del utflod i samme periode, men ikke så ille som dit tilfelle høres ut som. Men med meg forsvant utfloden av seg selv en stund etter at jeg var ferdig med vorte behandlingen.

Fikk du behandling for vortene i kjeden? Hvilken vortebehandling fikk du?

Skrevet

Ja, jeg gikk på noen piller jeg fikk med legen, jeg husker ikke riktig hva det var siden det er en del år siden (og jeg ikke brydde meg så sterkt så lenge de forsvant!!). Men jeg fikk behandling både for de indre og de ytre. både jeg og kjæresten gikk på det samme så vidt jeg husker.

Skrevet

Ja, jeg gikk på noen piller jeg fikk med legen, jeg husker ikke riktig hva det var siden det er en del år siden (og jeg ikke brydde meg så sterkt så lenge de forsvant!!). Men jeg fikk behandling både for de indre og de ytre. både jeg og kjæresten gikk på det samme så vidt jeg husker.

Okei! Husker du hvor lang tid behandlingen tok? Og kom de tilbake, eller har de forsvunnet siden behandlingen?

Takk for råd!

Skrevet

Behandlingen min tok ca 1måned, det sies at de kan komme tilbake, men jeg har ikke hatt de siden jeg gikk på medisin :D og for forhåpentlig vis så er de borte for alltid :) jeg vil råde deg til å lese litt mer på Lommelegen.no

http://lommelegen.kvasir.no/?query=kj%C3%B8nnsvorter

Kjønnsvorter kan også forsvinne av seg selv, men det kan ta lang lang tid! så jeg vil igjen råde deg til å oppsøke lege da behandlingen er reseptbelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...