Gå til innhold

Et ekkelt spørsmål

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av og til når jeg er på do (driter) er det slik at uansett hvor mye jeg tørker meg bak blir jeg ikke ferdig å tørke (ser det er drit på papiret når en tar nytt papir)

Flere som har det slik?

Kan du ha sex når du er sånn en dag?

Kan du ha sex med partneren om han/hun er sånn en dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn noen ganger, er som oftest av noe du har spist eller mangler, for eksempel for lite vann-inntak som gjør det sånn. Jeg er veldig motvillig til å ha sex etter ett sånnt dobesøk, men hvis typen holder seg unna rompa er det helt greit :)

Skrevet

Da spiser du feil. Mer grønnsaker, mindre fet mat.

Jeg kan ha sex på en slik dag, men da må jeg være nydusjet. Samboer nekter å ha sex på slike dager derimot.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det også sånn noen ganger, er som oftest av noe du har spist eller mangler, for eksempel for lite vann-inntak som gjør det sånn. Jeg er veldig motvillig til å ha sex etter ett sånnt dobesøk, men hvis typen holder seg unna rompa er det helt greit :)

Sier du fra til typen da?

Gjest Katten.
Skrevet

Vent ti minutter-ish, gå tilbake og prøv på nytt.

• Liker 2
Gjest SnakeOil
Skrevet

Spise mer fiberrik mat..?

For junk food og hvitt brød osv kan forårsake slikt.

Skrevet

Alle opplever dette av og til.

Er det ikke helt naturlig å vaske seg da?

• Liker 2
Skrevet

derfor er arabere mer renslig enn oss. de spyler og vasker seg når de har vært "ordentlig" på do! MYE mer renslig! hvorfor gjør egentig ikke vi det?...

Gjest nobilian
Skrevet

derfor er arabere mer renslig enn oss. de spyler og vasker seg når de har vært "ordentlig" på do! MYE mer renslig! hvorfor gjør egentig ikke vi det?...

Ja, sant. Alle steder hvor det finnes arabere er det mer enn nok rent vann og spylefasiliteter, slik at de alltid er rene og pene.

Kan godt være at idealet er å spyle seg ren, hva som er gjennomførbart i forhold til ressurser er kanskje noe annet..

Skrevet

Tror du forveksler verdensdeler her.

I de arabiske landene jeg ha vært i (og jeg har vært i en del), driter de i et hull i bakken, tørkepapir kan du se langt etter.

- Hørt ordtaket; "Aldri hils på en araber med høyre hånd" ?

I JAPAN derimot, har samtlige toaletter (bortsett fra kjie, offentlige toaletter i forbindelse med t-bane osv), spylerengjøring.

DE er renslige de, ikke Arabere som fjerner siste rest med høyre pekefinger....(!)

• Liker 3
Skrevet

Tror du forveksler verdensdeler her.

I de arabiske landene jeg ha vært i (og jeg har vært i en del), driter de i et hull i bakken, tørkepapir kan du se langt etter.

I JAPAN derimot, har samtlige toaletter (bortsett fra kjie, offentlige toaletter i forbindelse med t-bane osv), spylerengjøring.

DE er renslige de, ikke Arabere som fjerner siste rest med høyre pekefinger....(!)

Da jeg var på reise i et arabisk land, var det vannslanger ved siden av alle toalettene, og på strandtoaletter sto det vannflasker. Ting kan tyde på at de vasket seg ja.

Skrevet

Jeg er så glad for at vi har bidé, og den brukes flittig. Alltid ren :danse:

Skrevet

I de arabiske landene jeg har vært i (har familie i ett) så spiser de med høyre hånd, mens venstre er "bæsjehånda". Søstra mi er kjevhendt, og får ikke spise av samme fat som resten av oss (alle spiser av samme fat), fordi hun spiser med venstre, og de mener det er urenslig. De tror jo hun kun tørker seg med den hånda, fordi de selv gjør det..

Skrevet

haha. jeg pleier å tørke meg til det ikke kommer drit på papiret lenger, uansett hvor lang tid det tar! pleier ikke være lysten på sex etter et sånt dobesøk, men enig med at det er greit hvis han holder seg unna rompa:p

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så glad for at vi har bidé, og den brukes flittig. Alltid ren :danse:

Bidé er undervurdert. Hadde det der jeg bodde før. Kan brukes til det meste; etter toalettbesøk, barbering av underliv og legger samt fotvask. Deilig *savner*

Skrevet

Du er blitt offer for "magic turtle".

Fra urban dictionary:

The last section of a bowel movement that refuses to pass, instead coming to rest just inside the anus.

While not uncomfortable, the wiping process is greatly impacted. Unknown to the sitter their ass is clean, however, each wipe creates creates a slight relaxing of the sphincter which leads to light contact between paper and turd, making it appear that there is some mysterious and unexplainable trickery going on.

Den siste bæsjeresten kommer ikke ut, men du er ikke skitten på rompa, hele herligheten befinner seg innenfor anus. Så lenge du ikke planlegger analsex er ikke det så farlig.

Skrevet

Da jeg var på reise i et arabisk land, var det vannslanger ved siden av alle toalettene, og på strandtoaletter sto det vannflasker. Ting kan tyde på at de vasket seg ja.

Arabere blir vel ikke rene uansett hvor mye de forsøker.... Ser for med den vannslangen som blir klasset på med bedritne hender, det samme med vannflaskene.... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hva med å ta en skikkelig vask om det er slik?

Mener dere virkelig at dere snakker med kjæresten om slik? Jeg synes det er greit at ikke absolutt alt MÅ deles.

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, det kan jeg.

Men så har jeg fåtall av slike dager. Pleier å få alt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...